• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Crimelol1 - ingame profielplaatje

DeletedUser

Gast
1. De grootte: ingame profielplaatje(max. 240 x 180)
2. De speler/stamnaam die erop moet komen: Crimelol1
3. De kleuren die ik graag wil: weet ik nog niet, maar als ik iets moois zie, zal ik het zeggen
4. Soort style plaatje: in de stijl van die film "Iron", of misschien iets dergelijks maar abstract
5. Render: iets als dit, maar dan abstract?:
Flashcropped2.png
evangelischeomroepv3.png
6. Deadline: tot wanneer ik een mooie zie, ik heb totaal geen haast
7. Favoriet tot nu toe: niet van toepassing

alvast bedankt, Crimelol1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
render is een soort van plaatje waarvan je zou willen starten..
zoiets, ik kan het niet goed uitleggen.
 

DeletedUser

Gast
render is een soort van plaatje waarvan je zou willen starten..
zoiets, ik kan het niet goed uitleggen.

aha, nu weet ik wat je bedoelt. thx ;)
----
voila, erop gezet. en nogmaals bedankt, ook omdat je snel na mijn post al antwoordde
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15496

Gast
Ik ga geen plaatje voor je maken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Grote boeit niet!
Tekst: Misterm89
Kleuren: maakt niet echt uit
Stijl weet niet precies kies wat cool's :p
Render is wel goed dat van die spoiler ongeveer dan alleen andere afbeelding en de naam iets duidelijker
Deadline: is er niet
als je ook een plaatje wil, moet je zelf een topic aanmaken..
 

DeletedUser

Gast
ik had volgens mij al gereageerd maar zal een mod wel hebben verwijderd. net als altijd lol


De stijl van die sigs is iets wat lang niet iedereen doet, ik ken maar een paar mensen die het echt goed beheersen.
Die mensen zitten op grote internationale designfora. Wil je echt het niveau van de voorbeelden zul je dat op grotere fora als TagFreak moeten vragen. Waarschijnlijk zul je er dan wel geld aan kwijt zijn



Ik heb geen tijd en zin om iets te maken in die stijl. Ben 5-8 uur kwijt aan zo'n sig en als ik dat voor een pfje moet doen ben ik er ook wel een uur of 2 aan kwijt en dat is verspilling van mijn tijd, omdat ik pfjes toch niet in kan zenden voor battles/classing
 

DeletedUser

Gast
ik had volgens mij al gereageerd maar zal een mod wel hebben verwijderd. net als altijd lol


De stijl van die sigs is iets wat lang niet iedereen doet, ik ken maar een paar mensen die het echt goed beheersen.
Die mensen zitten op grote internationale designfora. Wil je echt het niveau van de voorbeelden zul je dat op grotere fora als TagFreak moeten vragen. Waarschijnlijk zul je er dan wel geld aan kwijt zijn



Ik heb geen tijd en zin om iets te maken in die stijl. Ben 5-8 uur kwijt aan zo'n sig en als ik dat voor een pfje moet doen ben ik er ook wel een uur of 2 aan kwijt en dat is verspilling van mijn tijd, omdat ik pfjes toch niet in kan zenden voor battles/classing

okidoki
----

dit topic mag weg, ik zelf iets gemaakt:
jbzn5knew0CkrW.png
 

DeletedUser

Gast
Euh... Vind je dat zelf ook niet een beetje een asociaal plaatje?
 

DeletedUser11313

Gast
wat kan hij daar nou aan doen?

als je kopieert kan je het nooit zelf weten ;)
 

DeletedUser

Gast
@ meteenaap
Jouw reactie begrijp ik niet.

@ Crimelol1
Tsjah, je moet het zelf weten. Ik vind alleen persoonlijk dat je het niet kan maken zo'n asociaal plaatje als avatar te nemen. En ik vind het zonde van jezelf dat je je tot zo'n niveau verlaagd. Maar ik houd je niet tegen.
 
Bovenaan