• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Cultuurpunten

DeletedUser

Gast
Ik had graag wat uitleg IVB met cultuurpunten die je hebt behaald,

Ik heb cul. lvl 5 behaald en als ik een zegetocht doe in een stad komt er na de tijd is verlopen Geen cultuurpunt bij op de cul. balk dit heeft me al 4 punten gekost!? :confused:
bij de olympische spelen na de tijd verlopen is wel!?
en nu log ik net weer in en zijn er 4 cul. punten verdwenen van 27/30 naar 23/30 :O
 

DeletedUser26265

Gast
je kan beter fotos maken en die er bij sturen want zo kan je niet geholpen worden
 

DeletedUser9104

Gast
Als je een onderzoek reset in de academie verlies je ook een cultuurpunt. Is dat misschien het geval? Mocht dat niet zo zijn meld je dan even bij support.
 

DeletedUser

Gast
Er werd IDD een onderzoek afgebouwd maar dat verklaard nog niet waarom de CP van triomftochten er niet bij komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Je kunt je beter melden bij support. Zij kunnen je wel verder helpen.
 

DeletedUser19428

Gast
Er werd IDD een onderzoek afgebouwd maar dat verklaard nog niet waarom de CP van triomftochten er niet bij komen

heb je misschien onderzoeken gereset?
want die kosten wel cp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ja ik heb er een paar geriset dat verklaard de terugval van CP naar 23 maar niet dat de triomftochten er niet bijkomen, ik zel het melden bij support
 
Bovenaan