• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Grepolis Times, een nieuwe editie!

DeletedUser25006

Gast
In deze bizarre tijd kunnen we wel een nieuwsbron gebruiken die gaat over iets wat we allemaal leuk vinden, GREPOLIS!

Heb je interesse om op korte termijn een stuk te schrijven voor een nieuwe editie van de Times?

Kom dan in deze discord chat: https://discord.gg/ewSVAYz

We kunnen daar bespreken hoe en wat en voor welke wereld je iets wil schrijven!

Hopelijk zie ik je snel!

Met vriendelijke groet,

Artifex
Eindredacteur Grepolis Times
Artifex Media
 

AriChibi

Hydra
Ik ben net als vele anderen afgewezen voor het redactieteam van de Times. Niet omdat ik de skills niet had, maar omdat Artifex, die de eindredacteur is, mij niet mocht. Ik vind dat je in deze samenleving niet op zulke subjectieve gronden iemand mag afwijzen voor een positie. Dit zou objectief en eerlijk moeten gaan.
 

DeletedUser9170

Gast
Trollen is natuurlijk ook een talent dat sommigen zich zeer goed eigen gemaakt hebben.
 

DeletedUser27170

Gast
Ik ben net als vele anderen afgewezen voor het redactieteam van de Times. Niet omdat ik de skills niet had, maar omdat Artifex, die de eindredacteur is, mij niet mocht. Ik vind dat je in deze samenleving niet op zulke subjectieve gronden iemand mag afwijzen voor een positie. Dit zou objectief en eerlijk moeten gaan.

#AC4President!!
 

Armand0

Manticore
De Grepolis Times staat toch een beetje symbool voor de community; levend of aardig dood.

Altijd leuk als de times een comeback maakt. Laten we er het beste van hopen, veel succes, ik kijk er naar uit!
 

DeletedUser25006

Gast
Ik verspil geen energie aan trollen. Niet bij de Times, niet op support en niet hier op het forum. Dat is het enige en tevens ook laatste dat ik er hier over ga zeggen.

De Times werkt met serieuze mensen en niet met trollen. En als iemand je een trol noemt dan is dat niet om te beledigen maar omdat je je zelf die reputatie hebt gegeven door je te gedragen zoals je doet.

Verder staat de Times voor iedereen open die interesse heeft in schrijven en dat op een fatsoenlijke manier wil doen met hulp, zonder hulp en met een leuke groep.
 

DeletedUser30518

Gast
Leuk dat de Times terugkomt! Was altijd leuk om te lezen
 

Tirpitz

Harpij
Door te weinig lezers en schrijvers gaat deze editie helaas niet door :(
Zijn er nog mensen die nog graag de times willen lezen :)
 
Bovenaan