• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

de held democritus

DeletedUser

Gast
hey ik heb een vraag ik snap niet 100% wat de held democritus doet :/
 

DeletedUser9104

Gast
Als ik het goed begrepen heb, is er een kans dat positieve spreuken op de stad (bijvoorbeeld: tevredenheid) verdubbeld word. En met deze held is die kans op lv1 22%.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wanneer Democritus aan een stad is toegewezen, is er een kans van 22% dat de duur van het positieve effect op de stad wordt verdubbeld.
Zoals iedereen weet, zij die spelen met de helden, verhoogt dit percentage naar mate je ook het level van je held verhoogd.

Denk hierbij aan de volgende spreuken. Nogmaals de duur wordt verdubbeld!
- Bevolkingsgroei
- Tevredenheid
- Roep van de Oceaan
- Stadsbescherming

De spreuk pest zit hier niet bij, dit is geen positief effect namelijk.

Denk dat ik voor de rest alle spreuken heb opgesomd. Hoop dat het zo wat duidelijker is :)
 

DeletedUser23865

Gast
En wat voor spreuken als ruitersversterking? Of zijn dat weer andere soorten spreuken?
 

DeletedUser

Gast
Dit is al een redelijk oude discussie, maar hier inderdaad ook mijn vraag;
werkt het ook op effecten die niet van goden zijn?
zou democritus je dubbel zoveel scherpzinnigheid, verbeterde verdediging geven?
 

DeletedUser

Gast
Ja, democritus kan de tijdsduur van spreuken als scherpzinnigheid, verbeterde grondstofproductie/aanval/verdediging verdubbbelen.

Bron: Ervaring
 

DeletedUser19428

Gast
werkt op alle spreuken ook verbeterde gunsten¨productie en ketenbliksem
ook stadsbescherming kan die verlengen
 

DeletedUser25089

Gast
volgens mij heeft dit enkel nut door uitgesproken spreuken door de goden…
dus geen scherp en extra mantis…. dit is geen spreuk..
anders zou de stadsuitbreiding ook verdubbeld kunnen worden?
graag bevestigen om enige twijfel weg te nemen :)
 

DeletedUser18156

Gast
alles waar een tijd aangebonden zit, kan democritus verlengen, dus ook harpijen versterking en natuurlijk scherpzinnigheid.

Waar geen tijd aan zit kan democritus ook niet verdubbelen etc
 

DeletedUser

Gast
Oké super, zodra het slotje weg is zal ik deze held direct halen.
Moet je eens bedenken wat er gebeurd als 'luxe verblijf' verdubbeld wordt, dan kan dat oplopen tot meer dan een jaar!
 
Bovenaan