• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

de illuminati

DeletedUser22289

Gast
Onlangs werd er op de site van anonymousmags.com een bericht geplaatst door een ex-illuminati lid. In dit bericht openbaart de ex-lid wat de illuminatie van plan is met de wereld. De anonieme man in kwestie heeft 47 jaar als lid doorgebracht bij de illuminati, het werd hem te veel en heeft de groep verlaten. Nu is hij bereid om zijn verhaal te doen. P.s. Ik heb het bericht voor jullie in het Nederlands vertaald.

In dit bericht zal ik jullie kort vertellen wat de illuminatie allemaal doet.

‘’Ik zal jullie vertellen hoe ik lid ben geworden van de illuminati’’ verteld de anonieme man. ‘’Ik was slechts negentien jaar oud toen ik werd gerecruteerd tot een illuminati lid’’. Op mijn negentiende was ik al een succesvolle ondernemer, ik had connecties met de meest rijke ondernemers. Op een nacht toen ik buiten aan het lopen was, werd ik benaderd door twee mannen in een zwart pak. Ik dacht dat ze mijn bedrijf kwamen controleren, omdat mijn bedrijf zich niet altijd even netjes aan de wet hield. De mannen vroegen me of ik met ze mee kon gaan, ik liep met ze mee naar een huis paar straten verderop. Ze vroegen me of ik een deal met ze wou maken, maar ze vertelde niet wat de deal zelf was. Ze bleven maar herhalen of ik akkoord wou gaan met de deal, zonder dat ik wist wat het eigenlijk was. Ik ben uiteindelijk akkoord gegaan. Op het moment dat ik akkoord ging, kwam er de grootste man die ik ooit van me leven heb gezien door de deur lopen en kwam bij me zitten.

Nu voor ik door ga met het vertellen van mijn verhaal, wil ik jullie duidelijk maken dat dit geen verzonnen verhaal is. Het is extreem gevaarlijk wat ik hier ga vertellen en ik weet dat de illuminati achter me aan zit. Alles wat ik hier vertel is waar en het is tijd om alles te openbaren, na 47 jaar volwaardig lid te zijn.

Schermafbeelding 2015-08-06 om 09.23.41

Ik zal jullie eerst wat vertellen over de bunkers die gebouwd zijn over de hele wereld. Er zijn zo’n 439 bunkers gebouwd over de hele wereld. Al deze bunkers worden beheert door de illuminatie. De grootste bunker zit in Brazilië. hier is plek voor zo’n 5000 mensen en er is eten voor zo’n 10 jaar opgeslagen.
ik heb zelf ook in de bunker gezeten het is groter dan je jezelf kan voorstellen. De bunker is gemaakt voor de 5000 meest rijke mensen/machtige mensen ter wereld. De bunker heeft als bedoeling om bij een nucleaire aanslag of natuur ramp bescherming te bieden aan de rijke/machtige personen.

Warren Buffet is de hoofd van de Illumunati, gevolgd door Ben Bernanke (de CEO van Goldman Sachs) Onlangs heeft Ben een investering gedaan van 500 miljoen dollar aan Facebook, dit betekend dat Facebook langzaam ook een deel van de illumunati wordt. Elke stap, elk letter word letterlijk gevolgd door Facebook. De illuminatie wilt alle controle over de mensen. Twitter, Myspace is al een onderdeel van de illuminatie.

Azië wordt beheerd door de machtige Vladimir Putin. Putin is een hele machtige slimme man. Hij zal binnenkort de controle over Rusland weer op orde krijgen. China heeft ervoor gekozen om hem meer macht bij de illuminatie te geven. Zodra alles op orde is zal hij de derde wereldoorlog verklaren.

De Spaanse griep in 1918, SARS ,H1N1 en Ebola zijn allemaal ziektes die de illuminati zelf heeft laten maken. Ze zijn al jaren bezig met het maken van verschillende soorten virussen. Ze worden steeds gevaarlijker, om de mensen sneller te doden. Ze willen niet dat de populatie zo snel groeit. Op dit moment gaat het slechts om een testgroep. Die word meestal bij afrikanen getest. Zodra ze de perfecte virus hebben zullen jullie ook slachtoffer worden van dit gevaarlijke virus. Een tip: neem geen vaccinaties, zelfs deze worden beheert door de Illumunati. De illuminatie is op dit moment bezig om een virus te maken die binnen enkele dagen een hele land weg kan vagen.

Er zijn nog zoveel meer dingen, die ik uit de doeken wil doen. Maar voor nu vind ik dit genoeg. In een volgend bericht zal ik jullie nog meer vertellen. Ik wil dat iedereen zijn ogen open doet, en moet beseffen dat de illuminatie bestaat. Deel dit bericht, vertel het je vrienden. We mogen de illuminatie niet de kans geven om de macht over ons te nemen! Wij de burgers kunnen er iets aan doen. Aldus de ex-lid

Ik wou jullie dit even mededelen, mocht dit waar zijn, wat ik betwijfel zitten we diep in de shit.
 

DeletedUser

Gast
Het is Warren Buffett, niet Warren Buffet, voor de rest grappig verhaaltje hoor.
 

DeletedUser27762

Gast
Fake as fuck.
Illuminati BS.
Bush heeft zeker ook de aanslagen op het wtc gepland :) uhgh..
 

DeletedUser27996

Gast

En zo zijn er nog velen velen voorbeelden die met feiten onderuit gehaald worden door de media

Weet niet eens of ik het meest schokkende ook gezien heb, bewustwording door dergelijke mediaverteller .. ja
 

roeliganroels

Slingeraar
Gelul en ik zal het echte verhaal hier delen met jullie

Ik ben de zoon van grijze paus. Mijn achternaam is Orsini en samen met de overgebleven familie van de papal bloodlines heersen wij al eeuwen over de wereld. Wij hebben via het romeinse rijk de mensen het geloof opgedrongen en hierdoor bleef na het romeinse rijk iedereen gehoorzaam aan het vaticaan.
Het vaticaan is een onderdeel om mensen aan ons te verbinden en de (witte) paus is zoals de gelovigen denken gekozen democratisch. Via het geloof sturen wij al eeuwen al het adele bloed aan wereldwijd. Overal ter wereld vind je het geloof terug
Om in al die jaren landen en legers aan te sturen hebben wij de zogenoemde zwarte paus. Dit is de generaal van het Vaticaan. Via huursoldaten beschermen en coördineren wij ons empire.

Hedendaags hebben zijn onze families de eigenaren van Vanguard en blackrock. Wij functioneren in alle landen en China en USA zijn onze hoofdbasissen waar we gestart zijn met totale controle van het land, inwoners en het systeem. Via het kapitalistische systeem hebben wij ervoor gezorgd dat overheden alles op de vrije markt kwam onder de noemer van gezonde concurrentie. Via ons netwerk zijn wij overal overkoepeld aandeelhouder en kunnen we de druk opvoeren. Via alle media omroepen die gekoppeld zijn aan nog geen tiental moeder ondernemingen een éénzijdig verhaal vermeld wordt.

Hedendaags nemen we EU in de greep en via agenda 2030 wordt dit tot uitvoering gebracht. Het WEF en Klaus Swab hebben wij gefinancierd via de grotere coöperaties zoals shell, Unilever, Coca cola, American standard oil, etc.
In de begin jaren van de nieuwe eeuw hebben we het voor elkaar gekregen om het weer te manipuleren. Droogte creëren we op land en op zee/ oceanen zorgen we dat het vocht neer komt. Zie je nu waarom de zeespiegel stijgt en de aarde opwarmt door
We investeren miljarden in schoolboeken zodat we kinderen van jongs af aan al meenemen in ons gewenste gedrag en visie. Zij zorgen dat de ouders gemanipuleerd worden want iedereen is gevoelig voor de kinderen.

In 2030 zitten jullie vast in hetzelfde systeem wat we al jaren als pilot in china gedraaid hebben. Via de gecreëerde crisissen kunnen de overheden jullie rechten afnemen tot aan we zelfs alle bezittingen van jullie hebben. Al deze crisissen zijn geen toeval en we doen er alles nu aan om ons doel te behalen. We zullen nu moeten want we zien in dat er steeds meer mensen inzien dat de wereld niet zo is als dat het lijkt.


Het fijne van alles is dat jullie nog steeds niet weten wie wij zijn terwijl wij al eeuwen heersen. Alle oorlogen hebben wij gecoördineerd en gefinancierd. Via deze oorlogen verkregen wij meer macht en konden wij experimenteren met wat we maar wilden.

De machtige mannen met geld die jullie zien zijn onze puppets en zij dienen ons en wij geven hen macht, geld of eventuele andere wensen die zij hebben. Gelukkig is de mensheid zo makkelijk te sturen door hebzucht wat er nu eenmaal inzit. De zwakte van de mens is onze grootste macht.


Met vriendelijke groet,

De grijze paus,
Pepe Orsini (mijn papa)
 

roeliganroels

Slingeraar
Fake as fuck.
Illuminati BS.
Bush heeft zeker ook de aanslagen op het wtc gepland :) uhgh..
Kan jij mij dan eens uitleggen hoe het nu kan dat WTC 10 ook instortte die dag.

Ik sluit zeker niet uit dat het een inside job is om in Afghanistan de oorlog te kunnen maken. Het volk moet je mee krijgen om dat land binnen te vallen en de grondstoffen binnen te halen voor de coöperatie USA.

Net als de massa vernietigingswapens in Irak waar ze harde bewijzen voor hadden. Hedendaags een puinhoop daar en we hebben niks anders gedaan dan grondstoffen stelen en in al die landen onderbrengen bij staatsbanken die niet van de staat zijn maar in bezit van particulieren. Federal reserve is niet wat het lijkt

In jaren 80 heeft bush senior met een leugen de golf oorlog kunnen starten. Dochter van de ambassade die liegt tegen de bevolking om woede en afkeer te krijgen zodat zij als pionnen zogenaamd weer strijden voor democratie en vrijheid.

En hun voorvader heeft nog een coupe willen plegen in de usa tijdens de WW2.


Vind het enorm gevaarlijk als je iets wegzet als onwaar. Er is nu al zoveel vrijgekomen over complotten die waar bleken achteraf.
 
Gelul en ik zal het echte verhaal hier delen met jullie

Ik ben de zoon van grijze paus. Mijn achternaam is Orsini en samen met de overgebleven familie van de papal bloodlines heersen wij al eeuwen over de wereld. Wij hebben via het romeinse rijk de mensen het geloof opgedrongen en hierdoor bleef na het romeinse rijk iedereen gehoorzaam aan het vaticaan.
Het vaticaan is een onderdeel om mensen aan ons te verbinden en de (witte) paus is zoals de gelovigen denken gekozen democratisch. Via het geloof sturen wij al eeuwen al het adele bloed aan wereldwijd. Overal ter wereld vind je het geloof terug
Om in al die jaren landen en legers aan te sturen hebben wij de zogenoemde zwarte paus. Dit is de generaal van het Vaticaan. Via huursoldaten beschermen en coördineren wij ons empire.

Hedendaags hebben zijn onze families de eigenaren van Vanguard en blackrock. Wij functioneren in alle landen en China en USA zijn onze hoofdbasissen waar we gestart zijn met totale controle van het land, inwoners en het systeem. Via het kapitalistische systeem hebben wij ervoor gezorgd dat overheden alles op de vrije markt kwam onder de noemer van gezonde concurrentie. Via ons netwerk zijn wij overal overkoepeld aandeelhouder en kunnen we de druk opvoeren. Via alle media omroepen die gekoppeld zijn aan nog geen tiental moeder ondernemingen een éénzijdig verhaal vermeld wordt.

Hedendaags nemen we EU in de greep en via agenda 2030 wordt dit tot uitvoering gebracht. Het WEF en Klaus Swab hebben wij gefinancierd via de grotere coöperaties zoals shell, Unilever, Coca cola, American standard oil, etc.
In de begin jaren van de nieuwe eeuw hebben we het voor elkaar gekregen om het weer te manipuleren. Droogte creëren we op land en op zee/ oceanen zorgen we dat het vocht neer komt. Zie je nu waarom de zeespiegel stijgt en de aarde opwarmt door
We investeren miljarden in schoolboeken zodat we kinderen van jongs af aan al meenemen in ons gewenste gedrag en visie. Zij zorgen dat de ouders gemanipuleerd worden want iedereen is gevoelig voor de kinderen.

In 2030 zitten jullie vast in hetzelfde systeem wat we al jaren als pilot in china gedraaid hebben. Via de gecreëerde crisissen kunnen de overheden jullie rechten afnemen tot aan we zelfs alle bezittingen van jullie hebben. Al deze crisissen zijn geen toeval en we doen er alles nu aan om ons doel te behalen. We zullen nu moeten want we zien in dat er steeds meer mensen inzien dat de wereld niet zo is als dat het lijkt.


Het fijne van alles is dat jullie nog steeds niet weten wie wij zijn terwijl wij al eeuwen heersen. Alle oorlogen hebben wij gecoördineerd en gefinancierd. Via deze oorlogen verkregen wij meer macht en konden wij experimenteren met wat we maar wilden.

De machtige mannen met geld die jullie zien zijn onze puppets en zij dienen ons en wij geven hen macht, geld of eventuele andere wensen die zij hebben. Gelukkig is de mensheid zo makkelijk te sturen door hebzucht wat er nu eenmaal inzit. De zwakte van de mens is onze grootste macht.


Met vriendelijke groet,

De grijze paus,
Pepe Orsini (mijn papa)
Non de ju wat een lang bericht
 

jeangenie

Harpij
kan zo een film van gemaakt worden.. met een beetje goede scripschrijver is er wellicht nog iets goeds mee te doen. Op zich is het een leuk sprookje... er was eens, bla bla bla bla bla bla
 
Bovenaan