AW: De Islam
Ik ben van mening dat als alle moslims slecht zijn, zijn alle joden en christenen net zo slecht.
Christenen: In de naam van god zijn vele mensen gedood tijdens de:
1 Vele kruistochten die de christenen gevoerd hebben tegen de arabieren.
2 Kolonisatie van het Amerikaans continent dmv het uitmoorden van de indianen.
Joden met name uit Israel komen veelvuldig negatief in het nieuws door met name verboden nederzettingen door fundamentalisten op palestijns gebied, een grote muur op palestijns grondgebied gebouwd door Israel, het constant plat bombarderen van regeringsgebouwen. Zie je het al voor je? Een Nederlander pleegt een zelfmoord aanslag in Duitsland en deze als retaliatie bombardeerd het Binnenhof in Den Haag plat?
Het is verschrikkelijk wat er in WW2 gebeurt is met Joden en minderheden, maar als land zijnde bakken de Joden er helaas maar bar weinig van in omgang met hun eigen minderheden.
Alle religies en geloofsovertuigingen hebben positieve en negatieve kanten, het is alleen een beetje jammer dat de laatste tijd van de Islam altijd alleen maar de negatieve kant naar voren wordt gehaald vooral door dat domme figuur Wilders, laat hem dan een grote vent zijn en ALLE grote religies als slecht voor de wereld beschouwen.
En laten we vooral niet vergeten dat net als de verschillende Moslim groeperingen de diverse Christelijke groeperingen elkaar onderling al niet kunnen luchten of zien laat staan heidenen.
Om trouwens nog even terug te komen op 9/11… Op een documentaire op de Discovery Channel heb ik jaren geleden al gezien dat al het puin van de twin towers al verkocht was en verscheept naar het buitenland voordat er een grondig sporen onderzoek had kunnen plaatsvinden. Sorry beste mensen dat ik misschien een ballon kapot knapt van jullie, maar omdat iemand de verantwoordelijkheid opeist betekend niet dat het ook daadwerkelijk door die groepering gedaan is. Slecht uitgevoerde onderzoeken gaan voor mijn gevoel richting doofpot affaires en daar zijn de Yankies goed in geworden door de jaren heen, zeker als het in hun voordeel is om een bepaalde groepering de schuld in de schoenen te schuiven zodat mensen als Bush jr. Command & Conquer in het echt kunnen spelen ipv als computer spelletje. Alleen jammer dat door al dat oorlog voeren overal op de wereld niet alleen de economie van de VS op z’n gat ligt, maar ook die van ons.