• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Mensheid, goed of slecht?

DeletedUser19689

Gast
Hitler heeft geen zak gedaan dan alleen de Duiters motiveren om onschuldigen joden te vermoorden.
Oorlogseconomie is maar tijdelijk goed. De Duitsers hebben Duitsland opgebouwd niet Hitler.

Fout, Hitler heeft wel goede dingen gedaan. Niet dat ze van hem een heilige maken maar toch. Ik denk zo bv. aan het creëren van de Volkswagen (een wagen voor het gewone volk), Hitler was een dierenvriend, Hitler was fel gekampt tegen roken, Hitler vond de autostrade uit in de vorm die we nu kennen, hij zwengelde de economie terug aan,...
Begrijp me niet verkeerd. Hitler was een man met verkeerde ideeën, maar niets goed doen gaat er wel over.
 

DeletedUser

Gast
Fout, Hitler heeft wel goede dingen gedaan. Niet dat ze van hem een heilige maken maar toch. Ik denk zo bv. aan het creëren van de Volkswagen (een wagen voor het gewone volk), Hitler was een dierenvriend, Hitler was fel gekampt tegen roken, Hitler vond de autostrade uit in de vorm die we nu kennen, hij zwengelde de economie terug aan,...
Begrijp me niet verkeerd. Hitler was een man met verkeerde ideeën, maar niets goed doen gaat er wel over.

Met dank aan de Amerikaanse bankiers. Zonder de Amerikaanse bankiers was het nooit iets geworden met Hitler. Zouden die bankiers (Bush en consorten) dan ook goed hebben gedaan, door Hitler te helpen om de economie aan te zwengelen? :)

Nog meer over goed en slecht. Het sterftecijfer onder activisten is gigantisch. Auto-ongelukken, zelfmoorden, hartstilstanden en ga zo maar door. Vooral activisten die in strijd zijn met de VS hebben er veel last van en in deze groep sterven regelmatig mensen plotsklaps.
Hier weer een voorbeeld van een jongeman die streed voor een goede wereld en op 24-jarige leeftijd opeens dood is.
http://www.dewereldmorgen.be/artikels/2013/09/06/anti-drone-vredesactivist-jemen-sterft-onverwacht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6564

Gast
Je had het over mijn negatieve reactie op die persoon. (Ben zijn naam kwijt ;) ). Ik zeg dat ik me er aan erger aan zijn reactie, omdat hij het niet goed had gelezen.

Maar waarom zou je je daar aan ergeren? Laat hem het lekker niet goed lezen, als hij zelf er wat door mist, nou ja dan heeft hij zelf pech nietwaar?
 

DeletedUser21751

Gast
Mensen laat je niet vangen door de wet van Godwin. De mensheid zit met het probleem dat de burgers moeten consumeren en het liefst luxeproducten zoals bond of krokodillenleer et cetera. Maar we vergeten soms wel dat we ook goede dingen doen zoals het verzorgen van wilde dieren in reservaten, het beschermen van reservaten,... Maar we zouden er nog meer moeite in moeten steken, minder bosontgginning de illegale jacht tegen houden en misschien ook eens één dag in de week vegetarisch ete
 

DeletedUser

Gast
Pieter Stuurman, briljant blogger, observator.
In dit twee uur durende radioprogramma bij Frontier Radio geeft hij zijn inzicht op de mensheid uitermate helder weer. Dit is de tweede uitzending, ook de eerste uitzending (vorige week) is briljant. Absoluut de moeite waard om even rustig voor te gaan zitten.

luister radio
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12160

Gast
Het probleem is dat alles om geld draait. Als mensen ergens geld mee kunnen verdienen dan doen ze dat. Het maakt veel niet uit. Dat het slecht voor de aarde is.
 

DeletedUser

Gast
En juist hierom heb ik veel respect voor de nomadenvolken ('Indianen') die in de natuur (kunnen) overleven, zonder dingen te verwoesten.
 

DeletedUser3350

Gast
Om even kort antwoord te geven op je vraag; de mensheid zuigt. Zoals een van mijn favoriete nummers dat beschrijft: People = Shit.
 

DeletedUser

Gast
Mensen zijn klote! Maar dat wist iedereen al. We moorden onze eigen volk uit, puur voor persoonlijk gewin. We zijn 100% shit, en van mij hoeven we niks te verranderen. Eigen volk (mens) vermoorden... Dat is het enige wat me niet aanstaat. Voor de rest, natuur omvormen enzo, verschrikkelijk maar ik hou ervan
 

DeletedUser10508

Gast
Mensen zijn klote! Maar dat wist iedereen al. We moorden onze eigen volk uit, puur voor persoonlijk gewin. We zijn 100% shit, en van mij hoeven we niks te verranderen. Eigen volk (mens) vermoorden... Dat is het enige wat me niet aanstaat. Voor de rest, natuur omvormen enzo, verschrikkelijk maar ik hou ervan

Wel in dat geval zou ik 100x mensen, inclusief jij, kunnen moorden voor het verpesten v/d natuur. We hebben zo een mooie wereld, echter blijven we toch gierig, we willen niet aan de toekomst denken. "Ik moet naar de bakker, oh, het is 5 graden, ik neem de auto."
Zo'n mensen zijn dom, en mogen voor mij part zo snel mogelijk dood, als was het Obama.
 

DeletedUser

Gast
Om even kort antwoord te geven op je vraag; de mensheid zuigt. Zoals een van mijn favoriete nummers dat beschrijft: People = Shit.


Mensen zijn klote! Maar dat wist iedereen al. We moorden onze eigen volk uit, puur voor persoonlijk gewin. We zijn 100% shit, en van mij hoeven we niks te verranderen. Eigen volk (mens) vermoorden... Dat is het enige wat me niet aanstaat. Voor de rest, natuur omvormen enzo, verschrikkelijk maar ik hou ervan


Haha, stelletje flapdrollen. xD
 

DeletedUser

Gast
Ik heb niet alles gelezen maar kent iemand hier het boek: 'Inferno' van Dan Brown (is de nieuwe, schrijver van Da Vinci Code)?
Hierin is er een wetenschapper die de wereldbevolking wilt uitdunnen omdat er teveel mensen zijn en er steeds meer komen:
exponentieel.gif

een zeer bekend plaatje, waarin wordt geschat dat deze stijgende grafiek op een gegeven moment haar maximum haalt en een berg parabol wordt. Oftewel eindigend op 0 mensen.
In het boek wilt deze wetenschapper de mensheid uitdunnen doormiddel van infertiliteit, oftewel onvruchtbaarheid. Hij zorgt ervoor dat 1/3 van de wereldbevolking hiermee besmet raakt en hierdoor de wereldbevolking automatisch daalt, een redelijk vredige manier ipv opnieuw de pest laten uitkomen.
 

DeletedUser

Gast
Dus natuur stel je boven je eigen soort? Zie hier hoe slecht de mensheid is!
Wel in dat geval zou ik 100x mensen, inclusief jij, kunnen moorden voor het verpesten v/d natuur. We hebben zo een mooie wereld, echter blijven we toch gierig, we willen niet aan de toekomst denken. "Ik moet naar de bakker, oh, het is 5 graden, ik neem de auto."
Zo'n mensen zijn dom, en mogen voor mij part zo snel mogelijk dood, als was het Obama.
 

DeletedUser

Gast
redelijk extreem was dit maar wel een punt, en eigenlijk moet de natuur gelijk staan met ons soort. elke boom die sterft moet een mens zijn die sterft (op gelieve natuurlijke wijze) alleen nu zijn we zover dat wij met meer zijn dan de natuur dus zal deze verhouding moeten veranderen. Maar de natuur zal terugslaan met steeds grotere natuur rampen totdat de vergelijking weer goed is, dan is de mens ook goed denk ik. (al zijn er uitzonderingen :p)
 

DeletedUser

Gast
het probleem is een beetje, dat ook onze grondstoffen, zoals metalen en mineralen opraken
 

DeletedUser19654

Gast
Politici zijn de ergste mensen ter wereld. Die zou ik een voor een zo gemakkelijker kunnen uitmoorden.
Dat maakt mijzelf ook gewoon een slecht mens, maar dat weet ik van mezelf al lang :p

Mensen zijn gewoon de meest waardeloze wezens ooit.
 
Bovenaan