• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie De mythische hen

DeletedUser

Gast
Geen idee wat er leuk is aan dit spel. Volgens mij voegt het niets toe aan een oorlogsspelletje.
Zoals mensen die posten op het forum geacht worden on-topic te zijn, zou ik ook graag van Innogames zien dat ze on-topic blijven.
De recepten zijn gewoon overal te vinden, geen verrassing.
De sluitingstijd van 20:00 sluit aan bij het nivo van het spel, een vijfjarige.

Aan je reactie te zien ben je zelf niet ouder als 5 :) Leuk toch een event met pasen en kerst enzo alleen die dat er tussen komen niet :p
 

Spotfire

Harpij
Leuk event, maar spijtig dat goud gebruikers een nog grotere bonus krijgen dan anderen.
Het evenement duurde 18 dagen waarbij om de 2 dagen een cultuurpunt weggeven werd. Stel dat je nu stikt in het goud dan kan je 9 cp pakken en uiteindelijk pak je nog die laatste cp met VS-versterking omdat je over het algemeen het meest hebt gespendeerd.

De beloningen blijven maar gekker worden, na de introductie van de rituelen zijn er nu ook al zeer snelle en krachtige manti-spreuken. Wat is het volgende? Kata-spreuken, pega/griffioenen? Het gaat me een beetje te ver met die spreuken.

Mij niet gelaten, ik profiteer verder van de mooie beloningen maar het mag wel wat minder worden.
 

DeletedUser

Gast
Leuk event, maar spijtig dat goud gebruikers een nog grotere bonus krijgen dan anderen.

Het evenement duurde 18 dagen waarbij om de 2 dagen een cultuurpunt weggeven werd. Stel dat je nu stikt in het goud dan kan je 9 cp pakken en uiteindelijk pak je nog die laatste cp met VS-versterking omdat je over het algemeen het meest hebt gespendeerd.

De willekeurige harmoniepunten zorgen er juist voor dat goudgebruikers hier niet oppermachtig zijn... Iedereen kan 10 ingrediënten per dag verdienen en betere ingrediënten zorgen niet voor een groter aantal harmoniepunten...

Ook kan je hier nóóit 9 cultuurlevels mee verdienen. Je wint alleen op de dagranglijst als je de eerste dag heel veel geluk had of als je de ingrediënten opspaart. Als je 1 keer hebt gewonnen lukt dat de tweede keer zeker niet meer, omdat er dan andere spelers zijn die ze hebben opgespaard vanaf het begin en nog niet hebben opgemaakt.
 

DeletedUser24788

Gast
De willekeurige harmoniepunten zorgen er juist voor dat goudgebruikers hier niet oppermachtig zijn... Iedereen kan 10 ingrediënten per dag verdienen en betere ingrediënten zorgen niet voor een groter aantal harmoniepunten...

Ook kan je hier nóóit 9 cultuurlevels mee verdienen. Je wint alleen op de dagranglijst als je de eerste dag heel veel geluk had of als je de ingrediënten opspaart. Als je 1 keer hebt gewonnen lukt dat de tweede keer zeker niet meer, omdat er dan andere spelers zijn die ze hebben opgespaard vanaf het begin en nog niet hebben opgemaakt.

Maar in theorie is het mogelijk, en daar moet je naar kijken.
 

DeletedUser23903

Gast
Als je maar genoeg geld wilt uitgeven, dan koop je een leger van 72 manties per stad en die heb je binnen 12 uur.
Vuurschepen gaat iets minder hard, maar je hoeft dus minder gs te verzamelen om een vloot te bouwen.
Elke kolo die eraan komt kan je wegblazen als je maar vaak genoeg razernij inzet. Gunsten zijn onbeperkt.
(ik heb het over werelden waar Artemis aanwezig is en je dus zuivering kunt doen)

Dat heeft dus niets meer te maken met strategie en slim spelen.
 

DeletedUser24922

Gast
Hier ook net begonnen met Grepolis, helaas iets te laat voor dit evenement. Voor een beginner is dit een fantastisch evenement om goede bruikbare dingen binnen te slepen.
 

DeletedUser23902

Gast
Om mijn feedback te geven, ik vind het event een beetje te simpel. De beloningen zijn leuk, en ik ga ze ook zeker halen. Alleen ik vond de verovering van troje net wat meer uitdaging naast het spel zelf. Daar moet je toch nog enigzins strategisch kijken hoe en met wat je precies aanvalt.

Dit event is enkel onderzoeken spammen voor ingirdienten en dan in de receptenlijst kijken of je wat leuks kan maken, waar trouwens niks mis mee is. Het is alleen een tikkie te simpel.
 

DeletedUser20232

Gast
Om mijn feedback te geven, ik vind het event een beetje te simpel. De beloningen zijn leuk, en ik ga ze ook zeker halen. Alleen ik vond de verovering van troje net wat meer uitdaging naast het spel zelf. Daar moet je toch nog enigzins strategisch kijken hoe en met wat je precies aanvalt.

Dit event is enkel onderzoeken spammen voor ingirdienten en dan in de receptenlijst kijken of je wat leuks kan maken, waar trouwens niks mis mee is. Het is alleen een tikkie te simpel.

Volgens mij haal je daar een sterk punt aan, ik deel dezelfde mening zoals jou. Mocht het meer uitdagender zijn denk ik dat de meesten wel dit soort events leuk zullen vinden.

Zoals je zegt is het enkel even zoeken naar de ingrediënten maar dat is niet al te moeilijk door gewoon wat te klikken en met wat geluk kan je een goede bonus vinden.
Dit keer maakt het het wel een beetje interessanter door ranglijsten toe te voegen. Maar dat is niet genoeg aangezien je te gemakkelijk de ingrediënten kan vinden.

Echter kan het niet dezelfde zaken bevatten zoals het event van Troje want dan maak je het teveel van hetzelfde. Dit is ook al veel te veel hetzelfde enkel ranglijsten en andere bonussen erbij.
 

DeletedUser19428

Gast
Volgens mij haal je daar een sterk punt aan, ik deel dezelfde mening zoals jou. Mocht het meer uitdagender zijn denk ik dat de meesten wel dit soort events leuk zullen vinden.

Zoals je zegt is het enkel even zoeken naar de ingrediënten maar dat is niet al te moeilijk door gewoon wat te klikken en met wat geluk kan je een goede bonus vinden.
Dit keer maakt het het wel een beetje interessanter door ranglijsten toe te voegen. Maar dat is niet genoeg aangezien je te gemakkelijk de ingrediënten kan vinden.

Echter kan het niet dezelfde zaken bevatten zoals het event van Troje want dan maak je het teveel van hetzelfde. Dit is ook al veel te veel hetzelfde enkel ranglijsten en andere bonussen erbij.

is het niet mogelijk om op eilanden paaseieren te verstoppen?
Net zo iets als toen met het bierfesste en het Halloween spel van vroeger waar je pompoenen moest zoeken?
Ik denk dat dit het spel wat uitdagender maakt.

en wat ik mis in dit spel is een exclusieve held
het liefste eentje die je bouwtijd van je schepen steden verkort en goedkoper maakt,
 

DeletedUser

Gast
Om mijn feedback te geven, ik vind het event een beetje te simpel. De beloningen zijn leuk, en ik ga ze ook zeker halen. Alleen ik vond de verovering van troje net wat meer uitdaging naast het spel zelf. Daar moet je toch nog enigzins strategisch kijken hoe en met wat je precies aanvalt.

Dit event is enkel onderzoeken spammen voor ingirdienten en dan in de receptenlijst kijken of je wat leuks kan maken, waar trouwens niks mis mee is. Het is alleen een tikkie te simpel.

Helemaal met je eens.
 

DeletedUser23978

Gast
De willekeurige harmoniepunten zorgen er juist voor dat goudgebruikers hier niet oppermachtig zijn... Iedereen kan 10 ingrediënten per dag verdienen en betere ingrediënten zorgen niet voor een groter aantal harmoniepunten...

Ook kan je hier nóóit 9 cultuurlevels mee verdienen. Je wint alleen op de dagranglijst als je de eerste dag heel veel geluk had of als je de ingrediënten opspaart. Als je 1 keer hebt gewonnen lukt dat de tweede keer zeker niet meer, omdat er dan andere spelers zijn die ze hebben opgespaard vanaf het begin en nog niet hebben opgemaakt.

Goudgebruikers kunnen extra ingrediënten kopen en dus meer beloningen maken, wat resulteert in meer harmoniepunten.
Op knossos was er na dag 1 al iemand met meer dan 50 beloningen. Met voldoende goud kan je dus wel degelijk elke dag nr.1 worden ;)
 

DeletedUser

Gast
What the ..?

tDZ36Fv.jpg
 
Bovenaan