• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie De mythische hen

DeletedUser19428

Gast
niet normaal meer al over de 150 berichten en de plekken verschillen ook nog eens op de ranking.
 

DeletedUser14801

Gast
Ik word plat gebombardeerd met mailtjes van een dooie kip.
haha.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Viel best mee qua goud gebruik. 0 gebruikt voor de kip op Noxus, toch ruim 10 harpies en 50 leeuwen kunnen krijgen met een beetje mazzel bij de honing. Beter dan het kerst rad.
 

DeletedUser24422

Gast
Viel best mee qua goud gebruik. 0 gebruikt voor de kip op Noxus, toch ruim 10 harpies en 50 leeuwen kunnen krijgen met een beetje mazzel bij de honing. Beter dan het kerst rad.

Sowieso, de beloningen kon je tenminste zelf een beetje bepalen.
Wel spijtig dat er weer eens een wereld moet beginnen tijdens een event
 

DeletedUser28607

Gast
Koen je post ronde het event is goed .
Maar de link om over het topic te praten verwijst je naar een topic van in 2015 .
beetje zonde en geen mooie reclame vind ik
 

DeletedUser25020

Gast
Ik vraag me af hoeveel van die spelers die toen hier iets hebben geschreven nog spelen op Grepolis :)
 

DeletedUser23258

Gast
Tis ook crisis bij Inno he, nieuwe topics kunnen er al niet meer vanaf.

Nice trouwens ook om alle recepten uniek te maken. Ze vinden altijd toch wel een manier om nog meer geld binnen te halen.
 

DeletedUser29183

Gast
zijn de recepten uniek per speler of per wereld? Er staat 'per speler', maar ik weet niet of ik dat helemaal geloof ;)
 
Bovenaan