• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie De mythische hen

jeangenie

Harpij
Het worden wat veel events vind ik persoonlijk... En elk jaar weer hetzelfde, verzin aub iets anders. Of lukt dat de makers niet? Wellicht niet aangezien de enigste reden waaraan een event moet voldoen "goud opbrengen" is, en dan blijven er inderdaad weinig opties over.

Hopelijk neemt de creativiteit het eens een keer over van het winstbejag
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
dit is geen event. een event moet logisch en duidelijk zijn. nu krijg je pas te zien wat je hebt als je voeren hebt ingedrukt. dit is dus zeker geen event uit winstbejag gemaakt. want ik ga hier echt niets insteken.
wie dit verzonnen heeft is een idioot. sorry dat ik het zeg maar het is niet anders
 

DeletedUser29138

Gast
dit is geen event. een event moet logisch en duidelijk zijn. nu krijg je pas te zien wat je hebt als je voeren hebt ingedrukt. dit is dus zeker geen event uit winstbejag gemaakt. want ik ga hier echt niets insteken.
wie dit verzonnen heeft is een idioot. sorry dat ik het zeg maar het is niet anders

Als je het event voor het eerst opent krijg je de volledige uitleg, deze is opnieuw te raadplegen achteraf door op het 'i' tekentje te klikken. Mocht je het iets uitgebreider willen kan je het filmpje raadplegen dat je ingame hebt ontvangen bij aankondigingen. Dit kan je een onbeperkt aantal keer doen, gratis en voor niets!
 

salerno1

Medusa
dit is geen event. een event moet logisch en duidelijk zijn. nu krijg je pas te zien wat je hebt als je voeren hebt ingedrukt. dit is dus zeker geen event uit winstbejag gemaakt. want ik ga hier echt niets insteken.
wie dit verzonnen heeft is een idioot. sorry dat ik het zeg maar het is niet anders

Zalig de armen van geest
 

jeangenie

Harpij
We gaan op kippenjacht!
ik zal wel dom zijn, maar ik snap nog steeds niet waarom er een event is waar je niks mee kan. wanneer komt de uitleg wanneer komen de recepten. ??? kan ik persoonlijk antwoord krijgen want ik vindt hier nooit terug wat ik heb geschreven . ook zo iets.. waarom wordt dat niet eens goed geregeld
 

DeletedUser29138

Gast
ik zal wel dom zijn, maar ik snap nog steeds niet waarom er een event is waar je niks mee kan. wanneer komt de uitleg wanneer komen de recepten. ??? kan ik persoonlijk antwoord krijgen want ik vindt hier nooit terug wat ik heb geschreven . ook zo iets.. waarom wordt dat niet eens goed geregeld
De recepten zijn anders voor iedere speler. Je moet ze zelf ontdekken!
 

jeangenie

Harpij
het zelf uit moeten zoeken wat er eventueel in een ei verborgen zit is een soort russisch roulette. Als je het bekijkt als zijnde een kado dat je krijgt , dan is het een kado zonder dat de gever heeft gevraagd wat ik wil hebben. Nu krijg ik misschien , nee zeker, iets dat ik niet wil of ik moet het recept kopen. en dat gebeurd nu weinig heb ik het gevoel. Een gegeven paard mag je niet in de mond kijken maar dit stinkt
 

jeangenie

Harpij
Voorbeeld hoe het werkt en totaal mislukt: Ik geef als voer in: bloesem en tweemaal honing.. zijn zeldzame vergoedingen dus moeten iets goeds geven. Op Lindos krijg je dan mantis op oropus krijg je pegasus. Wat een ongeloflijke idiote wisseling??? Hoezo bedonderen innogames en hun afgevaardigden op dit moment de kluit? Waarom mag ik niet van te voren zien wat ik krijg. wat ik koop. ?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
smiley_emoticons_wallbash.gif
je loopt tegen de muur niemand die reageert
 

DeletedUser29138

Gast
Voorbeeld hoe het werkt en totaal mislukt: Ik geef als voer in: bloesem en tweemaal honing.. zijn zeldzame vergoedingen dus moeten iets goeds geven. Op Lindos krijg je dan mantis op oropus krijg je pegasus. Wat een ongeloflijke idiote wisseling??? Hoezo bedonderen innogames en hun afgevaardigden op dit moment de kluit? Waarom mag ik niet van te voren zien wat ik krijg. wat ik koop. ?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
smiley_emoticons_wallbash.gif
je loopt tegen de muur niemand die reageert

Ben ik dan zo onzichtbaar?
smiley_emoticons_afraid.gif
Kijken eens rechts onderaan je scherm, ik heb je een PM gestuurd met alle info over het event.
 

jeangenie

Harpij
We gaan op kippenjacht!
is het nu verdorie in het receptenboek niet mogelijk om het window waarop je moet drukken om een recept te kopen die echt in de ruimte te laten vallen waar het pictogram van bv de Harpijen ?
ik dacht nu het recept te kopen voor harpijen maar ik bleek niet de juiste gepakt te hebben en dus hebben jullie mij weer tuk/ hebben mij weer te grazen genomen. Waar houdt het op met het bedonderen? en ik blijf hopen op antwoord
maar de regels die jullie voor het forum hebben opgesteld gelden allen voor de spelers/slachtoffers en niet voor de makers/daders. jammer weer mijn kop gestoten en grepolis denkt yes weer zo'n oetlul
 

DeletedUser29224

Gast
Begrijp dat er geen vaste voedermethode is maar heeft iemand enige suggestie wat de beste combinatie is
Bedoel dat je met honing en bloesem meer krijgt dan met mais of wormen maar welke combi is het beste???
 

DeletedUser26399

Gast
Geen site meer met alle beloningen en wat je ervoor nodig hebt?
 

DeletedUser27795

Gast
Iemand enig idee of dit event een verdubbeldag had de vorige keer?
Lijkt me raar als hij de laatste dag is maar voor de zekerheid zou ik het toch zeker willen weten voordat ik al mijn ingrediënten verspil
 
Bovenaan