• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie De mythische hen

DeletedUser29205

Gast
nee,
dit event heeft geen verdubbeldag gehad
wel het event met Demeter en de Alchemist
 

DeletedUser27170

Gast
Ja en de enige reden dat dit nu zo werkt is om er voor te zorgen dat mensen de recepten nu allemaal gaan kopen voor griff, manti of scherpie zodat er weer meer goud uitgegeven wordt. Pure bagger die events.
 

DeletedUser26659

Gast
Afhankelijk van wereldsnelheid

je snapt me ook verkeerd, de vraag is als de 4 of de 6 het maximum aantal uur is dat ik troepen kan krijgen, gewoon een lijstje met: je kan 1uur x zwaardvechters krijgen, 2 uur x zwaardvechters
 

DeletedUser29839

Gast
tot wanneer kan je ingrediënten inleveren? maandag 23:59? of loopt het nog een paar dagen langer door?
 

DeletedUser29138

Gast
Aangezien het niet expliciet vermeld staat bij de aankondiging is het best om er van uit te gaan dat je ze niet langer kan inleveren dan dat het evenement loopt. Ik heb het echter navraag gedaan en zal het antwoord hier plaatsen van zodra ik er één heb.
 

DeletedUser29138

Gast
Er is geen extra informatie dus je gaat er best van uit dat je ingrediënten kan inruilen zolang het evenement loopt en niet langer.
 

DeletedUser29899

Gast
Wat een idioot gedoe is dat nu weer?
Elk event kan je nog een dag langer je items kopen en nu plots weer niet?

En jullie vonden het niet nodig dat ergens te vermelden? (en niet alleen hier).

Thanks, wat een zonde dit.
 

DeletedUser27802

Gast
De timer die vanaf het begin van het event te zien was. Liet toch duidelijk het einde van het event zien lijkt me. Er was ook geen bericht/info ergens dat het WEL kon.
 

Armand0

Manticore
Los van bovenstaande beredeneringen is het in de praktijk wel fijn als de winkel bij ieder event of WEL of NIET langer beschikbaar is. Dan is het voor iedereen, in elke situatie, duidelijk tot wanneer "punten" kunnen worden omgeruild.

Dus hanteer gewoon hetzelfde "winkel-beleid" voor elk event, wel zo makkelijk
smiley_emoticons_smilenew.gif
Ik verkijk me hier ook regelmatig op. Normaal gesproken als ik actief meedoe met een event verbruik ik gewoon alles voor/op de laatste dag zodat ik zeker weet dat ik veilig zit, maar soms blijkt de winkel na events toch nog een paar dagen langer beschikbaar te zijn.

In de huidige situatie lijkt het voor mij, en denk ik veel andere spelers, puur willekeur te zijn wanneer de winkel al dan niet langer beschikbaar is. Ik vind dat op zich wel onwenselijk en het lijkt me redelijk makkelijk op te lossen.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wanneer de shop langer open blijft, zal dit expliciet vermeld worden in de aankondiging. Dat is bij dit event niet het geval.
 

Armand0

Manticore
Wanneer de shop langer open blijft, zal dit expliciet vermeld worden in de aankondiging. Dat is bij dit event niet het geval.

Waarom niet altijd hetzelfde? Een (zinnetje in een) aankondiging missen of vergeten gebeurt nogal snel. Het is gewoon apart en willekeurig dat de shop soms langer open blijft en soms niet.
 
Bovenaan