• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Spelers van Het Blok zijn lafaards....

DeletedUser

Gast
Aldus het profiel van Jesfen.

Een speler die het nodig vond ons als vijand aan te merken en op 17-04-2012 jij bent begonnen Jesfen!!!! een stad van Het Blok meende te moeten veroveren. Daarna sta je natuurlijk ook bij ons als vijand te boek lieve Jesfen.....

Dat jij midden in ons gebied denkt te moeten uitbreiden maakt je inderdaad een geliefd aanvalsslachtoffer.

Jammer dat je er dan niet tegen kunt als je een keer aangevallen wordt. Op bepaalde sites zouden ze de tekst op jouw profiel beschrijven als "huilie huilie doen"

tja wat moet ik zeggen over mijn vijanden
Het Blok en Inglorious Dragons.

ik wordt langzaam de hand toch weg geveegd, maar vraag niet hoe..
de meeste spelers in Het Blok en Inglorious Dragons zijn maar lafaards.

nachtaanvallers in mijn ogen lafaards als je met 1800 steden tegen 100 speelt. moet het toch wel kunnen zonder zo tactiek!!

laurent1
voa694
Thorondor.
excalibur13
zilvertand
Sultan Mai
bullie23
Sultan Bahram
denhaag1983
gozer020
dlconny

veel respect voor 1jes:D

bij de andere spelers die me aanvallen. heb ik niet veel op te merken. sommige had ik wel iets meer van verwacht, maar toch heeft soms een slechte speler een kolo bij me binnen staan. dat komt omdat je soms zoveel aanvallen krijgt, dat je ze niet allemaal kan ontwijken.

1800 tegen 100....

Alsof hij vergeet dat hij tot 12 november bij Oerbos zat: http://nl.grepostats.com/world/nl16/player/61829/alliancechanges De alliantie die op dit moment op de ranglijst van Achilles de 2e plek bezet met 2,169 steden....

http://nl.grepostats.com/world/nl16/alliance/68

Tsja, wat moet je dan nog zeggen van zo'n speler. als je jezelf zo laat kennen op je profiel. Dan is een artikel op het Algemene Forum wat mij betreft juist een goede antwoord. Want iedereen die de Blok en ID leden lafaards vindt heeft hier de kans om Jesfen te steunen. Op de achilles server deden jullie dat helaas wat minder......

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19651

Gast
het zijn niet per direct lafaards, heb er niet veel mee te maken, ik strijd tegen het blok op achilles. dat is het. bekijk men profiel daar maar is;)

DeletedUser

Gast
Dit is een oorlogsspel als je niet aangevallen wil worden moet je een farm game gaan spelen .
wat nachtaanvallen betreft vind dat je u moet aanpassen aan de vijand en niet anders om .
nachtbrakers slapen in de dag alleen goede strijders slapen niet in oorlogstijd ;) .

en aan de spelers die het spel nu overheersen wil ik graag zeggen wacht tot je aan mijn voordeur staat , kan zijn dat jij dan diegene die begint te zagen over aanvallen dag en nacht ;).

dit is tegen niemand persoonlijk bedoeld want zie jullie allemaal graag vriend en vijand , anders is de fun eraf ;)

DeletedUser4382

Gast
Dit is een oorlogsspel als je niet aangevallen wil worden moet je een farm game gaan spelen .
wat nachtaanvallen betreft vind dat je u moet aanpassen aan de vijand en niet anders om .
nachtbrakers slapen in de dag alleen goede strijders slapen niet in oorlogstijd ;) .

en aan de spelers die het spel nu overheersen wil ik graag zeggen wacht tot je aan mijn voordeur staat , kan zijn dat jij dan diegene die begint te zagen over aanvallen dag en nacht ;).

dit is tegen niemand persoonlijk bedoeld want zie jullie allemaal graag vriend en vijand , anders is de fun eraf ;)

Als je nou de waarheid sprak ok. maar je spreekt jezelf tegen. jij bent nu zelf de balans in het spel aan het ontwrichten en je bent zelf nu de overheersers verder aan het laten overheersen.

DeletedUser15406

Gast
Als je nou de waarheid sprak ok. maar je spreekt jezelf tegen. jij bent nu zelf de balans in het spel aan het ontwrichten en je bent zelf nu de overheersers verder aan het laten overheersen.
Deze speler is al enige tijd een storende factor in het spel met al zijn leugens
Maar heel herkenbaar weet hij ook hier zichzelf weer in de spotlight weet te werpen dat alle aandacht straks naar hem gaat
Jonfanta 1 advies, geef hem geen roem ...dat verdiend hij niet

DeletedUser4382

Gast
no guts no glory hebben deze man een podium gegeven. heeft de alliantie die het een account geven verraden. zijn belofte die hij maakte om het account te krijgen gebroken. de overige streken die te veel bevestigd worden duf ik niet eens te noemen hier

DeletedUser18143

Gast
Het Blok, waarom zitten jullie hier over in, is toch alleen maar grappig?

DeletedUser

Gast
Bah, wat een flauwe actie om gelijk zoiets op je profiel te zetten, jefsen. Dat is een teken van zwakte. Dit is een oorlogsspel, het draait hier om aanvallen en aangevallen worden. Heel kinderachtig.

DeletedUser19108

Gast
top speler hoor heeft 50 steden en staat op rang 160
Vogelvrije van alliantie Het Blok

valt mensen aan op rang 700 met 5 stadjes effe kijken wie kan winnen hoor.......
goed bezig top gamer.

Armand0

Manticore
Als je het slim speelt kan je er inderdaad bakken GP aan verdienen:p Genoeg spelers ook die jou met liefde zouden willen verdedigen met zo'n rotmoraal.

Uiteraard moet je dan niet aankloppen bij spelers van HB zelf of allianties die een BG met HB hebben:)

DeletedUser

Gast
Als je heel lang klein blijft tussen al die grote kun je prima genieten van moraal, lekker gp halen en beetje feesten in je steden. :)
5 of 6 steden helemaal volproppen met def, heb best lang zo geleefd op achilles, nu serieus 1 hele mooie aanvalsstad gebouwd, die doen alleen niks.

Armand0

Manticore
Als je heel lang klein blijft tussen al die grote kun je prima genieten van moraal, lekker gp halen en beetje feesten in je steden. :)
5 of 6 steden helemaal volproppen met def, heb best lang zo geleefd op achilles, nu serieus 1 hele mooie aanvalsstad gebouwd, die doen alleen niks.

Hehe mag ik ze komen slopen? :)

DeletedUser

Gast
Jou troepen zijn toch van die slome, en wanneer ik ze gratis bier geef zijn het spontaan mijn, zou maar op passen.
Maar als ze willen vechten kan dat, heb wel een streng anti kolo beleid, gelieve je daar dan wel aan te houden. :p

Armand0

Manticore
Haha mijn troepen willen helemaal niet tegen jou vechten (moraal van 48%). Komt wellicht daar al die "gratis bier" verhalen die de rondgang doen. Dat klinkt wel nice, maar betekend dus ook dat ze nooit meer mijn mooie steden (die toch beroemd zijn om het hoge mooie vrouwen gehalte) van binnen zullen zien.

DeletedUser

Gast
Ik heb het bier jij de vrouwen klinkt als een zeer goede combinatie kerel.
Al die vrouwen uit het topic, dat momenteel wel heel erg gemist wordt, komen dus uit jouw steden.
Ik mis nog deel drie uit de mega tripple, Pizza, wie heeft er pizza steden?

Verder gaan we lekker off topic, maarja kon dit topic al niet heel serieus nemen met zo een titel, ondanks het feit dat ik nooit bij Het Blok het mogen ownen. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan