• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Spelers van Het Blok zijn lafaards....

DeletedUser19766

Gast
IK weet niet hoe het BLOK vecht,

wat ik weet als veel steden mij aanvallen is het toch maar met één KOLO (meestal) en haal ik bakken GP, mooi, en ze nemen ondertussen m´n medespelers niet in, ook mooi. Inderdaad dat is gewoon vechten. Tikje laf vind ik het als de GROTEN van een ALLI gericht kleine spelers lopen te dollen, het mag, maar gebeurt dacht ik zelden.

DeletedUser20633

Gast
Een beetje een latertje, maar ik zou alleen maar lachen als er zo'n profiel over mij geschreven werd (vrijwilligers? :p). Bovendien, gezien de spelfouten in zijn tekstje, wordt het maar weer pijnlijk duidelijk wat de leeftijd van de speler is en waarom hij 's nachts niet online kan zijn haha

DeletedUser

Gast
Inderdaad... dit topic was redelijk sarcastisch van aard....

DeletedUser

Gast
Toen ik 2 jaar geleden stopte met grepolis, zat ik bij het blok. eN WAREN HET ZEKER GEEN LAFFAARDS, MAAR GOEIE STRIJDERS.

Zijn er overigens oud maten van Het Blok actief in Marathon? Ik ben weer begonnen.

DeletedUser

Gast
Werk momenteel met ze samen en het zijn geen lafaards en ze houden zich karig samen met TR

DeletedUser

Gast
Dit is een beetje de oude koeien uit de sloot halen hé mensen, er is tijd over heen gegaan.

Bovenaan