• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd De staat van Grepo en een nieuwe wereld?

Zien jullie een wereld zitten zonder instant buy ?

• Ja, is zeker een goed plan!

Stemmen: 24 96,0%
  • Nee, elke wereld moet met instant buy gespeeld worden.

Stemmen: 1 4,0%

• Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom maken ze is geen wereld waar je er het goud moet voor betalen om er te kunnen op starten, dan zijn we gelijk van die discussies vanaf.
Dat is een nog slechter idee. Zeker doorvoeren als je zin hebt om op een wereld met honderd man te spelen. Tenzij je de kosten om te starten erg laag maakt, maar dat is dan weer geen goede zaak voor Inno.

Alhoewel ook het eerste idee geen goede zaak voor Inno is ben ik zeker voor!

Bij deze verplaatst!

Ik ben ook voor het idee en wil jullie niet teleurstellen, maar ik schat de kans onder de 1% dat InnoGames dit gaat doen (vanuit het kostenoogpunt gezien). Desalniettemin kunnen we het gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis! (of nee heb je en ja kan je krijgen :D)

Daar dacht ik ook aan. :)

Goed idee 1 wereld waarin de adviseurs voor iedereen aanstaan.
ik denk dat dat ook goed werkt voor inno games.

mensen wennen aan deze functionaliteiten en wanneer ze dan op een nieuwe weereld gaan meespelen zullen zei die functionaliteit missen en dus toch willen aanschaffen.

een niet commerciele wereld kan dus toch een toekomstig financieel succes betekenen.

Ik vind het een leuk idee, maar persoonlijk lijkt het mij dan logischer dat je wel goud moet betalen voor de adviseurs, geen insta-buy en andere zever, enkel de mogelijkheid om bestuurders te kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.