• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel De Strijd Tegen de Superkwaardaardige Mod-monsters! (RPG)

AriChibi

Hydra
@AriChibi ik onderzoek verder totdat ik tegenstand tegenkom.
Je loopt verder richting het gemompel, maar al snel stoot je op... Imrahil? Je moet even een paar keer goed kijken, want je weet toch best zeker dat je zijn wolvenlichaam gevild hebt. Je hebt toch immers zijn wolvenkop op jouw hoofd zitten! Alsnog lijkt hij best wel dood, of nou ja, hij is waarschijnlijk ondood. Wat doet hij alleen in deze gangen? Als je hem probeert te passeren, steekt hij wel een arm op, waardoor je er niet langs komt. Je weet vrij zeker dat het gemompel uit de gang achter hem komt.

@AriChibi Ik loop rillend naar de duiventil...
De bak naast de duiventil zit vol met supports die gericht zijn aan DonFrank. Voor de rest zie je dat de duiven in de til kunnen vliegen naar de andere mods. Het lijkt er echter niet op dat de supports met een persoonlijke duif geleverd worden. Wellicht komen deze ergens anders vandaan.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi ik hak imrahil's hoofd eraf en loop verder naar de volgende kamer.
In de volgende kamer vind je nog meer ondoden. Deze lijken in een cirkel om een andere persoon te staan. Als je wat dichterbij komt, herken je de persoon als iemand uit WvW. Het lijkt erop dat ze een nieuwe hobby heeft, namelijk necromantie, maar wat dreef haar om dit in een ondergronds gangenstelsel te doen?

@AriChibi "800 goud, stelletje kwakzalvers!"
"Ach kom op, proberen kan geen kwaad! Ik weet zeker dat je er gewend aan kunt raken!"
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Ik neem het beest mee terug naar het wereldforum en geef het aan een boer (vast wel één te vinden). Daarna ga ik maar door naar de koning om de factie te bespreken.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Nissassa spreekt haar aan: "Enne kind? Wat zijn we aan het doen?"
Ze kijkt op en eindelijk herken je haar als Kyraco. Na wat gemompelde woorden en een knip van haar vingers staat Imrahil opnieuw op de gang. Best luguber, aangezien z'n hoofd er net nog af lag.
Afgezien van haast onthoofde Imra, lijkt de rest van de ondoden zelf maar wat te doen. Een paar lopen ook richting de gang en je deduceert dat zij waarschijnlijk de boerderijschade veroorzaken.
Kyra houdt zichzelf stil, maar je kan wel concluderen dat er iets mis moet zijn gegaan in WvW. Anders zou je niet ondergronds met lijken lopen spelen.

@AriChibi Ik neem het beest mee terug naar het wereldforum en geef het aan een boer (vast wel één te vinden). Daarna ga ik maar door naar de koning om de factie te bespreken.
Je boer vindt de babylammetjes in het paard wel kek en geeft je er een zakcentje voor (+400G). Bij de koning moet je even een flink formulier invullen om je factie op te starten:
Naam:
Alignment:
Primaire doel:
Locatie:
Grootte:
Op zoek naar (class, persoonlijkheid, motivatie etc):
Voorkeur van quests:
Wat maakt jullie anders dan de bestaande facties?:
Wat denken jullie op lange termijn te bereiken?:
Hoeveel subsidiëring denken jullie nodig te hebben?:
Handtekening:
 

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi Ik spreek Kyraco nogmaals aan om te zien of ik er achter kan komen wat ze hier doet. Mochten meerdere pogingen niet lukken dan engage ik. Die arme boeren moeten beschermt worden tegen de ondoden.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik spreek Kyraco nogmaals aan om te zien of ik er achter kan komen wat ze hier doet. Mochten meerdere pogingen niet lukken dan engage ik. Die arme boeren moeten beschermt worden tegen de ondoden.
Ze zucht als ze je wapens ziet en trekt haar knieën naar zich toe, "WvW is niet meer zoals het geweest is. Iedereen is weggegaan en ik bleef alleen achter. Ik vond een boek over necromantie en toen bracht ik na wat mislukte pogingen mijn wederhelft terug tot leven. Ik weet niet wat ik met die andere ondoden moet doen, ik heb een grot gevonden en ben toen daarin gegaan in de hoop dat ze niet ontsnapten, is dat niet goed genoeg?"

@AriChibi ik vraag ze waaraan ik precies gewend kan raken: "de prijs of het product?"
"Allebei? Een keertje proberen, hier, je krijgt een proefje gratis! Zeker weten dat je het wat gaat vinden!"
Je verkrijgt een proefmonster.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi "Oh gratis, dan wil ik het wel proberen." *smeert wat van de crème op zich* "En nu?"
Opeens voel je je best vrolijk, lacherig zelfs. Dom grinnikend staar je nog eens naar het potje. "Hydraterende crème". Haha. Hydra teren. XDXD.

Je blijft lacherig voor ongeveer 12u
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi "Het komt wel goed schatje. Ik weet een manier waarop jij en Imrahil echt voor altijd samen gelukkig kunnen worden. Doe je ogen dicht. Denk heel hard aan je geliefde. Laat je gelukkigste gedachten naar boven komen." Nissassa gaat achter Kyraco staan. "Zie je het moment voor je?" Een glimlach verschijnt op Kyraco's gezicht. Niet veel later sluit Nissassa ze voorgoed. Snel. Pijnloos. Hij maakt kort werk van de andere ondoden. Hij gooit de rest op een stapel om ze in brand te steken. Kyraco en Imrahil liggen daar nog zij aan zij. Handen naast elkaar. Eindelijk samen voor altijd.

(omdat ik ook nog een moneyloving basterd ben doe ik knowledge architecture om extra veel leuke dingetjes te vinden.)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Ik geef de koning het ondertekende formulier en bedank hem voor deze mogelijkheid.

Naam: Forum Guardians
Alignment: Lawful Good
Primaire doel: Het forum een veiligere plaats maken. Ook op momenten wanneer een andere factie geen hulp zou willen geven.
Locatie: Oude postkantoor (tijdelijk)
Grootte: Klein (momenteel)
Op zoek naar (class, persoonlijkheid, motivatie etc): Iedereen die wil helpen om mensen veilig te houden. Natuurlijk wordt er wel gekeken naar de motivatie van mensen die willen helpen.
Voorkeur van quests: Quests die als "goed" gezien worden. Ook kleine quests mogen naar ons gebracht worden.
Wat maakt jullie anders dan de bestaande facties?: Onze factie zal zo goed mogelijk handelen. Op momenten wanneer een andere factie alleen de vijand zou willen doden, kijken wij naar andere oplossingen. Tevens wordt een quest nooit geaccepteerd tenzij meerdere mensen van de factie hiermee akkoord gaan (dit aantal kan verschillen nav de grootte van de factie).
Wat denken jullie op lange termijn te bereiken?: Wij hopen het forum veiliger te kunnen maken en een plek te geven waar mensen naartoe kunnen met hun problemen. Ook zal er getracht worden om de beweegredenen van de bestaande facties te onderzoeken. Indien een factie niet het beste voor het forum heeft, of alleen het beste voor zichzelf wil, wordt er gekeken wat hiertegen gedaan kan worden. Uiteraard zal geweld hierbij een laatste oplossing zijn.
Hoeveel subsidiëring denken jullie nodig te hebben?: De factie is niet gemaakt om winst te draaien. Zolang er genoeg subsidiëring is om de factie op te starten zal dat genoeg zijn. Wanneer de factie op zichzelf kan draaien, zal subsidiëring niet meer nodig zijn.
Handtekening:

Sanhal.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi "Het komt wel goed schatje. Ik weet een manier waarop jij en Imrahil echt voor altijd samen gelukkig kunnen worden. Doe je ogen dicht. Denk heel hard aan je geliefde. Laat je gelukkigste gedachten naar boven komen." Nissassa gaat achter Kyraco staan. "Zie je het moment voor je?" Een glimlach verschijnt op Kyraco's gezicht. Niet veel later sluit Nissassa ze voorgoed. Snel. Pijnloos. Hij maakt kort werk van de andere ondoden. Hij gooit de rest op een stapel om ze in brand te steken. Kyraco en Imrahil liggen daar nog zij aan zij. Handen naast elkaar. Eindelijk samen voor altijd.

(omdat ik ook nog een moneyloving basterd ben doe ik knowledge architecture om extra veel leuke dingetjes te vinden.)
Knowledge check:
upload_2017-5-8_20-42-29.png
+10=82
Je vindt nog wat zakgeld van Kyra (+300G). Tevens vind je een kist met wat van hun spullen, maar hier lijkt niet veel interessants in te zitten.
Lucky check:
upload_2017-5-8_21-36-48.png
+35=60 -> trigger
Je vindt ook nog een Gekartelde dolk (+3 dex, negeert tot 20 def).

@AriChibi Ik loop naar de vlindertuin.
In de vlindertuin vliegen genegeerde supports als vlinders tussen de planten. Dit is dus waar ze terecht komen!

@AriChibi Ik geef de koning het ondertekende formulier en bedank hem voor deze mogelijkheid.

Naam: Forum Guardians
Alignment: Lawful Good
Primaire doel: Het forum een veiligere plaats maken. Ook op momenten wanneer een andere factie geen hulp zou willen geven.
Locatie: Oude postkantoor (tijdelijk)
Grootte: Klein (momenteel)
Op zoek naar (class, persoonlijkheid, motivatie etc): Iedereen die wil helpen om mensen veilig te houden. Natuurlijk wordt er wel gekeken naar de motivatie van mensen die willen helpen.
Voorkeur van quests: Quests die als "goed" gezien worden. Ook kleine quests mogen naar ons gebracht worden.
Wat maakt jullie anders dan de bestaande facties?: Onze factie zal zo goed mogelijk handelen. Op momenten wanneer een andere factie alleen de vijand zou willen doden, kijken wij naar andere oplossingen. Tevens wordt een quest nooit geaccepteerd tenzij meerdere mensen van de factie hiermee akkoord gaan (dit aantal kan verschillen nav de grootte van de factie).
Wat denken jullie op lange termijn te bereiken?: Wij hopen het forum veiliger te kunnen maken en een plek te geven waar mensen naartoe kunnen met hun problemen. Ook zal er getracht worden om de beweegredenen van de bestaande facties te onderzoeken. Indien een factie niet het beste voor het forum heeft, of alleen het beste voor zichzelf wil, wordt er gekeken wat hiertegen gedaan kan worden. Uiteraard zal geweld hierbij een laatste oplossing zijn.
Hoeveel subsidiëring denken jullie nodig te hebben?: De factie is niet gemaakt om winst te draaien. Zolang er genoeg subsidiëring is om de factie op te starten zal dat genoeg zijn. Wanneer de factie op zichzelf kan draaien, zal subsidiëring niet meer nodig zijn.
Handtekening:

Sanhal.
De koning kijkt een beetje argwanend naar je en zorgt ervoor dat Jaspenia wordt gehaald. Jas kijkt naar het papier en zucht, "Ik hoop dat je niet van plan bent om alle facties te hervormen naar jouw visie. Er is een reden dat er verschillende groepen zijn. Niet alle quests worden graag door iedereen gedaan, er moet een groep voor iedere soort zijn."
"Dat heb ik ook al gezegd, Jaspenia! Ga nu maar dat formulier inleveren!" Koning Pier wappert wat met zijn handje, waardoor Jaspenia zucht, "Oké, oké. Veel succes met je factie!"
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Ik geef bij Jaspenia aan dat ik helemaal niet van plan ben om alle facties te hervormen. Er zijn natuurlijk groepen die beter zijn in verschillende quests, maar dat betekent niet dat een groep die "evil" quests aanneemt hier geen negatieve consequenties van kan hebben. Ook wil ik niet dat mijn factie een alleenheerser oid wordt. Wij willen het beste voor het forum en zorgen er ook voor dat er niet één iemand de leiding heeft wanneer de factie eenmaal is opgestart.
 
Bovenaan