• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel De Strijd Tegen de Superkwaardaardige Mod-monsters! (RPG)

AriChibi

Hydra
@AriChibi ik stop die stomme zwarte zonder hoorn in het glazen potje en klim naar beneden. Daar spreek ik die gast aan. Zou dit hem kunnen zijn? Ik kon er geen met hoorn vinden. jij anders nog suggesties?
"Ooohhhh jaaaaa!", zegt hij, "Alleen de vrouwtjes zitten in de boom rond deze maand. Sorry, maar echt bedankt!"
 

DeletedUser18003

Gast
@AriChibi Ik geef het boek over de Joden aan Neusje, loop naar buiten en gebruik de Verhullingsspreuk. Als dat gelukt is, loop ik weer naar binnen en ga ik iedereen afluisteren.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi geen probleem, daar zijn we voor! Kan ik nog iets voor je doen?
"Nee, hoor, maar bedankt! De kans is groot dat dit vrouwtje toch nog eitjes gaat leggen en dan krijg ik de coole gehoornde nog wel!"

@AriChibi Ik geef het boek over de Joden aan Neusje, loop naar buiten en gebruik de Verhullingsspreuk. Als dat gelukt is, loop ik weer naar binnen en ga ik iedereen afluisteren.
De groep praat vooral over casual dingen, zoals memes of het laatste WvW-potje. Na dat potje was Kyra wel verdwenen, althans, ze ging niet met de rest van de groep mee naar Nachtbrakers.
 

DeletedUser18003

Gast
@AriChibi Ik doe CrimsonChins stem na en roep naar Heartlion 'Sanhal the Righteous was toch een stuk beter in bed!'
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik lever de quest in bij Arichibi en vraag uiteraard of ze nog iets voor me heeft x)
Je krijgt je 150G, 3% exp en 7 PP. Tevens krijg je een nieuwe quest, verbaal dit keer, "Hier, je weet wat je moet doen. Een groep probeert onze factie zwart te maken, een... waarschuwing zou genoeg moeten zijn. Steek deze dolk door het hart van het target en laat het daar zitten, dat zal ze leren. Lang leve de Orde."
Je ontvangt een Trollendolk [Quest item] en een foto van je target.
"Hij is vaak te vinden rond de kasteelpoorten, dus je moet hem wel een eindje met je mee zien te krijgen. Voor deze quest krijg je 150G, 4% exp en 21 PP. Tevens geeft het voltooien van deze quest je toegang tot de factiewinkel."

@AriChibi Ik doe CrimsonChins stem na en roep naar Heartlion 'Sanhal the Righteous was toch een stuk beter in bed!'
Heartlion trekt een scheve grijns, "Ja... voor een ginger deed hij het wel met hart en ziel. Goede skills, die jongen."
 

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi Ik bekijk de foto goed, maak een buiging en vertrek. Onderweg naar de kasteelpoorten bedenk ik me toch wat een mazzel het is dat ik deze factie gevonden heb. Een doel in het leven. Een plek waar ik me thuis voel.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Nu met Heartlions stem: 'Daarna heb ik eigenlijk nooit meer echt van jou genoten.'
Crimson kijkt verontrust op van het bierglas dat ie aan het schoonmaken was, "Wacht, wat? Ben ik niet meer goed genoeg voor je?"
Meteen legt Heartlion zijn spons neer, "Nee, dat zeg ik toch niet? "
@AriChibi Ik bekijk de foto goed, maak een buiging en vertrek. Onderweg naar de kasteelpoorten bedenk ik me toch wat een mazzel het is dat ik deze factie gevonden heb. Een doel in het leven. Een plek waar ik me thuis voel.
Tussen de kasteelpoorten zie je de jongen al staan. Hij praat wel met een groep vrienden, dus je moet je best doen om hem mee te krijgen.
 

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi Ik observeer het groepje om te zien of er wat kansen / elementen zijn waar ik gebruik van kan maken.
(Lopen er regelmatig andere mensen langs? Lijkt het erop alsof het groepje zich snel zal gaan opsplitsen? Ziet hij eruit alsof hij weg te lokken is met wat goud? )
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik observeer het groepje om te zien of er wat kansen / elementen zijn waar ik gebruik van kan maken.
(Lopen er regelmatig andere mensen langs? Lijkt het erop alsof het groepje zich snel zal gaan opsplitsen? Ziet hij eruit alsof hij weg te lokken is met wat goud? )
Hun gesprek lijkt snel af te lopen, want een paar groepsleden zwaait de rest al gedag en vertrekt. De overige twee zien er ook niet uit alsof die nog lang blijven plakken.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Ik ga terug naar het postkantoor met het feit dat de factie is opgestart en kijk of er iemand iets qua quests heeft opgehangen. Ik moet eerst wachten op de rest van de factie voordat ik Bryanmaus aan kan ofc.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik wacht tot de overige twee afhaken en dan volg ik mijn target.
Je target loopt vrolijk richting de winkelstraat, maar hier zijn veel zijstraatje om je zaakjes in te doen. Je bent immers zelf ooit zo'n steegje ingesleept toen de trolls je wilden hebben.

@AriChibi Ik ga terug naar het postkantoor met het feit dat de factie is opgestart en kijk of er iemand iets qua quests heeft opgehangen. Ik moet eerst wachten op de rest van de factie voordat ik Bryanmaus aan kan ofc.
Als leider ben jij natuurlijk degene die de quests moet vinden en ophangen :eek:

@AriChibi Met Heartlions stem: 'Je bent ABSOLUUT niet goed genoeg meer voor me.'
"Wacht, waarom zeg je dat nu weer?"
Heart kijkt verward op, "Wacht, wat? Ik zei niks meer?"
 

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi ik trek mijn target een donker steegje in en steek de trollendolk in zijn hart. Vervolgens die ik hem, in zijn laatste momenten de straat op. Hij strompelt 4-5 stappen alvorens hij midden op straat dood neervalt. In de tussentijd ben ik waarschijnlijk al 3 straten verder.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Met Heartlions stem: "Ik heb namelijk niets meer tegen jou te zeggen. Het is over!"
Crimson keek Heartlion recht aan terwijl je dat zei, waardoor de twee verward om zich heen kijken naar de oorsprong van de vreemde stem, "Uh, wat?"

@AriChibi ik trek mijn target een donker steegje in en steek de trollendolk in zijn hart. Vervolgens die ik hem, in zijn laatste momenten de straat op. Hij strompelt 4-5 stappen alvorens hij midden op straat dood neervalt. In de tussentijd ben ik waarschijnlijk al 3 straten verder.
Er komen nog paniekerig mensen naar hem toegerend om hem te redden, maar 'helaas' was het al te laat voor hem.
 
Bovenaan