• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Ultieme Forum Gids

DeletedUser

Gast
Ik had ook nog een leven voor het forummod zijn :p Een jaar op dit forum en dan nog 3 maanden wikimod en toen pas forummod ;o


Nee ;o wij vechten onze oorlog uit waar we willen !!

Ligt het aan mij of word hier een modoorlogje uitgevochten? :p
En maak veel ruzie, dan maakt kroenuh jullie on-mod en dan kan ik
eindelijk een forummod worden :D
 

DeletedUser15593

Gast
Van voor mijn modtijd idd, dus ontopic, niet moderatorsposts :p Jij haalt nu al je posts met 'Dit topic kan dicht, dus slotje', 'Let een beetje op je woorden', 'Blijf on-topic'.
Ja dat zijn echt posts voor een persoonlijkheid :p.

Jij was eerst forummod jong en in die tijd heb jij veel meer van die posts gemaakt dan ik nu :p

Ik had ook nog een leven voor het forummod zijn :p Een jaar op dit forum en dan nog 3 maanden wikimod en toen pas forummod ;o


Nee ;o wij vechten onze oorlog uit waar we willen !!


Wat heeft dit met het topic te maken? :l
Is het als mod toegestaan te spammen waar je wil? :O

En JaP leuk die forum gids maar hoe moeten al die nieuwe spelers weten dat ze hier moeten komen kijken? :p
 

DeletedUser19689

Gast
En JaP leuk die forum gids maar hoe moeten al die nieuwe spelers weten dat ze hier moeten komen kijken? :p

Normaal zou het een belangrijk statuut moeten krijgen, de mods bespreken dit...
Op die manier valt het op als je het praatcafé bezoekt...

Edit:
Postcount, bumpen en onzichtbare modus toegevoegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
III. Forum Persoonlijkheden
Er staat verschillende keren 'post' ipv 'posts'. Is eigenlijk in de hele tekst.

Het Creatieve Brein
nieuws*
zijn* Zoals Bezem al zegt, maar even voor de volledigheid hier bij geplaatst.

De Spekker
Er staat 2 keer achter elkaar 'is'.

IV. JAP’s Woordenboek
Moet 'Rofl' staan ipv 'Rof'

V. Hoe Het Forum Overleven?
In de inleiding staat 'jou' ipv 'jouw'
Ook staat er 'u' ipv 'uw'

Het Geheim Achter Een Bazentopic
'Bazentopics worden meestal door ervaren forumfiguren, die tot de Forum Helden worden gerekend.'
Het eerste deel van deze zin moet nog afgemaakt worden.

'Zoja, maakt het niet opnieuw aan, dit is gewoon puur plagiaat.'
maak*

' De chat is de ideale plaats om gewoon rustig wat volledig of topic te praten, de Grepolis chat kan u hier vinden.'
offtopic*

Verder zijn er nog best veel interpunctiefouten, maar daar heb ik geen zin in.
 

DeletedUser19689

Gast
Bedankt Rubinho, ik heb de fouten die je aangaf eruitgehaald.
Ook heb ik de tekst even snel doorgelezen en op sommige plaatsen gewijzigd omdat de zinsbouw niet helemaal klopte.
 

DeletedUser19651

Gast
Onzichtbare Modus
De onzichtbare modus is een functie op het Grepolis Forum waardoor anderen niet kunnen zien wanneer je online bent. Het groene lampje naast je naam brandt dan nooit. Dit kan handig zijn als je forum account gelinkt is aan je ingame account. Als je dit niet doet kunnen vijanden checken of je online bent op het forum, als dit niet is kunnen ze concluderen dat je ook niet ingame online bent.
Een eerste optie is om de onzichtbare modus aan te zetten bij je instellingen (instellingen --> algemen instellingen --> onzichtbare modus)
Een tweede optie is om een ander account op te richten speciaal voor het forum.

Ik speel met de zelfde naam op grepolis.

Maar als mijn bolletje hier niet groen is hoef ik niet perse, niet op grepolis te zitten.

Dus ja, mijn vijanden zullen er niet veel aan hebben dat ze hier kunnen kijk of ik op het AF actief ben.

Mijn vijanden kunnen niet concluderen, dat ik op grepolis niet online ben.

Mijn mening.
 

Araluen

Manticore
Ik speel met de zelfde naam op grepolis.

Maar als mijn bolletje hier niet groen is hoef ik niet perse, niet op grepolis te zitten.

Dus ja, mijn vijanden zullen er niet veel aan hebben dat ze hier kunnen kijk of ik op het AF actief ben.

Mijn vijanden kunnen niet concluderen, dat ik op grepolis niet online ben.

Mijn mening.

het was geen mening, het was een feit. vijanden doen wel degelijk wat daar staat.
 

DeletedUser

Gast
Wow, bedankt voor deze geweldige gids, JustAPlayer! Ik heb er veel aan.
 

DeletedUser10567

Gast
Prima werk JustAPlayer.
Mooi gemaakt. Niet moeilijk om Tim in de juiste categorie van forum persoonlijkheden te plaatsen.
Dit is zeker een 'belangrijk' titeltje waard, keep up the good work ;)

Ik lees 't nu pas, nee, zeker niet ;)
 

DeletedUser20586

Gast
ik heb zojuist even de gehele gids doorgelezen. heel mooi gedaan JaP! het is te zien dat je er veel tijd in hebt gestoken.
 
Bovenaan