• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Deels gedeeld wifinetwerk

DeletedUser29038

Gast
Hallo,

Ik wil met een vriend grepolis spelen, we hebben allebei de app en gebruiken op school de wifi daar. Is dit een probleem? Of is het alleen een probleem op het netwerk wat je het vaakst gebruikt.

Alvast bedankt.
 

Dorremans

Mentor
Hallo,

Ik wil met een vriend grepolis spelen, we hebben allebei de app en gebruiken op school de wifi daar. Is dit een probleem? Of is het alleen een probleem op het netwerk wat je het vaakst gebruikt.

Alvast bedankt.

Als je de regels zwart-wit zou bekijken zou dit inderdaad niet toegestaan zijn, maar ik weet niet wat voor regelingen er precies zijn met openbare plekken. Je kan denk ik het beste een supportticket maken om daar je vraag te vragen. Of hopen dat een moderator het forum leest, maar dat is geen zekerheid :p
 

DeletedUser23442

Gast
Als je de regels zwart-wit zou bekijken zou dit inderdaad niet toegestaan zijn, maar ik weet niet wat voor regelingen er precies zijn met openbare plekken. Je kan denk ik het beste een supportticket maken om daar je vraag te vragen. Of hopen dat een moderator het forum leest, maar dat is geen zekerheid :p
Ik adviseer je inderdaad om even een support ticket aan te maken en daarin allebei jullie spelersnamen te vermelden.
Dan kunnen ze je daar precies uitleggen wat er wel en niet mag in jullie situatie én voorkom je door het preventief te melden dat er enige verwarring mogelijk is over waarom er 2 accounts op dat zelfde netwerk zitten.

Als je zoiets doet, komt het zeker goed

Een supportticket aanmaken kan HIER
 
Bovenaan