• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

dezwartevijand

DeletedUser19706

Gast
Naam forum / spel: Go Flex/ Theblackenemy

Leeftijd / Verjaardag: 18

Foto: (hoeft niet, mag wel)

Mijn beroep / opleiding: Ik doe nu nog bedrijfs en consumentenwetenschappen maar ik stap volgend jaar waarschijnlijk over naar Communication and Media Design

Mijn hobbies/interesses: Gamen, technische dingen doen op pc (editen, photoshoppen, nieuwe dingen leren) en voetbal

Mijn lievelingsmuziek: hiphop en dan vooral natuurlijk Post Malone (logic is ook nice)

Mijn lievelingsfilms/-series: Prison break en alle goeie films met criminelen die gekke shit doen zoals bankovervallen

Mijn grepolis 'carriere': ik ben in 2010 begonnen op Kappa, toen ook nog een aantal werelden zoals Alpha gejoind om is te kijken maar eigenlijk niks gedaan. Daarna veel werelden met Actium waarschijnlijk als leukste totdat ik stopte. Nu op Oropus een baksteen.

Ik zou niet kunnen leven zonder.. Kaas, thuisbezorgd en het gedoogbeleid op wiet.

Ik hou niet van.. boterhamworst

DeletedUser19706

Gast
Andere%2Bvragen%2Bvoor%2BHoe%2Bwas%2Bhet%2Bvandaag%2Bop%2Bschool.jpg

zebia

Winnaar Bingo 2018
Zou je de nationale top aankunnen op de Engelse server? het schijnt daar veel moeilijker te zijn en zonder nachtbonus

DeletedUser19706

Gast
denk niet dat ik zonder nachtbonus kan eerlijk gezegd :p

DeletedUser19706

Gast
Welke ally op Kappa?
Uhh kan ik me slecht herinneren. Met mijn broertje speelden we toen tegen Crusaders een tijd. Maar toen werden we daar aardig weggespeeld en uiteindelijk heb ik nog een tijd bij een alliantie ergens in OC36 gezeten. Hoe die heette weet ik echt niet meer

Bovenaan