• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Dionysia 2022

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
dionysia_forum.png

Beste spelers,

Van woensdag 7 tot en met 22 december kun je voor het eerst het nieuwe Dionysia-evenement spelen.

Het oude Attische Griekse festival, later bekend als het "landelijke" of "kleine" Dionysia, werd gevierd kort na de winterzonnewende in de tweede helft van de Griekse maand Poseidoneia, verspreid over december en januari. Het is een groot feest ter ere van de god Dionysus.

dionysia_mood.png

In dit evenement bereid je de processies voor dit festival voor. Omdat de verschillende Griekse steden hun festivals op verschillende dagen hielden, konden toeschouwers meer dan één festival per seizoen bijwonen. Het was ook een kans voor Atheense burgers om buiten de stad te reizen als ze de rest van het jaar niet de kans hadden.

De mechanica van het evenement is gebaseerd op de doos van Pandora, dus het zal je redelijk bekend voorkomen. Maar we hebben het ontwerp van de missie veranderd. Voor elke missie moet je rekening houden met 3 vereisten. Voor elk van hen heb je verschillende soorten nieuwe speciale eenheden nodig. Lees de tooltips van de eenheden om meer te weten te komen over hun capaciteiten.

Je hebt nu de volledige controle om missies te winnen en je kunt ook je eigen doelen stellen, wat belangrijker voor je is: de missie winnen, de missieduur verkorten of ranglijstpunten verdienen.

dionysia_image.png

In het Oudgrieks is er natuurlijk geen kerstman, maar het zal je verbazen hoeveel Dionysia gemeen heeft met Kerstmis.

Klinkt interessant! Laat zeker je feedback achter in dit feedbacktopic.

We wensen jullie veel plezier en succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Grepolis team
Wat vind jij van dit nieuwe event?
 

jeangenie

Harpij
Ik speel wel even support:
Beste spelers, tot onze spijt is er iets fout gegaan bij de introductie van ons nieuwste event. We werken keihard (achter de schermen) met innogames om het ontstane probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het oponthoud maar we komen zo snel mogelijk terug. met vriendelijke groet.... Support
 

jeangenie

Harpij
tot nu vind ik het een slecht event. nieuw, ok maar geen info over wat welke troepen aan kracht heeft. en bij het vraagteken als je het event opent , dan komt er een filmpje met info over een totaal ander event.. ze zijn echt aan het kneuzen onze innogamers
 

El Truco

Slingeraar
Speciaal voor Juno.

Dit event is werkelijk jullie slechtste event ooit, hoezo ben je 3-4 uur bezig en moet je 5 uur wachten om als reward een houtboost te krijgen. met die tijd en energie kan ik volledige BD's farmen. Get your acts together Inno.

#BrengDeAdventskalenderTerug
 

shesmoe

Slingeraar
Ik spreek voor iedereen als ik zeg dat dit het grootste kak event is dat ooit is uitgevonden. Hopelijk krijgen we spoedig een vergoeding voor het moeten aanzien van z'n miserabel event.
 
Bovenaan