• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Dionysia 2022

El Truco

Slingeraar
Kan iemand ook uitleggen aan de event makers dat 100 procent kans betekend dat als je het 100 keer doet dat het 100 keer gaat gebeuren. Hoe kan een missie met 100 procent succeskans niet slagen. Me prof statistiek cringed van jullie
 

jeangenie

Harpij
en het verhaal van de 100% die toch niets oplevert is maar gedeleted.... echte weer zo'n dictatoriaal gedrag, bah. het event klopt niet.. waarom niet toegeven...
 

timmel

Slingeraar
goede avond,
ik speel al heel wat jaren grepo, en het december evenement is normaal toch wel mijn favoriet, en wil daar dan ook best wat goud insteken.
omdat het ook de moeite waard is.
ik had er dit jaar ook weer veel zin in, want ik speel meestal alleen in de wintermaanden.
en dan komen jullie met dit nieuwe evenement aan, en dat kan natuurlijk een x.
maar deze is echt zo lang draadig! en de prijzen zijn zo minimaal en het kost ook veel tijd, om serieus mee te doen. en het goud wat jullie ervoor vragen om wat te versnellen voor een paar min is ook belachelijk veel.
dus het zal jullie best wat tijd hebben gekost, om het in elkaar te zetten.
maar ik vindt dit tot nu toe echt het aller slechste evenement, wat ik ooit bij jullie heb gezien!!
en ik hoor iedereen hier over klachten!
kunnen jullie het oude evenement niet terug halen, of dit evenement aanpassen, zodat het wel intressanter wordt!
of me uitleggen, waarom jullie deze keuze hebben gemaakt.
graag hoor ik van jullie
groeten Tim
 

jeangenie

Harpij
dit event is er ter meerdere glorie van innogames, die hadden wat extra inkomsten nodig, door slechte beleggingen zijn ze miljoenen kwijt geraakt, de arme stakkers
 
Bovenaan