• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Diplomacy

DeletedUser

Gast
Zijn er geïnteresseerden om mee te doen aan een double elimination toernooi 1 vs 1 Diplomacy op de map France vs Austria? Ikzelf zal niet meespelen, enkel organiseren.

Er zal willekeurig bepaald worden welke spelers als eerste tegen elkaar spelen. Als twee spelers tegen elkaar spelen, zullen zij twee potjes doen: beide zullen ze één keer als France en één keer als Austria spelen. Degene die de meeste potjes wint, is de winnaar. Is er een gelijkspel, dan wordt een tiebreaker match opgesteld waarbij willekeurig wordt bepaald wie welk land is.
De winnaar zal doorgaan in de Winners Round en de verliezer zal doorspelen in de Losers Round, want het is double elimination. Wikipedia heeft gedetailleerde uitleg over de werking van een double elimination tournament.

EDIT: Met weinig spelers kunnen we overgaan op een minder gecompliceerd scoringssysteem.

Als bovenstaande wat vaag voor je is, onthoud dan gewoon dat je potjes moet winnen en dat het dan goedkomt.

Inschrijflijst:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Persoonlijk zou ik liever met meer spelers op een map willen spelen (anonymous dan) dan een 1 vs 1. :x
 

DeletedUser21356

Gast
Niet live zou voor mij beter uitkomen. Ik weet ofc niet hoe het bij anderen zit.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik zou wel willen, ja.
Persoonlijk zou niet-live me beter uitkomen.
 
Bovenaan