• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Moderators gezocht!

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Ja je schrijf je in en dan stopen ze die in de archief??
Beter eens nagaan wie er al een sollicitatie geef gestuurd en deze spelers eens te contacteren of ze nog altijd intrest hebben.
Ik had er al een gestuurd en je krijg geen bericht terug zelfs geen sorry maar je ben niet aangenomen :), zo niet voor mij om terug een sollicitatie te sturen, maar als je nog een spel moderator zoek ben ik open ervoor.
Het is helaas te veel werk om alle sollicitanten te contacteren, daarnaast staat ook duidelijk in de post dat we enkel spelers die aangenomen worden zullen contacteren, dus zo'n gek nieuws is het niet.
 

DeletedUser4951

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

ik zou wikimoderator willen worden worden maar ben nog maar 13 en wordt in 2012 14 dus :( dus ik zal het nog eens een keer proberen maar zal het toch niet worden.

en ze zoeken toch niet wikimoderatoren:(
 

DeletedUser13353

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

ik wil het wel proberen maar ben te jong :(
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

ik wil het wel proberen maar ben te jong :(

Proberen kan altijd; als je een beetje te jong bent, kan je aangenomen worden. Deze leeftijden zijn een richtlijn, niet echt een vereiste.
Ik was ook te jong wanneer ik werd aangenomen, maar zit nog steeds in't team.
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Als je het niet probeert zal het zeker niks worden.
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Het is helaas te veel werk om alle sollicitanten te contacteren, daarnaast staat ook duidelijk in de post dat we enkel spelers die aangenomen worden zullen contacteren, dus zo'n gek nieuws is het niet.

Hmm... wel raar... als het er echt zoveel zijn... hoe kan je dan een goede selectie maken?
Ik ben er iig nog nooit doorgekomen.... en dat terwijl ik toch echt mega veel ervaring heb met GP en naar mijn idee een perfecte kandidaat ben gezien mijn ervaring, communicatie, eerlijkheid en tijd & energie die ik al in dit spel gestoken heb.

Kortom... contracteer mij maar als je een goede gamemod nodig hebt!
 

DeletedUser13862

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Gefeliciteerd :)

Heel veel succes!


@ Tirion als je nog eens iets weet .... Hahahahaha
 

DeletedUser6667

Gast
Wat is de specifieke taak van een wiki moderator? Ik heb namelijk wel interesse :D

Laat maar ik weet het al :D

"* Wiki moderator

Deze moderators houden de wiki-pagina's in orde. Ze bekijken alle toevoegingen die andere spelers hebben gedaan, passen deze aan indien ze niet kloppen en voegen zelf nieuwe gegevens toe. Voor deze taak moet je op z'n minst 15 jaar oud moet zijn."
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Je moest eens weten hoeveel solli's er binnen komen, het is voor hen onmogelijk om iedereen te antwoorden ^^

Als men het op geeft om elk stuk individueel te behandelen, maken ze het alleen maar moeilijker voor zich zelf om een (toekomstige) moderator te vinden.

Ook al stuur je maar een standaard reactie terug zoals gedaan wordt bij de meesten support aanvragen, als men ziet dat er in ieder geval naar gekeken is (ik neem aan dat dat wél fatsoenlijk gedaan wordt), zal men meer reden hebben om het later nog eens te proberen dan als men, als je afgewezen wordt, je sollicitatie gewoon in de prullenbak stopt.

Dat geldt dus ook voor onderstaand bericht:
Kroenuh zei:
Het is helaas te veel werk om alle sollicitanten te contacteren, daarnaast staat ook duidelijk in de post dat we enkel spelers die aangenomen worden zullen contacteren, dus zo'n gek nieuws is het niet.

Potentiële vrijwilligers zomaar wegduwen, daar help je niemand, inclusief jezelf, in de mogelijke zoektocht naar toekomstige vrijwilligers voor grepolis, echt niet mee.

Een beetje ''interesse'' in de community tonen is zo gek nog niet. Ook al is het maar een "Sorry, We vonden je niet geschikt. Je kunt het later altijd nog eens opnieuw proberen" berichtje met een soortgelijke tekst erin.
Dat is altijd nog beter dan potentiële vrijwilligers (mogelijk ook voor de toekomst) te archiveren en niets meer te laten weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Ik spreek nu voor mijzelf,
maar ik besef me heel goed dat het gewaardeerd wordt als je moeite doet voor een goede sollicitatie.

Ik kan mij voor anderen ook heel goed voorstellen dat geen bedankje net zoveel voor ze betekent als een standaard bedankje dat iedereen krijgt.

Echter ik vraag mij af wat mensen er van zullen vinden als ze een standaard bedankje krijgen wat iedereen krijgt.

Kort gezegd, de mensen die geen bedankje hoeven voor een sollicitatie zullen misschien waardevoller zijn voor het team als de mensen die een bedankje af willen.

Modereren is een taak waarbij je functie soms niet in dank afgenomen wordt, als je nu al een bedankje nodig hebt om te blijven solliciteren vraag ik me eigenlijk af of je dan de taak als moderator wel aan zult kunnen.
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Modereren is een taak waarbij je functie soms niet in dank afgenomen wordt, als je nu al een bedankje nodig hebt om te blijven solliciteren vraag ik me eigenlijk af of je dan de taak als moderator wel aan zult kunnen.

Wat een kolder!
Als jij in RL een sollicitatiebrief stuurt naar een functie die jou wel wat lijkt... dan wil je toch ook antwoord als het niets wordt!!
Zo hoort het namelijk!

Bij GP is het zo dat iemand die reageert op een functie nooit wat te horen krijgt!
Op zijn minst kan een ieder die reageert een bericht krijgen dat de functie is voorzien.
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Wat een kolder!
Als jij in RL een sollicitatiebrief stuurt naar een functie die jou wel wat lijkt... dan wil je toch ook antwoord als het niets wordt!!
Zo hoort het namelijk!

Bij GP is het zo dat iemand die reageert op een functie nooit wat te horen krijgt!
Op zijn minst kan een ieder die reageert een bericht krijgen dat de functie is voorzien.

Het zoeken van moderators is een doorlopend proces, in principe kan er elk moment een moderator besluiten te stoppen en dit moet dan opgevangen worden. Tevens worden er ook redelijk frequent nieuwe werelden geopend, wat soms ook om nieuwe mods vraagt. Een bericht sturen dat de functie voorzien is is dus geen mogelijkheid, aangezien de momenten dat er een extra moderator nodig is elkaar te snel opvolgen.

Men gaat op zo'n moment de sollicitaties nog eens bekijken en daar een kandidaat uitzoeken, op een gegeven moment gooien ze zo'n ronde dan opnieuw open om eventuele nieuwe mensen weer een kans te geven. Dit betekent dat er geen zeker moment is waarop mensen afgekeurd worden. Er zijn zat mods die pas bij de tweede of derde keer dat ze solliciteerden in het oog vielen en het prima doen.
 

DeletedUser11461

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Zou ik graag doen, alleen ben niet oud genoeg, en ben niet actief op het forum...
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Ik zou het wel willen, En ik denk dat ik er ook geschikt
voor ben, Het enigste probleem is dat ik Tijd te kort kom
in deze wereld. Ik kan en ben wel 1 uur per dag online
Maar ik heb geen behoefte om me vast te leggen op dingen
meer. Daarbij doe ik Zeer mijn best om mijn eigen Alliantie
te leiden en ben daarin ook Zeer actief en wordt 1 van de
betere leiders genoemd in Online spellen kwa Inzicht & Mijn
Leden helpen. ;)

Gr. Aklopolus
 

DeletedUser9429

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Zou ik graag doen, alleen ben niet oud genoeg, en ben niet actief op het forum...

Laat je vooral niet tegenhouden door leeftijd. Er wordt in eerste instantie vooral gekeken naar je kwaliteiten en beschikbaarheid. Voldoe je aan alle eigenschappen die nodig zijn om een correcte spelmoderator te worden, zal het management kijken naar je leeftijd. Als je wat jonger bent dan de opgegeven limiet is dit niet noodzakelijk een directe afwijzing. Ben je echter een héél stuk jonger, dan kan je je de moeite besparen. Wees in ieder geval open en eerlijk, gedraag je naar hoe je bent en doe je niet voor als iemand anders (hetgeen waar ik ooit in de mist ben gegaan).

Er wordt inderdaad gespeculeerd door de wat jongere fanatieke spelers dat het enkel de geestelijke leeftijd is die telt (waaronder ook een beetje mezelf) Maar zoals uit mijn ervaring is gebleken, heeft het Comunity Management zich ook aan richtlijnen te houden en is het voor hen onmogelijk iemand aan te werven aangezien deze persoon niet aan de leeftijdlimiet voldoet, ook al staat het vast dat hij/zij als een nette spelmoderator zou kunnen functioneren.

Never give up ;)
 
Bovenaan