• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik hou wel van , ik denk toch dat het zo ongeveer wordt genoemd, Rock. Metal vind ik zelf ook persoonlijk vrij tot zeer hard en niet echt leuwk meer om te luisteren. Zo af en toe zitten er wel enkele leuke liedjes tussen, met een lekker ritme of zo, maar over het algemeen moet ik er ook niets van hebben hoor Marco. Ik steun je in deze barre wereld (hug).
Thanks, maar wat jij voor hebt genomen dat je luistert vind ik ook kut hoor, maak je maar geen zorgen xD
 

DeletedUser

Gast
Een lievelingsnummer heb ik ook niet, maar Dance of Death van Iron Maiden staat momenteel op mijn nummer één. Samen met tailgunner, when the wild wind blows en no more lies. (Ook allen van Iron Maiden)

Mijn lievelingsband... Iron Maiden, wie had dat verwacht!?

jammer niels. je heb een hartstikke goede band uitgekozen en dan kom je met zulke crappy nummers aan. ik mis de gouwe ouwe in je top 1 man. de nummers waardoor de bekend zijn geworden. Wasted Years, Sea of Madness, Wrathchild, Invaders, Run to the Hills, Aces High, Iron Maiden...

zonde :(
 

DeletedUser

Gast
verder bestaat mijn lijstje waar ik het meest naar luister uit hard rock en enkele soorten metal (heavy, speed, trash). het meeste is er gewoon als klein kind met de paplepel naar binnen gegoten. blame my father, not my mother. she hates the most of it

Iron Maiden --> zo'n beetje alles goed tot Bruce Dickinson de band tijdelijk verliet
Saxon --> afgelopen november nog naar een concert van geweest. Motorcycle Man, echt een aanrader
Metallica --> geweldige albums tot The Black Album, daarna is het achteruit gegaan. Death Magnetic is goed, maar anders dan anders
Anthrax --> superband gewoon. Madhouse, Among The Living, Indians, Caught in The Mosh. toch wel het betere werk
Judas Priest --> vooral live is het super. echt in de studio zijn ze niet geslaagd op enkele albums na. het album Painkiller blijft toch de beste naar mijn smaak
Testament --> rammen nog altijd evenhard als vroeger. het is en blijft een superband
Kreator --> ze lijken wel door de jaren heen alsmaar harder te zijn gaan spelen. vooral live is het genieten. Dying Alive is echt een aanrader
Lamb of God --> vorig jaar bezocht. echt een superconcert was het. niet al hun werk is goed, maar tis 1 van de weinige in hun klasse metal die ik goed vind
Kiss --> tijdloos
AC/DC --> de allereerste band waar ik helemaal weg van was. mijn eerste spreekbeurt op de basisschool ging zelfs over AC/DC. heb ze nog nooit live gezien, maar daar gaat 12 juli verandering in komen :D :D :D
Volbeat --> 1 maal live gezien op fortarock. goede muziek, maar veel van hetzelfde
Airbourne --> ook live gezien op fortarock. zeker nog van plan om nog een concert van ze te bezoeken. beetje AC/DC-style
Accept --> nieuw en oud, gewoon super old-school heavy metal met nummers als Burning, I'm A Rebel etc, maar Stampede is ook super
Slayer --> wil ik altijd nog eens live zien. Angel of Death e.d super gewoon. heb weer op ze gestemd in de top 2000
Sepultura --> vind niet al hun werk super maar hetgeen wat ik goed vind is super en ik luister daar graag naar
Megadeth --> nog steeds super. hun nieuwe werk vind ik zelfs beter dan het oude
Motörhead --> hun oude werk houd ze op de been. hebben eigenlijk hun tijd gehad naar mijn mening
Muse --> altijd goed :)
Rammstein --> toen ze begonnen in '95 kende ik ze niet, maar das ook niet raar als ik nog maar een paar maanden was. hun shows zijn onvergetelijk! ookal ben je geen metalfan...een concert van Rammstein moet je gewoon bezocht hebben. ga dan voor de show en niet voor de muziek :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan