• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser19654

Gast
Zeg ik hoor nogal veel mensen zeggen dat de nieuwe spelers slecht zijn... noem eens namen.
Zou wel eens weten wie jullie bedoelen met oud en wie met nieuw.

@kyraco en gekko waar is moeder/(vrouw?) trouwens?
 

DeletedUser21204

Gast
Waar ik me vooral aan erger zijn de mensen die dan vervolgens tegen mij lopen zeuren dat mensen mij volgden..
 

DeletedUser

Gast
Mijn rol moet in de rollenlijst van Genade worden opgenomen :O
Echt, het is een awesome rol!
Welke rol? :O

En over welke rol van dief hebben jullie het eigenlijk? Volgens mij bedoelen jullie een heel ander soort dief dan in de Regels/Rollenbeschrijving staat; eerder een soort mythomaan of wisselaar. Kunnen jullie de omschrijving geven?

Dan kan ik die rollen in het Regels/Rollentopic verwerken.

Ik ben er een tijd niet geweest hea!
 

DeletedUser19654

Gast
Waar ik me vooral aan erger zijn de mensen die dan vervolgens tegen mij lopen zeuren dat mensen mij volgden..
Ik snap wat je bedoeld. Ik kreeg er gelijk 2 schapen nadat ik jouw verdacht :confused:
De enige keren dat ik als schaap de zoveelste keer iemands naam roep is als de ziener (moet worden veranderd of gewoon weg) een wolf ziet
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Welke rol? :O

En over welke rol van dief hebben jullie het eigenlijk? Volgens mij bedoelen jullie een heel ander soort dief dan in de Regels/Rollenbeschrijving staat; eerder een soort mythomaan of wisselaar. Kunnen jullie de omschrijving geven?

Dan kan ik die rollen in het Regels/Rollentopic verwerken.

Ik ben er een tijd niet geweest hea!

Boba Fett, die kreeg een lijstje met personen om te vermoordden en als dat lukte (dmv lynch en met geluk de lunch) won die het spel.
 

DeletedUser18003

Gast
Boba Fett, die kreeg een lijstje met personen om te vermoordden en als dat lukte (dmv lynch en met geluk de lunch) won die het spel.
Denk dat je de rol zou kunnen labelen als "Bounty Hunter" of kortweg "Premiejager". Ik ben wel van mening dat het als neutraaltje een veel leukere rol is dan bijv de fluitspeler, omdat je actiever moet spelen om de goede personen gelyncht te laten worden, maar jezelf tegelijkertijd buiten schot moet zien te houden.
 

DeletedUser

Gast
Denk dat je de rol zou kunnen labelen als "Bounty Hunter" of kortweg "Premiejager". Ik ben wel van mening dat het als neutraaltje een veel leukere rol is dan bijv de fluitspeler, omdat je actiever moet spelen om de goede personen gelyncht te laten worden, maar jezelf tegelijkertijd buiten schot moet zien te houden.

Badass sig :O
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Welke rol? :O

En over welke rol van dief hebben jullie het eigenlijk? Volgens mij bedoelen jullie een heel ander soort dief dan in de Regels/Rollenbeschrijving staat; eerder een soort mythomaan of wisselaar. Kunnen jullie de omschrijving geven?

Dan kan ik die rollen in het Regels/Rollentopic verwerken.

Ik ben er een tijd niet geweest hea!

Francofiel/Francofoob btw.(Zo heet ie officieel, bounty hunter of premiejager klinkt wel bazer :O)
In ons potje zit een hele hoop nieuwe rolletjes, als het potje gedaan is, bezorg ik wel netjes een lijstje Genade ;)
 

DeletedUser19654

Gast
Blijkbaar heb je er wel hele vagen rollen gefantaseerd. Iets van een gokker die op lunch moet gokken en dan geld verdient en er dingen mee kan kopen. Pff das wel heel wat hoor :p

nou ik ben dood stom dat ik alleen maar vliegtuigen kan besturen dan had ik denk ik wel van darth maul gewonnen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20684

Gast
Ik heb al een paar keer WvW gespeeld maar ik snap nog steeds niet wat claimen en netwerken precies zijn.
 

DeletedUser21356

Gast
En over welke rol van dief hebben jullie het eigenlijk? Volgens mij bedoelen jullie een heel ander soort dief dan in de Regels/Rollenbeschrijving staat; eerder een soort mythomaan of wisselaar. Kunnen jullie de omschrijving geven?
Er is een Dief, die geeft in de even nachten een naam van een speler door en 's nachts wisselen die twee van rol.
Bijvoorbeeld: Rabbid is Dief en Imrahil is Heks. Rabbid stuurt Imrahil in naar de spelleiding, Rabbid wordt Heks en Imrahil Dief.
Duidelijk? Of niet?
 

DeletedUser

Gast
Er is een Dief, die geeft in de even nachten een naam van een speler door en 's nachts wisselen die twee van rol.
Bijvoorbeeld: Rabbid is Dief en Imrahil is Heks. Rabbid stuurt Imrahil in naar de spelleiding, Rabbid wordt Heks en Imrahil Dief.
Duidelijk? Of niet?

Gekkootje, dit is niet hoe de dief orgineel bedoeld was, daarom is Genade nogal verward

Genade, het is een wisselaar idd. Eigenlijk zou een dief heel leuk kunnen zijn, als je doet met redelijk wat wolven, en wolven elkaar indentiteit niet kennen.
 

DeletedUser

Gast
Ik vroeg er inderdaad om welke versie van dief jullie bedoelden. Het is dus gewoon een wisselaar. Bedankt, Gekko.

Het nadeel van wisselaar is inderdaad dat als een wolf wisselaar wordt en vervolgens goedje, die alle andere wolven kan verraden - dit is ook de reden dat ik de rol niet gebruikt heb. Maar misschien valt er wat op te verzinnen.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik vroeg er inderdaad om welke versie van dief jullie bedoelden. Het is dus gewoon een wisselaar. Bedankt, Gekko.
Graag gedaan! :O
Het nadeel van wisselaar is inderdaad dat als een wolf wisselaar wordt en vervolgens goedje, die alle andere wolven kan verraden - dit is ook de reden dat ik de rol niet gebruikt heb.
Dat is idd een groot nadeel.
Maar misschien valt er wat op te verzinnen.
Wie weet, zet je WvW-brein maar aan het werk, Genade! :p
 
Bovenaan