• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser27427

Gast
Ben je van plan iemand die dood is gegaan helemaal random een nieuwe rol te geven? Dat zou de balans tussen goed en slecht flink kunnen verstoren lijkt me. Ik ben verder wel benieuwd hoe zo'n potje zal verlopen eb ik heb zeker interesse om mee te doen.
 

AriChibi

Hydra
Ben je van plan iemand die dood is gegaan helemaal random een nieuwe rol te geven? Dat zou de balans tussen goed en slecht flink kunnen verstoren lijkt me. Ik ben verder wel benieuwd hoe zo'n potje zal verlopen eb ik heb zeker interesse om mee te doen.
Ik hou natuurlijk rekening met de balans dan en ga waarschijnlijk een rol maken die dit ook stopt als diegene dood gaat of iets dergelijks. Moet nog kijken
 

AriChibi

Hydra
Ik zal er morgen/maandag mee proberen te komen, ligt eraan hoe laat ik thuis ben. DL zal wel wat vroeger worden aangezien ik 6u uit bed moet enzo.
 

DeletedUser25006

Gast
Jammer, ik had graag binnenkort mee willen doen met een potje :(

Ik kan het wel doen, maar buiten dat het enorm veel werk is wordt er vaak niet serieus gespeeld, is de helft inactief na dag 1 hooguit 2 en wordt de hele forumpost vol getrolled.

Dat maakt het voor Hosters niet echt aantrekkelijk om er werk van te maken
 

DeletedUser9104

Gast
Als er echt weer een spel gestart zou worden, moeten we zeker kijken of we van de oude garde mensen bereid vinden om mee te doen. Of ook ingame/ op de wereldfora reclame maken. Ik denk dat er best wat interesse is binnen deze community, als men maar weet dat het er is.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
I know, het zou gewoon voor de nostalgie zijn tbh

Ik spreek puur voor mezelf maar de 5 (ofzo) laatste potjes die ik hier heb gespeeld waren voor mij toch allesbehalve nostalgisch en verpestten eerder het nostalgische gevoel & de herinneringen dan er echt aan bij te dragen ^^.
 

Genius0615

Erinys
Dat was hoogstwaarschijnlijk omdat de helft van de 8 mensen ofzo die nog meededen bestond uit mensen zoals Graecus en nog wat andere clowns
 
Bovenaan