• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic

DeletedUser23442

Gast
Nee. Het systeem van Inno is geflopt door gebrek aan management, de manier van aanpak en te weinig animo van de community destijds.
Ja dus?
Nou, die manier van aanpak is in ieder geval heel anders (volgens ons beter en persoonlijker)
Management denken we ook wel een stuk dichter op te kunnen zitten en blijven zitten.
En er is nu binnen een paar uur zelfs al best wat animo :O
 

DeletedUser26986

Gast
Klinkt als een goed idee om spelers meer interesse te geven in het spel, maar ik denk niet dat het AF de juiste plek is om dit te promoten.

Misschien een sort popup in grepolis zelf waar spelers zich kunnen inschrijven om een mentor te krijgen als een speler een nieuw account heeft?
 

DeletedUser26659

Gast
Ik zou bij het begin van elke wereld na 4 dagen ofzo een rondschrijving doen, als jullie daar tot in staat zijn op zijn minste
 

DeletedUser23442

Gast
Dat realiseren we ons inderdaad.
Het forum wordt vooral gebruikt om het systeem makkelijk te kunnen managen, maar ingame zullen er ook aankondigingen komen. Dan bereik je nieuwe spelers inderdaad beter dan alleen een "verstopt" topic op het forum hier
 

DeletedUser27964

Gast
Mag ik me aanmelden als mentor van Engines ?
Die kan wel wat hulp gebruiken.


OT : goed idee inderdaad, ik weet bijna zeker dat iedereen die nu op een nieuwere wereld top 10 staat een keer compleet is weggespeeld (hoor ik ook bij).
Als je dan opnieuw gaat beginnen kan er verbetering in zitten maar niet iedereen heeft daar het geduld voor.
 

DeletedUser28076

Gast
Goed idee, ik denk dat hier mee echt spelers kan gaan helpen.

Ik heb alleen 2 vragen, moet je als mentor met het oude- en nieuwe overnamesysteem kunnen werken?

Want er staat ook dat je je favoriete overnamesysteem kan aangeven, maar betekend dat meteen dat je alleen daar word ingedeeld?

En moet je op de zelfde wereld spelen als je leerling?
Of is dat alleen maar handig?
 

Dorremans

Mentor
Goed idee, ik denk dat hier mee echt spelers kan gaan helpen.

Ik heb alleen 2 vragen, moet je als mentor met het oude- en nieuwe overnamesysteem kunnen werken?

Want er staat ook dat je je favoriete overnamesysteem kan aangeven, maar betekend dat meteen dat je alleen daar word ingedeeld?

En moet je op de zelfde wereld spelen als je leerling?
Of is dat alleen maar handig?

Als mentor geef je aan wat je favoriete overnamesysteem is, dan zullen we hiermee rekening houden met het kiezen welke speler we je geven. Alleen als er bijvoorbeeld een groot te kort is aan mentoren die belegering spelen, kunnen we vragen of je een opstandspeler wil helpen, dit kan ook andersom. Het is uiteindelijk wel vrijwillig of je dit aanneemt of niet.

Je hoeft niet op dezelfde wereld te spelen als de speler, maar dat is natuurlijk wel handig. Hier vragen we dus ook naar om er rekening mee te houden, maar is zeker geen verplichting.
 

Dorremans

Mentor
Dit was mijn antwoord op een soort gelijke vraag, hopelijk beantwoord dit jouw vraag ook voldoende.

leu6sYpyRUa5Z8QSOWeJyQ.png
 

DeletedUser23701

Gast
lijkt me wel een leuk idee, en zou handig voor me kunnen zijn omdat ik er een paar jaar uit ben geweest.

zo zou ik bv ook heel anders te werk zijn gegaan nu ik weet dat je haven lvl 10 moet zijn in plaats van 20 voor een kolo, of dat je een kolo al kan onderzoeken op lvl 13 in de academie etc.
een compacte guide met uitleg over de nieuwe updates, en zaken zouden dan wel handig kunnen zijn voor oude spelers die terugkeren.
 

DeletedUser28545

Gast
De aanmelding voor mentor, waar moet deze precies geplaatst worden. de originele post zegt dat je je kan aanmelden via het aanmeldforum in de des betreffende post samen met een vragen lijst. moet ik hiervoor gewoon een apart topic aan maken onder het mentorsysteem onderdeel of moet ik de ingevulde vragenlijst als reactie ergens plaatsen.

Bij voorbaat dank

Barvagor
 

DeletedUser23442

Gast
De aanmelding voor mentor, waar moet deze precies geplaatst worden. de originele post zegt dat je je kan aanmelden via het aanmeldforum in de des betreffende post samen met een vragen lijst. moet ik hiervoor gewoon een apart topic aan maken onder het mentorsysteem onderdeel of moet ik de ingevulde vragenlijst als reactie ergens plaatsen.

Bij voorbaat dank

Barvagor

Als je HIER klikt, kun je daar een nieuw topic maken (dat plusje rechts onderin)
Daar kun je vervolgens de vragenlijst inzetten.
(En geef het topic aub als naam: "Speler - {je accountnaam}" of "Mentor - {accountnaam}" )
 

DeletedUser28207

Gast
Zeer leuk initiatief :) hoe krijgen we respons eens we ons hebben ingeschreven? Op het topic zelf of via grepolis?
 
Bovenaan