• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic

DeletedUser27170

Gast
Goed idee! Ook leuk voor mensen die veel ervaring hebben, maar niet meer zo hard spelen... Dan kunnen ze hun kennis toch over dragen aan de nieuwe, minder ervaren spelers. Leuk dat jullie er zo achteraan gaan
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

Dorremans

Mentor
We zijn inmiddels alweer bijna 2 weken bezig met het Mentorensysteem. Het is fantastisch om te zien hoeveel mentoren zich al hebben aangemeld! Inmiddels hebben we zelfs al meer dan 20 mentoren in het systeem geregistreerd staan. Helaas hebben we nog lang niet elke mentor kunnen koppelen aan een speler, doordat het aantal aanmeldingen van spelers iets minder hard gaat. Heb jij je dus aangemeld als mentor en vraag je je af waarom je nou nog steeds niemand toegewezen hebt gekregen, is dat dus de reden. Dit betekent overigens niet dat je je niet meer kunt aanmelden als mentor! We zijn nogsteeds opzoek naar extra mentoren, zeker voor de werelden die al wat langer open zijn.

Mocht iemand nog een goed idee hebben over hoe we nog meer spelers kunnen bereiken en kunnen overtuigen om zich in te schrijven horen we dat graag. Er zijn namelijk genoeg spelers op Grepolis die vast veel zouden kunnen leren van een mentor om het spel nog leuker voor ze te maken, maar we hebben het idee dat we er veel nog niet goed kunnen hebben bereiken. Want laat duidelijk zijn dat het mentorensysteem niet alleen bedoeld is voor spelers die net starten, maar voor iedereen die Grepolis speelt en daar graag toch nog een stukje beter in zou willen worden, of wat "geavanceerdere" dingen zou willen leren zoals timen. Dus mocht je iemand kennen die wellicht geïnteresseerd is, spoor hem aan. En mocht je een goed idee hebben, laat het ons weten!
 

DeletedUser27170

Gast
Wellicht zou je kunnen proberen om iets te creëren dat wanneer nieuwe spelers zich registreren en willen starten op een wereld (of überhaupt een speler die wil starten op een nieuwe wereld) meteen kunnen kiezen om zich in te schrijven voor een mentor?
 

Dorremans

Mentor
Wellicht zou je kunnen proberen om iets te creëren dat wanneer nieuwe spelers zich registreren en willen starten op een wereld (of überhaupt een speler die wil starten op een nieuwe wereld) meteen kunnen kiezen om zich in te schrijven voor een mentor?

Een super idee is dit, maar dit eist een update in het spel, iets wat alleen Innogames kan doen en wat dan zal gelden voor alle taalversies. We zijn al super blij dat Kroenuh ons wil bijstaan om dit idee zo goed mogelijk te realiseren, alleen verwacht ik dus niet dat Innogames iets voor ons wil/gaan maken. Het kan altijd geprobeerd worden d.m.v. het player council of via onze CM, maar hier willen we niet op gaan vertrouwen.
 

DeletedUser27170

Gast
Oké, ja dat is inderdaad lastig. Ik zou dan zeggen tegen de mentoren (ook degenen die al een speler hebben) van plaats ook een soort van ''mentor reclame'' in je profiel, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het zien er er wellicht wat mee zullen doen...

Meer dan wat jullie nu doen kunnen jullie niet echt doen ben ik bang... In ieder geval steeds het mentoren systeem blijven promoten in alle aankondigingen (zeker bij de start van nieuwe werelden). Ik heb mezelf ook aangemeld als mentor, lijkt me erg leuk om te doen... :)
 

Gamergirl101

Hopliet
Oké, ja dat is inderdaad lastig. Ik zou dan zeggen tegen de mentoren (ook degenen die al een speler hebben) van plaats ook een soort van ''mentor reclame'' in je profiel, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het zien er er wellicht wat mee zullen doen...

Meer dan wat jullie nu doen kunnen jullie niet echt doen ben ik bang... In ieder geval steeds het mentoren systeem blijven promoten in alle aankondigingen (zeker bij de start van nieuwe werelden). Ik heb mezelf ook aangemeld als mentor, lijkt me erg leuk om te doen... :)
wil jij mn mentor zijn totdat je een leerling toegewezen krijgt
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser23952

Gast
Mentor War-Fighter klinkt wel leuk :)
Misschien wil ik wel leerling wezen lol
 

DeletedUser23952

Gast
Hahaha als het goed is tenminste ^-^ weet ik niet zeker of hij mij wel als leerling wil. Zou me verbazen ;)
 

Gamergirl101

Hopliet
dan leer je hoe je 100+ manti moet kweken in een stad
Ben laatste tijd meer van vs sinds aristoteles, 434 vs in stadje. Maar 94 manties is een goed begin, dan kun je ze nog zelf maken ipv spreuken te moeten droppen. En als je spreuken doet en demo verdubbeld het, heb je niet het probleem dat je manties niet in je stad passen, Die laatste 4 kun je dan zelf maken folkert ;)
 
Bovenaan