• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic

DeletedUser28743

Gast
Is het mentorsysteem eigelijk nog levend , want ik heb zo het gevoel dat de rest van het forum nogal doods is...
 

DeletedUser28743

Gast
ok top, ik hoop wel niet dat je me nu voorliegt om je project te redden ofzo he ;)
 

Dorremans

Mentor
Nouja ik weet niet wat jij 'levend' zou noemen. In de zin dat er aan gewerkt wordt, er actieve mentoren zijn en spelers zo nu en dan aanmelden dan ja.
 

DeletedUser28743

Gast
Wel ja dat bedoel ik natuurlijk, ik vroeg het mij gewoon af omdat het forum zelf er net iets minder levend uitzag
 

Dorremans

Mentor
Hoe kan je in contact komen met een mentor?

Door een aanmeldtopic te maken kan je in contact komen met een mentor.

Een uitgebreidere uitleg staat in dit topic onder het kopje hoe kan ik me aanmelden?.
1. Klik hier om direct een aanmeldtopic aan te maken.
(Je kan deze later terugvinden in het forumdeel "Aanmelden" [HIER]. Dit deel van het forum is privé. De enige die jouw topic kan zien zijn jijzelf en de personen die het mentorensysteem regelen)
2. Kies als topictitel Speler (JeNaam)
3. Schrijf in het vak daaronder je aanmelding. Geef hier in ieder geval antwoord op de vragen uit de vragenlijst hieronder
4. Kies als je dat wil bij opties voor het ontvangen van meldingen (via email of het forum). Dan krijg je vanzelf een bericht als er een reactie is op je aanmelding!
5. Klik op "Plaats nieuw topic". Je aanmelding is nu klaar!!
 

DeletedUser28753

Gast
Door een aanmeldtopic te maken kan je in contact komen met een mentor.

Een uitgebreidere uitleg staat in dit topic onder het kopje hoe kan ik me aanmelden?.
1. Klik hier om direct een aanmeldtopic aan te maken.
(Je kan deze later terugvinden in het forumdeel "Aanmelden" [HIER]. Dit deel van het forum is privé. De enige die jouw topic kan zien zijn jijzelf en de personen die het mentorensysteem regelen)
2. Kies als topictitel Speler (JeNaam)
3. Schrijf in het vak daaronder je aanmelding. Geef hier in ieder geval antwoord op de vragen uit de vragenlijst hieronder
4. Kies als je dat wil bij opties voor het ontvangen van meldingen (via email of het forum). Dan krijg je vanzelf een bericht als er een reactie is op je aanmelding!
5. Klik op "Plaats nieuw topic". Je aanmelding is nu klaar!!
Heb ik allemaal gedaan nu :)
 

DeletedUser13371

Gast
een mentor..

ik doe dat graag in onze ally iedereen helpen dat is een investering voor nieuwe trouwe enthousiaste leuke Romeinen.
smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser9170

Gast
Dit lijkt me toch echt niet meer zo actief... waar zitten al die nieuwelingen!?
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser24049

Gast
Perfect, hoe heet het 4de kroontje?
Gouden, platina, diamant en???
 
Bovenaan