• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Donald v Hillary

DeletedUser26399

Gast
Hebben de leerkracht z'n toetsenbord afgenomen en het digitaal schoolbord gebruikt om het te volgen, was leswissel en kon geen kwaad, wiskunde leerkracht was er niet over te spreken dat trump won
 

latdekat

Harpij
Hebben de leerkracht z'n toetsenbord afgenomen en het digitaal schoolbord gebruikt om het te volgen, was leswissel en kon geen kwaad, wiskunde leerkracht was er niet over te spreken dat trump won

Wow.

Had vanochtend allang gezien dat Trump won, dus ben ik niet het toetsenbord gaan afpakken, probeer ik ook niet stoer te doen, terwijl het eigenlijk niemand boeit maar ik was uiteraard niet spreken over het feit dat Trump won.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik had gekeken, maar toen ik moest vertrekken was het nog niet 100% dat trump won, was iets van
215 Hilary
244 Trump

Dus waren er nog kiesmannen genoeg, zelfs nu zijn nog niet alle staten geteld, dacht ik zo als ik de site van VTM mag geloven
 
alle staten zijn allemaal geteld, het is zeker dat Trump wint. Dat kon je eigenlijk al aannemen bij de stand die jij daar zegt Graecus. Er waren nog genoeg kiesmannen, maar de kans was miniem. De bevestiging van zijn overwinning kwam er rond 09h00 op 9/11
 

AriChibi

Hydra
Friendly reminder dat de president zonder toestemming van het congres geen wetten kan invoeren/verwijderen/veranderen of iets of iemand de oorlog kan verklaren. Voordat de edgelords weer gaan janken, Trump heeft de meeste mannetjes in het congres belachelijk gemaakt dus dat is sneu voor hem.
 

DeletedUser26399

Gast
Kan zijn, is tijd geleden dat ik keek en vindt 'm niet terug, dacht dat het rond 8u30 was, Trump heeft trouwens gewonnen in staten die normaal voor de democraten zouden stemmen volgens de kranten e.d.
 

DeletedUser26399

Gast
Friendly reminder dat de president zonder toestemming van het congres geen wetten kan invoeren/verwijderen/veranderen of iets of iemand de oorlog kan verklaren. Voordat de edgelords weer gaan janken, Trump heeft de meeste mannetjes in het congres belachelijk gemaakt dus dat is sneu voor hem.

Maar ie heeft wel een attachékoffer met een rode knop erin. Met dat ding kan je ook aardig de oorlog verklaren en officiële oorlogsverklaringen, maar als ie het in een van zijn speeches zegt, is het s al genoeg
 
Trump heeft waarsch ook gewonnen dankzij "haatstemmen". Stemmen tegen het systeem (dus stemmen ze voor Trump, die door media werd beschreven als een gek) of tegen Clinton (dus voor Trump, om Clinton, de secretaris, te pesten door zijn verleden)

Op die manier heeft Trump redelijk wat stemmen gekregen.
 

Genius0615

Erinys
Graecus snapt denk ik niet wat een president allemaal wel kan en niet als ik het zo lees

Ik lees zelf ook dat er echt fucking veel Bernie supporters zijn die nu gewoon op Trump hebben gestemd omdat ze Clinton nog meer haten dan hem. de Democraten hebben zichzelf een beetje in hun eigen voeten geschoten door iemand zo unlikable als Clinton als kandidaat te kiezen. 90% van de andere mensen die ze konden kiezen zou deze verkiezingen ez gewonnen hebben.
 

DeletedUser18363

Gast
Friendly reminder dat de president zonder toestemming van het congres geen wetten kan invoeren/verwijderen/veranderen of iets of iemand de oorlog kan verklaren. Voordat de edgelords weer gaan janken, Trump heeft de meeste mannetjes in het congres belachelijk gemaakt dus dat is sneu voor hem.

Je hebt zoiets als een veto
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Je hebt zoiets als een veto
Klopt maar een veto is heel gevaarlijk. Men ziet dat als het meest ondemocratische ding wat een president kan doen en dit zal nooit lang worden gewaardeerd. Trump durft echt totaal niet die veto te gebruiken want dat gaat uiteindelijk ten koste van zijn macht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aan iedereen die dit volgt en zijn mening kwijt wilt over dit voorval :
Je kan me altijd contacteren in pm via algemeen forum. Ik zou graag iets schrijven over bovenstaand thema en daarbij zijn de meningen van anderen noodzakelijk. Schrijf je graag en heb je dit een beetje gevolgd, twijfel dan niet en spreek me aan.
 

DeletedUser18363

Gast
Klopt maar een veto is heel gevaarlijk. Men ziet dat als het meest ondemocratische ding wat een president kan doen en dit zal nooit lang worden gewaardeerd. Trump durft echt totaal niet die veto te gebruiken want dat gaat uiteindelijk ten koste van zijn macht.

Het is een middel wat een president altijd tot zijn beschikking heeft, ongeacht de eventuele impeachment. Met een zwak parlement kom je ermee weg, maar de GOP is absoluut geen fan van Trump.
 

DeletedUser18414

Gast
Funny-Donald-Trump-Meme-Wants-To-Control-The-Country-Cant-Even-Control-His-Hair-Image.jpg
 

DeletedUser22289

Gast
Het enigste positieve aan Trump is dat we weer een hele boel meme's kunnen maken :p
 
Bovenaan