• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forum team DonFrank

DonFrank

Teamleider Forum & Game
Forumleiding
Dat klopt. Klopt het dat jij iets te veel interesse hebt in mij om m'n facebook profiel op te zoeken? ^-^

DonFrank

Teamleider Forum & Game
Forumleiding
Depends.

Als het een beetje fris is met kans op toch iets warmer, dan doe ik een shirt met vest aan, zodat ik het vest altijd weer uit kan doen als het toch warm is. Anders een hoodie.

Heb je favoriete dichters (of een gedicht)? Stel dat je geen gedichten leest, misschien dan een favo stukje songtekst?

DonFrank

Teamleider Forum & Game
Forumleiding
Dat eerste sowieso niet. Tweede eens goed over nagedacht, maar kan zo nergens op komen.

Ga je liever naar een 'gezellige plek' op vakantie of naar een plek met cultuur (natuurlijk kun je allebei hebben, maar wat trekt je eerder)?

DonFrank

Teamleider Forum & Game
Forumleiding
Gezellige plek. Cultuur is imo niks aan. Mijn ouders zeggen dat de cultuur wel komt "op een hogere leeftijd". We'll see, heb er zelf weinig vertrouwen in.

Overigens vind ik natuur wel mooi.

Zelf houd ik wel van architectuur en kunst, maar ik ben dan ook oud.

Als je een traditioneel gerecht voor altijd anders zou kunnen laten smaken, welke zou dat dan zijn en hoe? Voorbeeld: boerenkool met worst wordt boerenkool met schnitzel.

Zou je graag willen dat rode kool in z'n geheel verdwijnt van de aarde of dat het in specifieke gerechten vervangen wordt door een andere groentesoort?