• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Downloaden, mag of niet?

DeletedUser19689

Gast
Ik durf soms ook een film te downloaden. Ik overdrijf niet hierin, maar vind dat het wel eens moet kunnen. Ik heb trouwens een torrentprogramma waarop uploadspeed naar 0/sec kan gaan, maar downloadspeed gelijk blijft :D
Aangezien ze zich vooral concentreren op de uploaders, is dit gewoon fantastisch :)

Dat is dus sowieso onmogelijk. Met torrents (peer-to-peer) kan je onmogelijk niet uploaden (seeden). Het hele systeem is juist dat je geeft en neemt. Je kan met torrents niet enkel nemen, dan valt immers je download gewoon stil.

JustAPlayer disapproves illegal downloading
 

DeletedUser20125

Gast
Dat is dus sowieso onmogelijk. Met torrents (peer-to-peer) kan je onmogelijk niet uploaden (seeden). Het hele systeem is juist dat je geeft en neemt. Je kan met torrents niet enkel nemen, dan valt immers je download gewoon stil.

JustAPlayer disapproves illegal downloading

Raar dan dat er in mijn kadertje duidelijk staat: "downloadspeed: ..." "uploadspeed: 0b/sec"

:s
 

DeletedUser

Gast
Raar dan dat er in mijn kadertje duidelijk staat: "downloadspeed: ..." "uploadspeed: 0b/sec"

:s

Als je de enige bent die download valt er weinig up te loaden. Bij mij gaat het downloaden ook altijd 100x zo snel als het uploaden.
 

DeletedUser19689

Gast
Raar dan dat er in mijn kadertje duidelijk staat: "downloadspeed: ..." "uploadspeed: 0b/sec"

:s

Zou ik toch nog maar eventjes verifiëren, want dat is normaal niet mogelijk.

Als je de enige bent die download valt er weinig up te loaden. Bij mij gaat het downloaden ook altijd 100x zo snel als het uploaden.

Bij genoeg seeders is dat altijd zo. Het probleem is dat je ratio altijd hoog genoeg moet zijn, wat in de praktijk niet altijd gebeurt.
 

DeletedUser

Gast
Muziek downloaden? Voer je url (van een youtube filmpje) in op deze site. Dan downloaden en je krijgt de audio van je filmpje gratis op je computer... En het is niet te achterhalen dat je je muziek zo hebt gekregen.

5 seconden muziek opzoeken, 5 seconden downloaden en je hebt het op je computer staan ;)
 

DeletedUser20125

Gast
Zou ik toch nog maar eventjes verifiëren, want dat is normaal niet mogelijk.

f1cc3r.jpg


GIMP is freeware, dus dit is perfect legaal, voor mocht je twijfelen :)
Downloadspeed is 429kB/s, uploadspeed is 0kB/s.
 

DeletedUser19689

Gast
Vreemd, normaliter zouden veel peers dan moeten disconnecten. In ieder geval verloochen je de filosofie achter peer-to-peer.
 

DeletedUser20125

Gast
Vreemd, normaliter zouden veel peers dan moeten disconnecten. In ieder geval verloochen je de filosofie achter peer-to-peer.

Misschien zijn er enkele peers die disconnecten, ik weet het niet. Ik heb er gewoon problemen mee dat door uploaden het internetverbruik ook stijgt... dus staat uploaden uit :)
 

DeletedUser

Gast
Muziek downloaden? Voer je url (van een youtube filmpje) in op deze site. Dan downloaden en je krijgt de audio van je filmpje gratis op je computer... En het is niet te achterhalen dat je je muziek zo hebt gekregen.

5 seconden muziek opzoeken, 5 seconden downloaden en je hebt het op je computer staan ;)
Of je gaat naar userscripts.org en je een dowload een script die ervoor zorgd dat er een dowload knop komt op elke pagina waar mp4 bestanden worden afgespeeld, als je het goeie script heb kan je zelfs nog kiezen hoe je hem wilt downloaden mp3, mp4/240,360 ultra hd, full hd en noemt het allemaal maar op
 
Bovenaan