• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Droevig Nieuws

DeletedUser25073

Gast
Beste Grepo strijders,

Helaas moet ik jullie mededelen dat grepo speelster Diana aka Dianavr6 deze ochtend na een relatief kort ziekbed is overleden.
Diana was de laatste periode actief in wereld Pella bij alliantie Stoute Beertjes maar heeft al vele jaren in een aantal werelden met menig speler/speelster samen gestreden op het grepo strijdtoneel.

Helaas was Diana al enige tijd ziek, ze was hier heel open over. De kracht en de positiviteit waarmee ze in real-life streed hebben velen binnen de alliantie als voorbeeld gebruikt om te blijven knokken op het grepo strijdtoneel. Haar warmte en oprechte interesse in medespelers zorgt ervoor dat real-life en de grepo wereld zijn samengesmolten. Diana heeft velen van ons diep weten te raken. Als WW alliantie hebben we de Tuinen enige tijd geleden reeds aan haar opgedragen en deze staat te boek als Diana's Tuinen.

Buiten Grepo heeft Diana in de laatste fase van haar leven nog wat dromen in vervulling mogen laten gaan. Zo is ze o.a. getrouwd en heeft ze een mooie reis mogen maken. Kon ze met Grepo afleiding zoeken op de momenten dat ze dit nodig had.

Ik troost mezelf met de gedachte dat Diana vele mooie momenten heeft mogen hebben met de mensen die haar dierbaar zijn. Wensen heeft mogen laten uitkomen en afscheid heeft kunnen nemen op de manier zoals zij dat wilde en nu geen pijn meer hoeft te voelen.
Laten wij hier ons afscheid nemen van een goede speelster en vooral fijn mens.

@Diana, rust zacht

Erwin
 

Hello Nurse

Boogschutter
Ik was er stil van...
Wat een bewondering heb ik gehad voor je vechtlust, positiviteit en kracht!
En wat zullen we je lach missen!
Je wilde graag Grepo nog met ons afsluiten, zo jammer dat je op de laatste dag van Pella van ons bent heen gegaan..
Rust zacht lief diaantje, we zullen je nooit vergeten!
 

DeletedUser16731

Gast
Gatverdamme............................

En dan ineens, is niets belangrijk meer.
Dan pas merk je hoe een groep als de onze zo hecht kan zijn, dat er gewoon tranen over mijn wangen biggelen op dit moment.

Ook al zullen ze dit niet lezen, toch wil ik alle nabestaanden veel sterkte wensen met dit verlies en Diaan.....ik ben blij dat ik met je heb mogen spelen en als er een hiernamaals is.........wens ik je daar het allerbeste !

Rust zacht Diana !
zmeczony.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26495

Gast
....en dan staat de wereld even stil

ik heb zelden iemand zo met deze verschrikkelijke ziekte zien omgaan
zelden iemand gezien die zoveel positiviteit wist te halen uit ellendige dagen
zelden zoveel kracht gezien als het lijf het opgeeft
zoveel aandacht voor de ander, terwijl je weet dat je weinig tijd meer gegeven is

chapeau Diaan
en respect

Voor haar man en naasten wens ik steun, om het verlies te dragen
een arm, een troostend woord als de stilte valt
en heel veel mooie herinneringen

Diana, rust zacht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
rust zacht dananana
sinds 2013 was je me grepomaatje op bijna elke wereld
op delos en pella ook nog steeds
mijn eerste aanval leerde ik van jou
jouw positiviteit is voor mij een voorbeeld
ik zal je nooit vergeten xxx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23506

Gast
Rust zacht Diana.
Iedereen die jou kent binnen grepo zal aan jou terug denken als een lieve, sterke maar altijd positieve vrouw.

Heel veel sterkte gewenst voor de familie en nabestaanden.
 

DeletedUser17405

Gast
Geen woorden voor maar wel een mooie herinnering aan de mooie en leuke momenten met een geweldige grepo speelster.
Het contact was naast grepo bijzonder en open. Dit raakt ons.

Rust in Vrede Diaantje.
 

DeletedUser29059

Gast
Lieve Diana,

Rust zacht, hoop dat je uit de laatste momenten van de afgelopen tijd nog volop hebt kunnen genieten ondanks de vreselijke pijn die je hebt moeten ondergaan in je strijd tegen die zo gevreesde ziekte.
Mijn gedachten zijn bij jou en je naasten en dank voor de mooie strijd en samenwerking hier op Grepo, waar samenhang en respect voor elkaar hoog in het vaandel staan of moeten staan. Mede dankzij jouw aanwezigheid was het net wat mooier en leuker door je gedrevenheid passie en enthousiasme.

We gaan je vreselijk missen en je zult altijd in mijn en onze gedachten blijven.

Vanuit al mijn (voormalige) accounts: Odysseus and Perseus, Forza Italia, Deadly Power en Loaded Gun.

R.I.P.
 

DeletedUser21534

Gast
Met zo berichtgeving wordt je helemaal stil

Zo bijzondere vrouw die ondanks haar ziekte positief in haar leven stond. Ik vond
het fijn haar te leren kennen en heb van haar genoten ze gaf vreugde een lach en soms een traan.

Veel sterkte aan familie en vrienden

image.jpg

Voor een zeer bijzondere vrouw. Ze stond positief in haar leven en wist zelf andere te motiveren. Ze genood van al haar dagen en haal daar vreugde uit.

Ze bracht ons allemaal vreugde en een lach en soms een traan. Ik zal haar zeker missen want ondanks haar ziekte had ze nog alle kracht om positief te blijven. Nu heeft ze rust

Een geweldige vrouw en geweldige mede speler. Blij dat ik haar heb leren kennen.

Diana je blijft in mijn gedachten
 
Bovenaan