• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Droevig Nieuws

DeletedUser20165

Gast
Gecondoleerd voor haar familie en haar vrienden.
Gisteren nog even gesproken met haar. Het is wel snel gegaan. Ze was altijd gezellig, open en positief.
Diana forever in my heart.
 

DeletedUser27212

Gast
Hi,

Ken de speler zelf niet.
Maar gecondoleerd aan de famillie en vrienden.
Ik wens iedereen veel sterkte toe.
Idd droevig nieuws.
En mooi gebaar om de tuinen te hernoemen.
 

DeletedUser25969

Gast
Lieve Diana,

Namens de leiding van Illuminati Domini en natuurlijk alle leden, hopen we dat je nu eindelijk rust heb kunnen vinden.
Zelden heb ik een vrouw gezien die zo moedig en positief omging met deze vreselijke ziekte. Zelfs in de moeilijkste en zware tijd, kon je bij ons je afleiding vinden.

We zullen je missen.

Gebeurtenissen als deze doen al het andere verbleken en plaatst zaken in perspectief.
Onze gedachten gaan uit naar je man, familie en een ieder die jou ook in RL heeft gekend.
Mogen zij troost putten uit het feit dat je altijd het goede en positieve in elke situatie zag.
Jouw kracht is een inspiratie voor velen! Heel veel sterkte de komende tijd.

Onze alliantie zal tijdelijk jouw naam dragen. Rust in vrede...

Namens de leiding van ID,

Taz (Patrick)
 

DeletedUser21367

Gast
lieve diana

jij was positief en vocht tot het einde, vele mensen kunnen daar een voorbeeld aannemen
het is een eer je "gekend" te hebben en met je samengespeeld te hebben
rust zacht en voor familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
 

DeletedUser29061

Gast
Ik heb Diana op wereld Delos leren kennen en ik heb het geluk gehad bij haar in de alliantie te mogen zitten. Altijd positief en vrolijk. En wat een vechter! Bedankt voor alle leuke gesprekken en je openheid omtrent je ziekte. Rust zacht lieve Diana!

Alle vrienden en familie heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies.
 

DeletedUser27183

Gast
Te vroeg .....

De naaste familie en vrienden van Diana heel veel sterke en kracht toegewenst met dit verlies, in gedachten zijn we bij jullie.
 

DeletedUser20328

Gast

  • RIP: 24-01-2018

    Ode aan Diana,

    Meisje we konden elkaar al jaren en vele wereld met elkaar en tegen elkaar gestreden.
    Op een bepaald moment ben jij een ander gevecht gaan lijden een waarvan je wist dat je
    hem niet kon winnen. Des ondanks altijd zo positie.
    Ik ben blij je ooit eens ontmoet te hebben bij van der Valk in Cuijk waar we samen 2 kopjes cappuccino samen hebben gedronken. Je was en bleef er positief vooral dat dit was paar weken voor je huwelijk. Dat was echt een feest voor je en man lief ik heb erg veel respect voor je dat je dit ook nog voor haar hebt gedaan.

    Afgelopen zondag hebben we laatste keer contact gehad op skype, je vertelde me dat je echt terminaal was, we spraken af dat we nog snel een bakkie samen zouden doen, zij laten we dat as zaterdag doen, ja moet lukken zij ze waarschijnlijk wel al in de hospice.
    Helaas moet ik nu vernemen dat je het niet gehaald hebt na deze zaterdag waar je ook nog zij tegen me ik hoop dat ik het red.. Nou meisje je hebt nu rust en tot het einde zo positief.
    Ik hoop dat vele van ons een voorbeeld kunnen aannemen aan Diana. Ze is voor altijd in me Hart. Ik zal ze nooit vergeten. En wens haar man alle sterkte de komende tijd..

    Je grepo maatje Rob
 

DeletedUser25239

Gast
De strijd verliezen tegen een ziekte laat steeds een grote leegte na. Mag je reis die je nu tegemoet gaat een mooie zijn, is het naar de hemel, is het op reis op de golven, geef je je reuze-energie nu vrij, wat het ook mag zijn, je zal altijd in gedachten blijven voortbestaan. Beste familie, vrienden en kennissen van Diana, ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd na dit verlies.
Je naam was me bekend, je speelstijl was me bekend maar spijtig genoeg heb ik niet je sterke persoonlijkheid mogen ontmoeten.

Mijn oprechte groeten, Rudy
 

DeletedUser25546

Gast
Ik heb met haar gespeeld op Rethymnos, maar haar al een tijd niet gesproken en ik wist niet dat dit gaande was.

Gecondoleerd.
 

DeletedUser19375

Gast
Dit nieuws is erg hard aangekomen bij me, heb jaren met Diana samen in de ally gezeten op verschillende werelden.

Ze was altijd zo behulpzaam voor andere al was er bij haar wat, ze nam altijd de tijd om even gezellig met je te praten.
Zal haar zeer gaan missen in het spel maar ook prive.

Gecondoleerd en sterkte voor iedereen.

Lieve Diana rustzacht je zal nooit vergeten worden.

Gr Thomas
 
Bovenaan