• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Drugs.

DeletedUser

Gast
Ai, dan wil ik niet weten wat mijn vrienden allemaal al hebben gedaan...
Maarja die zijn allemaal zestien, ik zit een klasje te hoog :D

Sterkte Madara, en niet erachterkomen dat je Naruto-verslaving door de paddo's komt
 

DeletedUser16774

Gast
je hebt twee soorten drugs ilegale drugs (die mag niet) zoals wiet cocaïne en legale drugs (mag wel) bijv. bier
ilegale drugs moet je nooit nemen het verpest letterlijk je leven en legale drugs mag maar niet te veel
 

DeletedUser

Gast
je hebt twee soorten drugs ilegale drugs (die mag niet) zoals wiet cocaïne en legale drugs (mag wel) bijv. bier
ilegale drugs moet je nooit nemen het verpest letterlijk je leven en legale drugs mag maar niet te veel
"Wiet" wordt gedoogd (in Nederland) en wordt beschouwt als softdrugs, de risico's worden dus toelaatbaar geacht. Zolang je dit met mate neemt hoeft dit dus niet je leven te verpesten.
Alcohol wordt daarnaast tot de harddrugs beschouwt en is dus schadelijker dan bijvoorbeeld wiet, ook al is het algemeen verkrijgbaar en algemeen geaccepteerd.

Er is dus geen echt goede scheiding tussen "Legale" en "Illegale" drugs, zoals jij probeert te zeggen.
 
Bovenaan