• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Dubbele Romeinen

DeletedUser

Gast
Ik kreeg gister een melding dat er vandaag dubbele Romeinen zouden komen om te helpen met de verovering tegen de centurion of iets dergelijks. Hoe zit dat hiermee, want ik kan er nergens wat over vinden maar iedereen zegt dat hij/zij nog geen dubbel Romeinen heeft ontvangen. Weet niet of dat pas s'avonds komt ofzo.

Zag er ook nergens anders wat over op het forum, dus daarom deze vraag. Als het een hele domme vraag is graag niet mij afkraken :p
 

DeletedUser22575

Gast
Meer mensen zijn hierover gestruikeld hoor :p.

Je krijgt je totaal aantal Romeinen niet dubbel, maar het aantal dat je bij aanvallen, onderzoeken etc. Krijgt, dat aantal is verdubbeld :).
Hoop je hiermee te hebben geholpen ;).
 

DeletedUser

Gast
En dat is dan alleen voor vandaag, of gewoon nog de hele week?

Dacht lekker, krijg ik nog wat extra voor elke dag goud erin gooien, maar dit is meer tegen het goud hahaha.
 
Bovenaan