• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dyslexie

DeletedUser

Gast
Maar geen probleem ik weet ondertussen al dat mensen vreemd op kijken als je hun verteld over de waarheid achter vaccinaties, maar gellukig stijgt het aantal mensen die zich er wel bewust van zijn. Laats zagen we nog hoe zielig rutte het wel niet vond van het mazzelen geval. En hij ons de bevoegdheid wou afnemen om onze kinderen alsnog in te laten enten.
Jadaaaaag rutte ik trap dus echt niet in die propaganda :)
 

DeletedUser

Gast
Nope, de toename komt omdat kanker ontstaat door verschillende mutaties, hierdoor wordt het eigenlijk met elke generatie erger.

Edit: Kanker doet er vaak ook heel lang over om zich te ontwikkelen, aangezien de levensverwachting tegenwoordig hoog ligt ligt het aantal slachtoffers van kanker dus ook hoog.

Kankercellen heb je al in je lichaam, er moet ''iets'' zijn om deze kankercellen kwaadaardig te maken. En dat ''iets'' kan heel goed al die troep van de overheid zijn :)
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij kennen wie ook pas enkelen decennia
Dit komt naar mijn mening ook door vaccinaties en niet alleen vaccinaties maar ook enkele e-midellen bijv.
En dat ''iets'' kan heel goed al die troep van de overheid zijn :)
Mijn meninng is dat

Ja, die misschientjes van jou kennen we nu wel. Je kan niet vinden dat je ziek wordt van vaccinaties, het kan of het kan niet.

Maargoed, ik heb hier al veel te veel woorden aan vuilgemaakt, en het is imo al lang duidelijk dat je hier gewoon zit te trollen, we gaan nu weer braaf naar Niki luisteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Heb je niks beters dan mijn conclusies -waarvan ik genoeg bewijzen heb gelezen - te quoteren ?

@ Ah ok dan heb ik een mooi voorbeeld voor je; Wetenschappers staan vaak lijn recht met hun ideen tegen over elkaar.. Dus dan zijn hun ideen dus ook bij voorbaat al bullshit volgens jouw bullshit meter ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11295

Gast
Kankercellen heb je al in je lichaam, er moet ''iets'' zijn om deze kankercellen kwaadaardig te maken. En dat ''iets'' kan heel goed al die troep van de overheid zijn :)

En dit is een mutatie, mutaties gebeuren bij de miljoenen per dag. De meeste onschadelijk maar soms heb je er een paar tussen zitten die ervoor zorgen dat je cellen ongecontroleerd gaan delen wat natuurlijk resulteert in kanker.
 

DeletedUser

Gast
En dit is een mutatie, mutaties gebeuren bij de miljoenen per dag. De meeste onschadelijk maar soms heb je er een paar tussen zitten die ervoor zorgen dat je cellen ongecontroleerd gaan delen wat natuurlijk resulteert in kanker.

Ok dan praten we inpricipe over het zelfde maar wat is volgens jouw dan de schakel dat ze ineens ongecontroleerd gaan delen die cellen ?
Mijn mening hierover weet je nu ondertussen wel en ik heb er ook schijt aan wat jullie daar van vinden dat heb ik ook al gezegt dus aub niet weer zo zielig opmerking ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3865

Gast
Ok dan praten we inpricipe over het zelfde maar wat is volgens jouw dan de schakel dat ze ineens ongecontroleerd gaan delen die cellen ?
Mijn mening hierover weet je nu ondertussen wel en ik heb er ook schijt aan wat jullie aan denken dat heb ik ook al gezegt dus aub niet weer zo zielig opmerking ...
Ze delen ongecontroleerd doordat er bij een celdeling het DNA verkeerd wordt gedupliceerd/afgelezen.
Maar dat is hier niet het onderwerp.

Hier gaat het over Dyslexie, wat volgens mij niet veel te maken heeft met mutaties, dus gelieve mutaties ergens anders te bespreken :)
Behalve als je natuurlijk denkt dat Dyslexie wel door mutatie komt, en dan ook kan onderbouwen waarom je dat denkt :)
 

DeletedUser

Gast
Ok die mutatie was wel een beetje of topic maar ik heb genoeg bewijzen gelezen. Waaronder ook wetenschappelijke bewijzen. Die het tegenover gestelde stellen van veel Aandoeningen, onderzoeken, medicijnen, gemanupileerde zaden etc etc. Misschien is niet alles waar, maar veel heb ik al bevestigd zien worden door klokkenluiders zoals snowden, Bradley Manning en zo heb je ook genoeg andere die liever anoniem blijven en nog steeds informatie van binnen af naar buiten sluizen :)
Alleen zul je deze informaties niet zo snel op nu.nl vinden of op het nos journaal zien ;)
Ik heb vaak genoeg dingen gelezen waarvan achteraf bleek dt het klopte. Of oorlogen die voorspeld zijn ik kan ook paar landen opnoemen waar amerika nog binnen moet gaan vallen. Dan zul je me ook uitlaggen, Maar niet gek opkijken als 9 van de 10 landen juist zijn over 30 jaar ;)

Mijn standpunt is voor nu wel duidelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan