• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dyslexie

DeletedUser

Gast
Ik weet er nog niet zoveel van, maar wat ik nu zo vluchtig allemaal zie is dat de CDC dus de grote organisatie is in dit vaccin-verhaal.
Dat is niet best. Deed me meteen denken aan de FDA. En wat blijkt, ook de FDA is een partij in het vaccin-verhaal. En dat is helemaal niet best. De FDA is totaal onbetrouwbaar en corrupt. De CDC is geen haar beter, wat ik nu zo lees. Als deze partijen de grote informatie-verstrekkers zijn over de positieve werking van vaccins, dan mogen de alarmklokken geluid worden.

Er leven nog wat Kennedys. Robert Kennedy jr heeft zich blijkbaar ook in dit verhaal verdiept. Hier praat hij over de CDC en vaccins.

[video=youtube;d--3q9PP3mA]http://www.youtube.com/watch?v=d--3q9PP3mA[/video]
 

DeletedUser

Gast
Het gaat erom wat je wilt leren de waarheid of de propaganda van het systeem dat ons te slaaf wilt maken. Maarja daarom zijn flower en ik er om jullie ogen te openen :), Maar dat je dan nog niet eens de links wilt lezen die ik je laat zien toont alleen maar aan hoe zwakzinnig je bent :) (die gene die zich aangesproken voelen, weten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
@zhb, ben jij vroeger ingeënt? Want misschien komt je dyslexie daar wel van.. Zo niet, waar komt het dan wel vandaan? En nee, deze reactie houd ik niet thuis, want jij begint zelf over de dyslexie icm. met vaccins.

Wat zijn de bronnen van de sites die jij aangeeft? Er staat vooral bij je eerste link is de bron een vent die totaal geen 'wetenschappelijke' achtergrond heeft. Hoe weet je zeker dat die man weet waar hij over praat? Of hij de juiste conclusies kan trekken? Hetzelfde bij de tweede site.
 

DeletedUser

Gast
Als je op de links klikt die in de tekst is weg gewerkt dan komt je bij de bewijzen :)
 

DeletedUser

Gast
Als je op de links klikt die in de tekst is weg gewerkt dan komt je bij de bewijzen :)
In het eerste 'artikel' (als je dat al een artikel mag noemen) staan geen links, wel als je onderaan kijkt zie je dat de tekst letterlijk gekopieerd is van een persoon zonder achtergrond in vaccinaties of zelfs iets in de algemene wetenschap.

ik vind het alleen een interessante gedachtegang dat jij denkt dat dyslexie van vaccinaties komt, terwijl ik toch heel veel moeite zou moeten doen om te typen zoals jij. Zelfs als ik snel typ. Ik vind het verder geen probleem hoe jij typt, het is prima te lezen, maar het zijn wel de typische fouten van dyslectici.
Hierdoor vroeg ik me af of jij ooit ingeënt was, want dan weet ik in ieder geval waar jouw redenatie vandaan komt. Mensen zoeken naar een andere oorzaak, omdat ze niet kunnen accepteren dat mensen geboren kunnen worden met een (erfelijke) ziekte. En nee, ik zeg niet dat dit per se op jou slaat.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik erger me dood aan deze discussie... Hoe kunnen mensen zo kortzichtig zijn om alles maar klakkeloos aan te nemen.
Autisme, dyslexie en ADHD (om maar even een paar voorbeelden te noemen die ik hier heb gelezen) zijn mentale AANDOENINGEN. Je bent niet ziek als je dit hebt.

Het verbaast me overigens dat niemand beweerd dat je homo zou worden van vaccinaties (of heeft iemand dat al beweerd?)

Er zijn blijkbaar onderzoeken die een verband leggen tussen vaccinaties en mentale aandoeningen, maar vraagt niemand zich af waarom dit zo vergezocht is? Zijn er ook onderzoeken die bewijzen dat iedereen met een mentale aandoening ook ingeënt is op jonge leeftijd?
Pas als dat onomstotelijk bewezen is kunnen jullie deze doelloze discussie voortzetten, want tot die tijd raakt het kant noch wal.
 

DeletedUser

Gast
Wat een komedie hier zeg, de een gelooft een onderzoek niet meer omdat er in 1 zinnetje genoemd wordt dat het uit Amerika komt, en de ander denkt dat je autisme krijgt van een vaccin. :'D

Als al die wilde verhalen over die vaccins waar zijn, snap ik niet dat ik nog steeds in leven ben.

Of je het nou ziektes, aandoeningen, stoornisen of manier van denken noemt. Feit is en blijft dat vaccinaties de oorzak zijn van: Dyslextie, Autisme, Adhd, en Astma. En dan heb je ook nog ziektes waarvan ze verdenken dat vaccinaties de oorzaak zijn, maarja daar zijn nog maar weinig ''wetenschapelijk goed onderbouwde conclusies'' voor, dus zal jullie deze behouden.

Aangezien je van Wikipedia lijkt te houden heb ik alle 4 de 'aandoeningen' die je genoemd hebt even opgezocht op wikipedia.

Wat blijkt?
Alle 4 de aandoeningen zijn familiegebonden/erfelijk.
Slechts bij autisme wordt er kort over vaccins gepraat. onder het kopje 'andere theorieën':
Er circuleren berichten dat autisme mede veroorzaakt zou worden door Bof-Mazelen-Rode hond-vaccinatie. Het artikel in The Lancet uit 1998 dat aanleiding was tot die conclusie,[21] is na een lang onderzoek in 2010 door dezelfde Lancet ingetrokken.[22] In 2004 hadden tien van de oorspronkelijke dertien auteurs van het artikel al publiekelijk afstand genomen van de suggestie dat er een verband zou bestaan tussen de gewraakte vaccinatie en autisme.[23] Gebleken was dat van die berichtgeving niets klopte.[24][25] In 2011 werd zelfs bekend dat de auteurs van het artikel de medische gegevens van de 12 onderzochte kinderen op geraffineerde wijze vervalst hadden.[26]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ook in het vaccinatie-verhaal is het wel interessant om te kijken hoe het met de belangen zit, ofwel "follow the money". Iemand enig idee wie de grote winsten maken?
 

DeletedUser

Gast
wat flower zegt ik denk dat de overheid er het meest geld uit slaat zoals uit alles
 

DeletedUser

Gast
En op wat flower zegt ik denk dat de overheid er het meest geld uit slaat zoals uit alles

Nee dit zijn steeds de zelfde personen die alles in handen hebben van het eten tot de medicijnen aan toe :).
Eerst vergiftigen ze ons met hun vaccinaties en gemanipuleerde eten waarna ze ons vervolgens ''beter maken'' met hun troep.
 

DeletedUser

Gast
is dat niet ver gezocht ik kan mis zijn maar zou zoiets niet te snel bekent worden
 

DeletedUser

Gast
Niet als ze ons als vanaf de basisschool manipuleren met wat goed en fout is en daarbij ook de bij behorende media.
Die zelfde namen kom je weer tegen als je kijkt wie de oprichters zijn van de eerste (basis)scholen en wie de eigenaars zijn van alle grote media kanalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20125

Gast
Ik had al astma van nog voor ik vaccinaties had gekregen? Ik ben ermee geboren. Nadien heb ik vaccinaties gekregen tegen allerhande ziektes, en mijn astma is met de jaren ook steeds minder erg geworden.

Vaccinaties en ziektes als bv astma staan dus los van elkaar moet ik concluderen?
 

DeletedUser

Gast
Ik had al astma van nog voor ik vaccinaties had gekregen? Ik ben ermee geboren. Nadien heb ik vaccinaties gekregen tegen allerhande ziektes, en mijn astma is met de jaren ook steeds minder erg geworden.

Vaccinaties en ziektes als bv astma staan dus los van elkaar moet ik concluderen?

Ik had ook astma en ben hier gewoon over heen gegroeid omdat ik op een open lucht school zat en in ieder geval niet door die vaccinaties. Ik denk dat je astma wel van nature als aandoening kan krijgen maar hier kan je gewoon over heen groeien, maar 30 jaar geleden toen ze net kwamen met al die nieuwe vaccinaties zijn de aantallen wel gestegen daarna gelijk gebleven tot nu, nu is het aan het minderen. Wat ik denk dat ze vast een of andere chemische troep hebben uitgevonden om die astma uit te roeien, maar hier zal vast wel weer een nieuwe ziekte uit onstaan.
Dus nogmaals ik hoef die troep niet man, srry. Ik had 1 a 2 epilepsie aanvallen per maand, ik ben gestopt met mijn medicatie. 1 in de 2 jaar...
 

DeletedUser

Gast
Zoek ook gelijk de cijfers erbij als je tog op de engelse google zit te zoeken dan zal je ook vanzelf zien dat het minimum was. Pas sinds vorige eeuw is er een extreme stijging in het aantal kanker gevalen. Dit komt naar mijn mening ook door vaccinaties en niet alleen vaccinaties maar ook enkele e-midellen bijv.
 

DeletedUser

Gast
Nope, de toename komt omdat kanker ontstaat door verschillende mutaties, hierdoor wordt het eigenlijk met elke generatie erger.

Edit: Kanker doet er vaak ook heel lang over om zich te ontwikkelen, aangezien de levensverwachting tegenwoordig hoog ligt ligt het aantal slachtoffers van kanker dus ook hoog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan