• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een blad naast Grepolis times zou dat kunnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bedoel daarmee dat ik niet echt een doorsnee schrijver ben en graag iedereen wil vermaken en ook niet GT tegen t hoofd wil stoten maar samen met een paar mensen iets anders maken, is hier interesse voor?

Ik wil hier in zetten:

Muziek/films/series/topper vd maand-flopper vd maand/roddelrubriek/verhaal/gedichten/iets waar je je ei kwijt kan...

goed idee?
 

DeletedUser

Gast
Het is algemeen bekend dat het GP-modteam graag een hele dikke vinger in de pap heeft bij 'community'-initiatieven. Er heeft altijd een mod in de Grepolis Times leiding gezeten, terwijl ze er prat op gaan dat het een onafhankelijk blad is.

Met andere woorden, Kroenuh zou niet blij zijn als er iets komt waar je in kan schrijven dat het modteam corrupt is.
 

DeletedUser10508

Gast
Daar zit je dan toch mooi fout hoor, Batbeetje. Het is een feit dat (Rabbid)Robin een moderator is, echter heeft Kroenuh niks te zeggen over wat er in of op de Times komt.

Ik zou je met plezier de feiten/bewijzen op tafel leggen, maar ik denk dat dat geen nut heeft.
 

DeletedUser

Gast
Daar zit je dan toch mooi fout hoor, Batbeetje. Het is een feit dat (Rabbid)Robin een moderator is, echter heeft Kroenuh niks te zeggen over wat er in of op de Times komt.

Ik zou je met plezier de feiten/bewijzen op tafel leggen, maar ik denk dat dat geen nut heeft.

Hij had dan ook geen reden om iets te zeggen, of ik moet die berichten in de Times hebben gemist waarin er kritisch naar de mods werd gekeken.

Dat hij 'alliantie x heeft weer een succesvolle massa uitgevoerd' niet uit de times hield maakt dan dus ook niet zoveel uit en het zegt ook niets over de mate van controle.

Als er in de volgende Times staat dat support enorm faalde, omdat ze mensen een aanvalbare ban gaven, oke. Of als iemand als bats een keer geinterviewd wordt. Ik betwijfel echter of dat daadwerkelijk gebeurt.

Dit lijkt me trouwens wel een goed idee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Het is een maandblad dat over wereldartikelen gaat, niet over wat er in de Community gebeurd. Daarnaast zijn sollicitaties altijd open voor spelers, dus indien jij je geroepen voelt om te schrijven over de community (en wellicht over fouten van mods/Innogames), is dat iets dat je perfect kan doen, mits je goed kan schrijven.

Ik ga niet (NOG) extra tijd gaan spenderen om speciaal voor jullie uit te leggen waar Innogames fouten maakt, ik hou het liever bij de fouten op de wereld waar ik Reporter ben.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het is algemeen bekend dat het GP-modteam graag een hele dikke vinger in de pap heeft bij 'community'-initiatieven. Er heeft altijd een mod in de Grepolis Times leiding gezeten, terwijl ze er prat op gaan dat het een onafhankelijk blad is.

Je kan er uiteraard twee kanten mee uit. Kijk, dit is jouw visie. Maargoed, in mijn ogen is het gewoon compleet logisch dat de mensen die iets goed willen doen voor de community en hun vrije tijd willen gaan opofferen voor de community in beide dingen geïnteresseerd. Ik zou zelf dus persoonlijk niet per se een link gaan zoeken tussen beide. Dus eigenlijk wat je nu wilt zeggen is dat ik Grepolis Times leider ben puur en alleen maar omdat ik de enige reporter was die mod was? Ik zou het zelf eerder zoeken bij een verantwoordelijksheidgevoel en het bereid zijn om mijn vrije tijd op te offeren voor de community. Maargoed, dus is stilaan off-topic.

Als er in de volgende Times staat dat support enorm faalde, omdat ze mensen een aanvalbare ban gaven, oke. Of als iemand als bats een keer geinterviewd wordt. Ik betwijfel echter of dat daadwerkelijk gebeurt.

Dat het niet gebeurt betekent niet hetzelfde als dat het niet kan gebeuren?

Terug on-topic heren. Verder discussiëren kan altijd in het laatste discussietopic Times of in privé, welke je ook verkiest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan