• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Een nieuw spel starten als new bee

DeletedUser30354

Gast
How can you start as an newby an new game here, in 2 days time after the bubble is gone you lost your city, how can you learn this game?
Hoe kan je dit spel leren als je nieuw bent, in 2 dagen tijd na de bescherming ben je al je stad kwijt omdat iedereen op goud jaagt.

Groetjes
 

Dorremans

Mentor
How can you start as an newby an new game here, in 2 days time after the bubble is gone you lost your city, how can you learn this game?
Hoe kan je dit spel leren als je nieuw bent, in 2 dagen tijd na de bescherming ben je al je stad kwijt omdat iedereen op goud jaagt.

Groetjes

Als je het spel wil leren kan je het beste op een oudere wereld starten. Op oudere werelden kan je makkelijker aan de rand van de wereld het spel leren. Het is ook raadzaam om iemand ingame te zoeken die al 'ervaren' is en je zo het spel in een sneller tempo kan aanleren.

Als je eventueel vragen hebt dan mag je ook altijd mij een bericht sturen op het forum of Discord.
 

DeletedUser29138

Gast
Inderdaad wat Dorremans zegt. Als je op een nieuwe wereld meteen start lig je vaak in het centrum van de wereld tussen alle ervaren spelers. Start op een iets oudere wereld en zoek een alliantie, vaak zijn er ervarene spelers die je met plezier het spel bijleren.
 

DeletedUser30354

Gast
ok bedankt, ik kijk het nu nog een keer aan en dan probeer ik het in een andere wereld, maar zoals ik tot nu toe gemerkt heb zijn er veel die alleen maar op goud op uit zijn en een nieuwe speler geen kans geven om dit spel te leren, en dat vind ik een beetje zonde.

Groetjes Roland
 

DeletedUser30354

Gast
Ik ben vanmiddag opnieuw begonnen en de team leider is nog al een beetje stug. Naar mijn mening zijn al deze spelletjes vooral op wiskundige basis gericht. En het gaat weer ff lekker. Ik zit nu al weer op 1354 punten. En ben nog tot de 10de beschermd. Dus het is afwachten. En anders neem ik het advies van Dorremans en The Exalted One aan en begin in een oudere wereld. Het blijven maar spelletjes of je wint of verliest.
Maar nogmaals dank voor het advies.

Groetjes Roland
 
Bovenaan