• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd (Een oplossing voor) het probleem dat tta heet

Ben je voor of tegen dit idee?

• Voor

Stemmen: 32 91,4%
  • Tegen

Stemmen: 3 8,6%

• Totaal aantal stemmers
    35
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
grootste discussie blijft toch altijd dat zogenaamd uiteindelijk niemand het doet. Gewoon een rapportje er van maken en dader is bekend. Nadeel is dat je dan wel een stortvloed aan rapportjes kan krijgen na een getimed kolo aanval, met veel steden.

Stel je voor de peiling komt op voor uit, wat gebeurt er dan?
Word het voorstel meteen naar het grepo team gebracht?

Stel je voor de peiling komt op voor uit, wat gebeurt er dan?
Word het voorstel meteen naar het grepo team gebracht?
Dan zal een modje op dit forum dit naar goedgekeurde brengen waarna ze worden doorgespeeld aan Innogames, dit op een stapel komen te liggen bij een of andere dev, en het ook weer een enige tijd zal duren voor deze gelezen zal worden. Misschien zal deze dan gewoon regelrecht de vuilbak invliegen of zal deze uitgebracht worden. Wie zal het zeggen? We zijn niet de enigste taalversie die goedgekeurde ideeën voorlegt.

chaud om de aanvallende speler te vermelden, zal TTA sowiezo verminderen, tijd verminderen om hem terug te trekken hoeft niet van mij, en om pas een melding te geven als hij niet terug getrokken kan worden vind ik als aanvallende speler ook maar belachelijk

Lees deze discussie nu pas helaas, vind het een goed plan stem ook zeker voor. Enige probleem dat je hier niet mee oplost is de andere talloze manieren van pesten.

Hoe vaak ik wel niet 4 uur s'nachts 20-40 'checks' heb gehad. Want wat boeit jou die 40 slingers nou? Je zal het pest probleem houden ....

Status
Niet open voor verdere reacties.