• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Eerste heldenwereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Start 1e Heldenwereld - Achilles!

Beste spelers,

Een nieuw tijdperk van oorlog en verovering is aangebroken in de wereld van Grepolis! De krijgers slijpen hun zwaarden, de heersers prepareren hun stadsverdediging en de goden bereiden hun spreuken voor, de eerste heldenwereld genaamd Achilles zal 29-02-2012 van start gaan! Alleen krijgers die zich bewezen hebben en de award heldhaftige strateeg in hun bezit hebben mogen strijden in de nieuwe heldenwereld. Meer startsteden, meer technologieën en een gloednieuwe god staan te wachten op de spelers die dit nieuw avontuur aandurven.

In de aankondiging kan je de instellingen terugvinden.

Meer informatie over de heldenwerelden kun je hier terug vinden.
Wij wensen jullie alvast heel veel plezier toe op deze eerste heldenwereld!

Een verdere discussie hierover kunnen jullie hier voeren.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

Veel plezier!
 

DeletedUser

Gast
Krijgen we een nieuw tablad op het AF?
voor helden werelden?
dat zou wel handig zijn.

verder top dat het een maand voor de einddatum er is :)
 

DeletedUser

Gast
Tja, mooi dat het er nu echt eindelijk aan zit te komen. Maar de plank volledig misgeslagen door er weer moraal op te zetten..
 

DeletedUser

Gast
Tja, mooi dat het er nu echt eindelijk aan zit te komen. Maar de plank volledig misgeslagen door er weer moraal op te zetten..

klopt idd,
maar iedereen begint met 3 steden, dus je begint moraal pas later te merken...
 

DeletedUser

Gast
Mooi dat het is aangekondigd. Jammer van het moraal, en veroveringssysteem. Ik wacht wel op de volgende... Hopelijk kondigen ze die dan ook snel aan.
 

DeletedUser6663

Gast
Waarom op de eerste heldenwereld meteen moraal? Ik had eigenlijk gehoopt dat de eerste wereld leuke instellingen zou hebben. Zonder moraal en een hogere snelheid...
 

DeletedUser

Gast
Kom ik trouwens meteen met de eerste vraag. Er is verteld dat je met je hele alliantie over gaat naar de heldenwereld als je jouw wereld hebt gewonnen. Hoe gaat dit precies gebeuren? (alliantielimiet, ligging, etc.)
 

DeletedUser

Gast
Waar zijn we toch mee bezig? Stelletje amateurs, nou hebben jullie verdorie zoveel tijd gehad en ju komt met zulke **** instellingen?

Waardeloos!! Tjonge jonge..!!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Zoals in de aankondiging beschreven heeft iedereen toegang met de award heldhaftige strateeg, dit is dus niet direct per alliantie maar gewoon per speler.

Over de instellingen: deze eerste wereld zijn standaardinstellingen waar wij helaas niets aan kunnen/konden veranderen. Hopelijk wel in een later stadium, aangezien wij genoeg ideeën hebben! :)
 

DeletedUser

Gast
Maar tellen in alle werelden waar al is gewonnen met ww's dat dit de nioeuwe wereld word of alleen voor een paar werelden per keer
 

DeletedUser

Gast
Ondanks alle tegenstand toch weer dat kl#te moraal.

Weet niet of ik mijn geld ga investeren in die wereld...
 

DeletedUser

Gast
Zoals in de aankondiging beschreven heeft iedereen toegang met de award heldhaftige strateeg, dit is dus niet direct per alliantie maar gewoon per speler.

Over de instellingen: deze eerste wereld zijn standaardinstellingen waar wij helaas niets aan kunnen/konden veranderen. Hopelijk wel in een later stadium, aangezien wij genoeg ideeën hebben! :)
komt er ook een tab voor de heldenwerelden op het AF Kroenuh?
voor pre-mades ed. ;)
 

DeletedUser

Gast
Kom ik trouwens meteen met de eerste vraag. Er is verteld dat je met je hele alliantie over gaat naar de heldenwereld als je jouw wereld hebt gewonnen. Hoe gaat dit precies gebeuren? (alliantielimiet, ligging, etc.)

Vooral omdat er nogal een verschil zit tussen het alliantie limiet van wereld Alpha en deze heldenwereld.

Ik gok dat hier over vergaderd is tijdens of vlak na een flink drink-feest.

Hier is maar 1 conclusie op zijn plaats: niet over na gedacht, Innogames snijd zich wederom in de vingers.
 

DeletedUser

Gast
Othi en Kroenuh kunnen hier niks aan doen, dit is ook op de engelse en duitse servers...

op het duitse forum zie ik trouwens anti-timing maar 5 sec :O
 

DeletedUser

Gast
Ik ga absoluut mijn geld niet uitgeven aan de waardeloze wereld, als de 2de wereld met dezelfde onzin komt, dan hou ik het voor gezien en zijn ze een klant kwijt. Gok zo dat er meerdere zo denken..

Heb ik zoland gewacht tot die klote wereld en dan dit..
 

DeletedUser

Gast
jup moraal, voor sommige wereld laag allylimiet en voor mij dat vervloekte veroveringssysteem
 

DeletedUser

Gast
Whowow ik heb even een vraag:

Als een heldenwereld start kunnen daar dan spelers van zowel beta, delta en gamma bijvoorbeeld door elkaar zitten???
Ik hoop het niet het zou zwaar sucken maar goed ieder wat wils :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan