• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Effecten Grepolympia

DeletedUser

Gast
https://wiki.en.grepolis.com/wiki/Grepolympia#Alliance_Rewards

Zoals daar te lezen horen de effecten van grepolympia aan een alliantie gekoppeld te zijn. Er staat op die wiki dat het effect dus gedeactiveerd en weer geactiveerd wordt bij het verlaten en joinen van een van de winnende allianties.
Mijn alliantie had enkele van deze bonussen, ik moest eruit om even wat zaken te regelen bij een bondgenoot en ben hierna (2/3 dagen) weer teruggegaan naar dezelfde oude alliantie.
Echter, zelfs na meerdere keren refreshen en reloggen heb ik nog steeds de effecten van grepolympia niet terug.

Dit heb ik bij vragen en niet bij problemen gezet, omdat het dus A. de vraag is of de wiki fout zit en B. zo niet, dan is dit een bug.
Weet iemand hier meer over?
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Beste,

Heb je melding nagevraagd. De beloning is aan de alliantie gekoppeld. Dus je zou bij het weggaan en terugkeren de zelfde beloningen moeten krijgen.

In sommige omstandigheden is dit niet het geval, dit probleem is bekend. Dus het is hopen dat het probleem zo snel mogelijk is opgelost.

Edit: Je zou kunnen proberen om de alliantie te verlaten en weer terug lid te worden. Misschien dat dit helpt. (zonder het joinen van een andere alliantie)
 
Bovenaan