• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Egeïsche gevechtsschepen 2020

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
battleships_logo.png


Ahoy kapitein!

Vijandelijke schepen in zicht! Het grote gevecht om de Egeïsche zee gaat van start

icon_bonus_scout.png

Jouw scouts hebben een horde vijandelijke schepen gespot aan de horizon, de Egeïsche gevechtsschepen zijn terug! Jouw taak is om de vijandige schepen te vinden en tot zinken te brengen in de mistige zee, om de troepen van je land te houden en je inwoners te beschermen! Maar natuurlijk pleziert het zinken van schepen de goden, en zal Ares je belonen met unieke beloningen die je nog nooit eerder hebt gezien. Beantwoord jij zijn roep en vernietig je de vijanden?

icon_ship_progression_map.png

Het gevecht voor het heerschappij van de Egeïsche zee start op 16 september om 10:00 uur en eindigt op 30 september om 23:59 uur.
Tijd om de vijandelijke schepen tot zinken te brengen en geweldige beloningen te ontvangen.

Meer informatie over het event en de beloningen vind je op deze wikipagina.
battleships_banner_interstitial.png

Wanneer je met het spel start zal het je opvallen dat er een nieuw type beloning aanwezig is bij de beloningen, De Goddelijke Gevecht Strategie. Deze nieuwe spreuk is ontwikkeld als onderdeel van ons gehoor op de community feedback over goddelijke scherpzinnigheid en goddelijk inzicht vanuit vorige events. Door de tijd heen werd het duidelijk dat we veranderingen moesten aanbrengen in deze beloningen om er voor te zorgen dat deze in balans zijn en werken waarvoor ze bedoeld zijn. Hieronder vind je een betere uitleg van de beloning om beter uit te leggen hoe deze werkt:

Goddelijke Gevecht Strategie
DivineBattleStrategy.png
Alle gevechtspunten die ontvangen zijn zolang deze kracht actief is zijn verhoogd met 100%, met uitzondering van gevechtspunten door Kolonisatieschepen en elke vorm van transportschepen. Dit effect duurt 2 dagen.
Dit effect is actief op al je steden.
Je kunt maximaal 10.000 extra gevechtspunten ontvangen met deze kracht.

Goddelijke Gevecht Strategie bied een vergelijkbare ervaring als de oude krachten, door de gevechtspunten te verhogen terwijl ze actief zijn, maar ze zijn nu beperkt tot een maximum aantal te ontvangen extra gevechtspunten. Het is belangrijk op te merken dat het bovenstaande een voorbeeld is en dat de waarden die je ziet, zijn gebaseerd op het speelstadium, net als bij andere beloningsspreuken.

Wanneer je het maximale bereikt zal de kracht aflopen en verdwijnen, je kunt een andere spreuk gebruiken en opnieuw profiteren van de verbeterde gevechtspunten.

In eerste instantie wordt de spreuk tijdens dit evenement op een relatief beperkte manier vrijgegeven, maar na verloop van tijd zullen we het waarschijnlijk introduceren bij andere evenementen zodra we zien hoe het de problemen aanpakt die zijn aangegeven met de oude krachten!

Laat ons zeker weten wat je van dit nieuw event vind in dit feedbacktopic.

Mag de wind in het voordeel zijn van je schepen en dat de targets geraakt mogen worden!

Met vriendelijke groet,
Jouw Grepolis Team

Laat je horen!
 

DeletedUser24113

Gast
Aanvullend op onze almachtige aanvaller. Paar dagen terug zijn er gewoon nog normale scheps geweest in pakketten. Op de laatste 2 werelden is dit de enige manier geweest voor normale scherps tot dusver. Lekker eerlijk als ze niet meer te halen zijn op een f2p manier.
 

DeletedUser27866

Gast
Bedoelen ze hiermee dat je 10k gp max per "Goddelijke gevecht strategie" kan maken of dat je 10k gp max per aanval (bovenop de normale gp) kan krijgen?

Bv. je tikt met een aanval 12000 eenheden dat je maar 22000 gp krijgt ipv 24000 gp
 

DeletedUser25045

Gast
Ik krijg een foutmelding "Er konden geen elementen meer worden toegevoegd" als ik een kaarstuk wil toevoegen. Zit er een limiet op per dag ofzo of wat is het probleem?
 

DeletedUser25045

Gast
Hoop wel dat ik mijn kaartdelen nog kan gebruiken voor het einde van het event dan
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Het probleem is inmiddels verholpen. Als het goed is kunnen alle kaartstukken vandaag nog worden gebruikt.
 

DeletedUser11438

Gast
jezus christus alweer een event? 7-30 dec het rad van fortuin... 19-31 januari winter grepolympia en dan nu 23 feb - 9 maart egeinsche schepen.

zijn jullie echt helemaal knettergek geworden?

dan hebben we in een periode van 93 dagen maar liefst 52 (!!!) dagen events gehad.
En dan niet te vergeten dat de inventarissen weer ramvol gaat zitten voor die paar dagen dat we het spel moeten spelen, puur op basis van kwaliteiten.
hoe durven jullie jezelf nog een strategisch spel te noemen als je 56% van de tijd je troepen en alles gewoon kan kopen?
ik ben benieuwd of iemand Grepo met een beetje een snuggere verklaring kan komen?

hier is toch helemaal geen reet meer aan op deze manier?
is het soms de bedoeling om het spel kapot te maken ofzo?

graag een reactie!!
 

JelleAkbar

Slingeraar
wat heeft het voor nut. jullie geven toch geen antwoord op directevragen. dat mogen jullie niet van inno.
wat heeft het dan voor nut om vragen te stellen

Het valt me op dat al jouw berichten een negatieve boodschap hebben. Als je het spel en de support zo vreselijk vindt, stop er dan gewoon mee en ga iets doen waar je wel plezier uit haalt.
 

DeletedUser11438

Gast
jezus christus alweer een event? 7-30 dec het rad van fortuin... 19-31 januari winter grepolympia en dan nu 23 feb - 9 maart egeinsche schepen.

zijn jullie echt helemaal knettergek geworden?

dan hebben we in een periode van 93 dagen maar liefst 52 (!!!) dagen events gehad.
En dan niet te vergeten dat de inventarissen weer ramvol gaat zitten voor die paar dagen dat we het spel moeten spelen, puur op basis van kwaliteiten.
hoe durven jullie jezelf nog een strategisch spel te noemen als je 56% van de tijd je troepen en alles gewoon kan kopen?
ik ben benieuwd of iemand Grepo met een beetje een snuggere verklaring kan komen?

hier is toch helemaal geen reet meer aan op deze manier?
is het soms de bedoeling om het spel kapot te maken ofzo?

graag een reactie!!

@ Screeny of @Kroenuh of @The Exalted One... wie o wie?
 

jeangenie

Harpij
Het valt me op dat al jouw berichten een negatieve boodschap hebben. Als je het spel en de support zo vreselijk vindt, stop er dan gewoon mee en ga iets doen waar je wel plezier uit haalt.
Beste jelle, dat jij alles goed vindt wat support doet en zegt , zegt meer over jouw naïviteit dan over de realiteit. Zolang er van die duistere zaken blijven bestaan waarbij de supportkliek eigen voordeel heeft zou iedereen moeten vragen oom duidelijkheid en transparantie. Jij vindt het klaarlijkelijk allemaal ok en dat geeft jouw niveau aan. Jammer dat je zo'n volgzaam schaapje bent.
 

DeletedUser26052

Gast
Inno zal de events plannen maar het mag wel ietsje minder ja. Maar zo vinden anderen het wel weer fijn. Tja.
 

JelleAkbar

Slingeraar
Beste jelle, dat jij alles goed vindt wat support doet en zegt , zegt meer over jouw naïviteit dan over de realiteit. Zolang er van die duistere zaken blijven bestaan waarbij de supportkliek eigen voordeel heeft zou iedereen moeten vragen oom duidelijkheid en transparantie. Jij vindt het klaarlijkelijk allemaal ok en dat geeft jouw niveau aan. Jammer dat je zo'n volgzaam schaapje bent.
Tuurlijk vind ik niet alles goed wat support zegt. Wat ik wel zie is dat onder de meeste onderwerpen jij ontzettend negatief reageert. Nogmaals als je zoveel elementen aan het spel, en de support niet goed vindt, dan zoek je toch een ander spel waar je meer plezier uit haalt? Of sta je gewoon over het algemeen zo negatief in het leven? Dat kan natuurlijk ook maar dan is er helaas niks aan te doen.
 
Bovenaan