• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Egeïsche gevechtsschepen 2020

jeangenie

Harpij
Wat jij als negatief ziet, heet in mijn wereld REALISTISCH. En het negatieve volgens jou is omdat jij ook geen oplossing weet en/of aandraagt. Het probleem dat ik heb met de huidige support, is dat ze niet onafhankelijk zijn . Het zijn spelers die betaald krijgen van innogames. Hoe kan je iets onafhankelijk beoordelen als je betaald krijgt door die instantie.
Dat is hetzelfde als een slager laten keuren door een organisatie die door hem zelf is opgericht..dat kan niet
 

DeletedUser29138

Gast
Wat jij als negatief ziet, heet in mijn wereld REALISTISCH. En het negatieve volgens jou is omdat jij ook geen oplossing weet en/of aandraagt. Het probleem dat ik heb met de huidige support, is dat ze niet onafhankelijk zijn . Het zijn spelers die betaald krijgen van innogames. Hoe kan je iets onafhankelijk beoordelen als je betaald krijgt door die instantie.
Dat is hetzelfde als een slager laten keuren door een organisatie die door hem zelf is opgericht..dat kan niet

"Betaald krijgen". We worden vergoed met een kleine hoeveelheid goud, de meeste supportleden spelen Grepolis niet meer actief. Om dan te roepen "het zijn spelers die betaald worden door InnoGames" lijkt me ook wat overdreven. Maar dat zal wel aan mij liggen.
 

jeangenie

Harpij
Nu hebben we er nog een probleem bij. We hebben dus 'de meeste' supportleden spelen niet actief.... Hoe kunnen ze dan effectief ingrijpen bij zaken die niet goed zijn? Als je aan klantenservice doet moet je wel weten wat er speelt.
En het maakt niet uit hoeveel je betaald krijgt , je krijgt betaald, dat betekend dat je niet onafhankelijk kan opereren . dat is mijn ervaring met dit soort constructies
 

DeletedUser29138

Gast
Nu hebben we er nog een probleem bij. We hebben dus 'de meeste' supportleden spelen niet actief.... Hoe kunnen ze dan effectief ingrijpen bij zaken die niet goed zijn? Als je aan klantenservice doet moet je wel weten wat er speelt.
En het maakt niet uit hoeveel je betaald krijgt , je krijgt betaald, dat betekend dat je niet onafhankelijk kan opereren . dat is mijn ervaring met dit soort constructies

Er zijn steeds support leden die wel actief spelen en wij hebben ook een test server waar wij als support bepaalde zaken kunnen uittesten. Meestal is dit het proberen recreëren van bugs zodat we duidelijk aan InnoGames kunnen doorgeven wanneer een bepaalde bug zich voordoet. Daarbij hebben we ook een chat dus als één lid iets niet weet of iets niet helemaal duidelijk is vragen we het gewoon aan elkaar.
 

DeletedUser11438

Gast
Ik weet niet wat je hier als reactie verwacht? Niemand van support beslist wanneer evenementen plaatsvinden of hebben daar inspraak op. Dit wordt puur vanuit InnoGames beslist.

In ieder geval bedankt voor de reactie.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat deze events vanuit NL gestuurd werden, dus geen idee dat dat vanuit Inno kwam.
Dan heb ik niks gezegd, excuus.
Bij hen klagen heeft natuurlijk ook geen zin, want volgens mij vang je daar ook altijd bot :(
 

DeletedUser29738

Gast
Er was over die events volgens mij een tijd geleden iets geplaatst. Het ging er denk ik over dat ze dus meer events zouden doen zodat er vaart in de wereld komt maar de event minder lang duren/minder goede rewards geven. Absoluut niet zeker of dat nu ook zo is maar zoals je zei, 56% van de dagen een event is wel absoluut te veel, zeker tegen de goudkopers. Wel blij dat die heksen niet in dit event zitten, die dingen moeten generfd worden.
 

Ajax204

Slingeraar
alweer een event en dan nog één die het net doet, kan al 3 dagen niet op dat event komen.
heb een draaiende cirkel en verder dan dat kom ik niet, zo mist ik al 3 dagen de kans op de hoofdprijs en de goede spullen die je kan winnen.
ik vind een event niet erg maar dan moet het er wel 1 zijn die je kan spelen.
ik zelf denk aan 4 events per jaar die dan wel werken
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
Veel spelers hebben dat probleem ja. Als je naar de instellingen gaat, dan bij 'Tussentijds cache opslaan' klikken op 'Lokale browsercache verwijderen: Inhoud verwijderen', dan zou het weer moeten werken.
 
Bovenaan