• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Egeïsche gevechtsschepen

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
battleships_logo.png

Beste spelers,

Vijandelijke schepen in zicht! Het grote gevecht om de Egeïsche zee gaat van start!

icon_bonus_scout.png

De Egeïsche gevechtsschepen is een nieuw event in Grepolis. In dit nieuwe event hebben je verkenners hordes vijandelijke schepen aan de horizon gezien. Jouw taak is om vijandelijke schepen in de mistige zeeën te zoeken en te vernietigen, om hun troepen voor je kust te houden en je burgers te beschermen! Maar natuurlijk, zinkende vijandelijke schepen behagen de goden, en Ares zal je belonen met enkele unieke beloningen die nog niet eerder zijn gezien. Ben jij in staat om zijn oproep te beantwoorden en de vijanden te vernietigen?​

icon_ship_progression_map.png

Het gevecht voor het heerschappij van de Egeïsche zee start op 16 september om 10:00 uur en eindigt op 30 september 23:59 uur.
Meer informatie over het event vind je op deze wikipagina.
battleships_banner_interstitial.png
Laat ons zeker weten wat je van dit nieuw event vind in dit feedbacktopic.

Veel succes toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Team
Wat vind jij van dit event?
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Dit event is (helaas) alleen speelbaar via de browser.

Om een event speelbaar te krijgen op de app is helaas meer voor nodig dan alleen een beetje programmeren. Gaat enorm veel tijd (en geld ofc) in zitten om het om te bouwen voor de app. En het gaat hier niet om één event voor de app, maar dan zal alles geherprogrammeerd moeten worden om het speelbaar te krijgen in de app. Ben er wel een voorstander van dat het ooit komt, maar er zijn belangrijkere elementen in het spel die deze tijd (beter) kunnen gebruiken.

Momenteel is alleen het advent (winter) en Rad der natuur speelbaar via de Grepolis App.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser29588

Gast
% Aanvals reward ziek p2w x) Dan heb je gwn steden met 300 bevolking meer en 10% aanvalsbonus permanent haha, hoe ziek is dat.
 

DeletedUser26365

Gast
Zo, iemand kan mij vast uitleggen hoe je dit nou weer voor elkaar krijgt..

Hydra niet compleet; vakje boven laadteken hoort trireem te zijn; ik heb halve boten; heb boten geraakt maar niet gezonken zonder dat er ruimte is om dat ding ergens anders te raken..

Daar gaan je kogels.. lekker bezig weer..

uf8azwq0ow1q.png
 

ACMML

Winnaar 10 jaar Grepolis contest
Ben je niet de enige ik heb het zelfde euvel

En na de update van vandaag ziet mijn scherm er zo uit
Egeïsche gevechtsschepen.GIF
 

DeletedUser21980

Gast
Het is eens wat anders dan de gebruikelijke events.

Gelukkig heb ik geen last van de bugs.
 
Bovenaan