• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie eiland in 44 of 45

DeletedUser27386

Gast
hey hey

Ik vroeg me af of dit eiland (waar de hele vlaggen opliggen) In oceaan 44 of 45 liggen volgens support in 44 maar tis toch duidelijk in 45 kwil hier een discussie over! :)

Grepolis - Supportteam2018-03-26 18:37:33
Beste LightningTree,

De afbeelding die gebruikt wordt voor het eiland is groter dan dat het zo lijkt.
Een ijsberg loopt onderwater ook verder, niet alleen het puntje wat bovenwater zichtbaar is.

Met vriendelijke groet,

Arsenal
Gamemoderator

9da50aa1e968084b9d224100fe4d79ce.jpg
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Leuk dat je men "tweede reactie" hier plaatst. Plaats mn eerste bericht dan ook

Bedankt voor je supportaanvraag.

Dit kan kloppen. Het systeem bepaald de liggingen van de eilanden. Dus ook waar het eiland start. Zo kan het voorkomen dat een eiland een grensgebied overschrijft van twee oceanen. Als het beginpunt van het eiland zich bevind in bijvoorbeeld oceaan 44, dan krijgt het eiland en alle steden die erop zitten de ligging van oceaan 44. Ook al bevind zich merendeel van het eiland in een andere oceaan.
 

DeletedUser19706

Gast
bevindt ;) het is toch de OC die het laagst is (dus 44 ipv 45) die de overhand krijgt als hij ook maar voor het kleinste gedeelte in die lagere OC ligt? Het is me altijd inderdaad een wonder hoe die eilanden zoals in het voorbeeld dan toch bij 44 zitten in plaats van 45. Als het serieus is zoals je in je tweede antwoord beschrijft dan valt daar prima mee te leven volgens mij.
 

DeletedUser22289

Gast
Leuk dat je men "tweede reactie" hier plaatst. Plaats mn eerste bericht dan ook

Bedankt voor je supportaanvraag.

Dit kan kloppen. Het systeem bepaald de liggingen van de eilanden. Dus ook waar het eiland start. Zo kan het voorkomen dat een eiland een grensgebied overschrijft van twee oceanen. Als het beginpunt van het eiland zich bevind in bijvoorbeeld oceaan 44, dan krijgt het eiland en alle steden die erop zitten de ligging van oceaan 44. Ook al bevind zich merendeel van het eiland in een andere oceaan.

Maar in dit geval ligt het geheel in 45 dus dat moet je me even uitleggen
smiley_emoticons_afraid.gif
 

vickyvh

Winnaar bingo 2019
man man man ... is dat hier nu nog niet opgelost ? lol

die 44 en 45 in het water zie je enkel als je een tool gebruikt dus in hoeverre is dat correct tov wat Grepo gebruikt ?
klik gewoon op dat eiland bij info en dan staat daar toch in welke OC het eiland ligt ... einde discussie lol
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
starten we nou discussie om eiland die in oc44 of oc45 zou moeten liggen? dan kun je beter een discussie starten om het event die nu gaande is, veel zinvoller dan deze nonsens. Steden moet je ten alle tijden toch verdedigen en/of overnemen waar deze ook liggen, in de bermuda driehoek of in verweggistan.
 

Armand0

Manticore
De speler heeft natuurlijk wel gelijk, maar zo zit het spel nu eenmaal in elkaar, de oceaangrenzen zijn niet zo zwart-wit als het lijkt. Heb daar in 2012 ofzo ook ooit een topic of supportaanvraag over gedaan :p
 
Bovenaan