• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Eilandopdracht: Bedreiging van Buitenaf

DeletedUser

Gast
Ik heb de eilandopdracht Bedreiging van buitenaf... Nu moet ik een aanval uitlokken van 40 slinger en 75 hoplieten, maar ik wil niet een deel van mij troepen verliezen.
Iemand een oplossing?
 

DeletedUser25019

Gast
Je laat ze op je muur dood lopen en je zet je militie aan. Dat is de enige oplossing zonder daadwerkelijk eigen troepen te verliezen.
 

DeletedUser

Gast
Is het niet mogelijk deze aanval te dodgen? Wat gebeurt er als je al je troepen en surplus aan grondstoffen vlak voor de aanval wegtrekt?
 

DeletedUser

Gast
Is het niet mogelijk deze aanval te dodgen? Wat gebeurt er als je al je troepen en surplus aan grondstoffen vlak voor de aanval wegtrekt?

Voor de eilandopdracht moet je de troepen ook daadwerkelijk vermoorden, dus dit is niet genoeg. Militie aan idd.
 

DeletedUser19428

Gast
Voor de eilandopdracht moet je de troepen ook daadwerkelijk vermoorden, dus dit is niet genoeg. Militie aan idd.

dit hoeft niet beslist.
als je alles wegtrekt en je haalt je pakhuis leeg en zet geen militie aan dan komt de aanval binnen en daarna is het over.
alleen je zal moeten wachten totdat de tijd verstreken is tot de eilandopdracht over is.
 

DeletedUser

Gast
dit hoeft niet beslist.
als je alles wegtrekt en je haalt je pakhuis leeg en zet geen militie aan dan komt de aanval binnen en daarna is het over.
alleen je zal moeten wachten totdat de tijd verstreken is tot de eilandopdracht over is.

'Voor de eilandopracht' is dan ook bedoeld als 'voor het voltooien van de eilandopdracht'.
Wat Fol aangeeft kan dus ook, maar dan voltooi je de opdracht niet en verdwijnt hij na een bepaalde tijd.
 
Bovenaan