• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Eilandopdrachten hyperborea

bringeroftears

Slingeraar
Hey,

Ik heb al een dag geen nieuwe eilandopdracht ontvangen, ook zie ik niet de klok die aangeeft hoe lang het nog duurt voordat ik een nieuwe eilandopdracht krijg.

Zit er een limiet of iets dergelijks op het totaal aantal eilandopdrachten en heb ik dit gemist of is er wat anders aan de hand?

Groeten,
BoT
 

DeletedUser29138

Gast
Hey,

Ik heb al een dag geen nieuwe eilandopdracht ontvangen, ook zie ik niet de klok die aangeeft hoe lang het nog duurt voordat ik een nieuwe eilandopdracht krijg.

Zit er een limiet of iets dergelijks op het totaal aantal eilandopdrachten en heb ik dit gemist of is er wat anders aan de hand?

Groeten,
BoT

Je kan maximaal 3 eilandopdrachten actief hebben per keer.
 

DeletedUser16083

Gast
ja er zou dan sws een afteller moeten zijn die aangeeft wanneer je weer een opdracht krijgt
 
Bovenaan