• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Einde wereld

DeletedUser19577

Gast
...Als je het zo aanpakt dat je zoiets kan creëren zou het een perfecte oplossing zijn voor het probleem, de WW's
 

DeletedUser

Gast
Als dat bedoeld is als reactie op mijn suggesties die ik heb gedaan in het andere forum, dan heb je mijn idee niet goed gelezen/begrepen. Allianties blijven bestaan tot het moment dat de wereld op slot gaat en de top300 (of top100 of top500) gaat over naar een (nieuwe) speedworld, daar bestaan geen allianties omdat het doel van de speedworld is om tot de beste speler te komen en niet tot de beste alliantie (die is namelijk al bekend in de gesloten wereld).

Goed idee,
Alleen dan niet een te hoge speed,
Of de nachtbonus moet veel hoge nadelen opleveren,
 

DeletedUser19577

Gast
De spelers moeten elk iets meer in bescherming worden genomen aangezien je dan helemaal in je uppie bent en geen back-up hoeft te verwachten van je ally-genoten
 

DeletedUser18771

Gast
Ik vind de wereldwonder toch leuker dan jou idee. Wereldwonder zijn ook spannender 8-)
 

DeletedUser

Gast
Ik zelf heb geen plezier gehad van de ww tijd. Deze waren binnen enkele weken afgerond.
Mij lijkt het wel leuk, om daarna ally's te stoppen en het ook onmogelijk maakt om andere leden ondersteuning te sturen.
Je staat er dan echt helemaal alleen voor. En dan door gaan tot er 100 over blijven.
Inactieve leden vliegen er dan al snel uit, waar innogames geen geld mee verdiend. En de actieve leden investeren nog even extra om in de topt 100 te blijven.
 

DeletedUser19590

Gast
Hmm...WW's zijn indd. niet een spectaculair einde voor de meesten onder ons maar jouw idee lijkt me nu ook niet zo géweldig...
 
Bovenaan